MuscleMeat

Universele halterbank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niks mis mee ;)
 
Als jij 80 weegt kun je maar max 200 banken...

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Oja en koop 50mm equipment

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

[
 
Als jij 80 weegt kun je maar max 200 banken...

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Oja en koop 50mm equipment

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

[

Ik zeg niet dat het topspul is, maar hoeveel mensen ken jij die 80kg wegen en "maar" 200 benchen?
 
Ken er een aantal maar denk aan de lange termijnvisie wil je niet naar de 200? Je vbbentent er zomaar. Gvd kan niet vetbrt er re.. verbeteren lol. Vage android
 
Thnx voor jullie reacties, Heb besloten om toch maar verder tegaan in de gym.
 
Ik heb dat ding ook, train daar in t weekend mee. Gaat wel aardig alleen bij dat ding voor je borst oefeningen is de lasnaad al stuk toen ik er 10kg aan hing. Kan trouwens ook zijn dat ik het verkeerd in elkaar gezet lol. Maar verder is het een prima ding als je nog geen 200 kan banken ..
 
Thnx voor jullie reacties, Heb besloten om toch maar verder tegaan in de gym.

Ok, dan raak je tenminste niet verslaaft aan een home gym (en de bijhorende GAS). (=gear acquiring syndrom)
 
Uiteindelijk toch een squatrack en verstelbare bankje besteld,
Nu alleen nog een barbell,dumbbellls gewichten bestellen hebben jullie nog tips?
 
Haha got some GAS?
 
Back
Naar boven