MuscleMeat

Mix van supplementen? Hoofdpijn?

Bezoekers in dit topic

Legday

Cool Novice
Lid geworden
19 jan 2015
Berichten
33
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Beste leden,

Ik heb sinds kort weer veel supplementen gekocht.
Mijn dagelijkse supplementen zijn

Ontbijt:
3x Glucosamine, Chondroitine & MSM (dagelijkse hoeveelheid)
2x BCAA (2/5 van dagelijkse aanbevolen hoeveelheid)
2x Visolie pil (ook d.a.h)
1 schep proteine + klein schepje cocktail (voor smaak)

doorheen de dag
2x BCAA (2/5 d.a.h)

Net voor slapen
3x ZMA


Mijn vraag was nu, ik heb de laatste tijd bijna elke dag ontzettende hoofdpijn.
Ik ben helemaal niet ziek (voor zover ik weet) drink elke dag heel veel water, en eet gezond.
Ben ook 3 keer wakker geworden met bloed in mijn neus en mijn maag is ook een beetje in de war.
Kan dit komen door een mix van supplementen of dat ik er teveel neem van sommige?

Dank u voor de hulp
 
Neem je ook andere sups zoals whey met smaakje, wheightgainers met smaakje etc. BCAA met smaakje? Vaak geven die smaakstoffen hoofdpijn. E220 (meen ik uit mijn hoofd) heeft als bijwerking migraine. Misschien krijg je daar wat veel van binnen? Ik ben er in ieder geval wel gevoelig voor. Ik pak daarom geen kip-filet-plakjes van de supermarkt meer, omdat daar ook veel E220 in zit.
Let daar eens op, misschien heeft het ook effect op jou.
 
Fijn heh al die E-nummers en chemische zooi die je de hele dag binnenkrijgt.
Ach.. als het maar lekker smaakt en er een leuk kleurtje aan zit;)
 
fijn heh al die e-nummers en chemische zooi die je de hele dag binnenkrijgt.
Ach.. Als het maar lekker smaakt en er een leuk kleurtje aan zit;)


+1
 
@twigg

Misschien kan het ook zijn dat ik daarvan hoofdpijn heb. Ik eet bijna elke dag kipfilet met curry randje uit de winkel (gesnede). Ik zal ermee minderen
 
Eigenlijk zou je zelf je kipfiletplakjes moeten maken. Die plakjes uit de supermarkt ben ik al jaren mee gestopt, het is ongelofelijke rommel. Maar het is wel makkelijk dat dan weer wel.
 
Ben gestopt met plakjes. Heb nog steeds hoofdpijn + darmklachten (rommelig gevoel, u kent het wel)
Ik denk dat het aan de supplementen ligt.
Is de mix fout of is het de hoeveelheid?
 
Laat eens een tijdje je gewrichtsupp, zit redelijk wat mangaan in. Als het niets uithaalt laat dan je ZMA. Zo kom je'r wel achter.
 
Of met een maandje stoppen met alle supplementen behalve je eiwitten en kijken of je hoofdpijn dan weggaat. Eet je ook wel voldoende groente en krijg je genoeg vitamines binnen?

Dan daarna langzaam weer opbouwen een voor een en kijken wanneer de hoofdpijn weer terug komt.
 
Hoe zit het met je cafeïne inname?
 
Rodondo, iedereen zegt dat de je van ZMA geen hoofdpijn krijgt. Maar is zal gluco is even laten

Mijn groenten inname zit iets onder normaal, maar mijn vitamines krijg ik genoeg binnen

Caffeine inname is weinig, drink 1 kop koffie per 2 dagen. Neem geen PWO
 
@knettergek

Ik neem het vooral om beter te slapen, maar weet niet of dit helpt. Weet je misschien ander supplement dat de slaap bevordert (natuurlijk of helemaal niet schadelijk)
 
@knettergek

Ik neem het vooral om beter te slapen, maar weet niet of dit helpt. Weet je misschien ander supplement dat de slaap bevordert (natuurlijk of helemaal niet schadelijk)

Koop dan gewoon melatonine man .. zoveel zink kan zorgen voor prostaat kanker
 
Koop dan gewoon melatonine man .. zoveel zink kan zorgen voor prostaat kanker

Alleen nog maar verkrijgbaar op recept :(
Of je moet het vanuit Amerika bestellen.
 
Alleen nog maar verkrijgbaar op recept :(
Of je moet het vanuit Amerika bestellen.

Ja? ik heb het op recept of nouja ik mijn broertje gebruikt het,,, ik neem het ook wel regelmatig :p
 
@knettergek

Ik neem het vooral om beter te slapen, maar weet niet of dit helpt. Weet je misschien ander supplement dat de slaap bevordert (natuurlijk of helemaal niet schadelijk)

Zolpidem :p

Melatonine is in lage doseringen nog te koop toch? In vorm van kauwtabletten enzo..
Zou anders voor zoiets gaan als het echt niet meer te koop is in de winkels: https://xxlnutrition.com/nl/swanson-health/5-htp
 
Back
Naar boven