MuscleMeat

Even over het forum hieronder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
21 feb 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m53
Massa
123kg
Vetpercentage
4%
Een lezer vroeg me:
Met het anonieme netwerk TOR maar ook met allerhande proxies kun je je IP-adres verbergen. Nu hoorde ik laatst dat dat illegaal zou zijn omdat de politie je dan niet kan opsporen. Lijkt me sterk, maar is dat misschien toch zo?
Er is geen algemene regel in het recht die je verplicht opspoorbaar te zijn. In specifieke situaties soms wel: zo moet je als automobilist een nummerbord op je auto hebben zodat verkeersovertredingen op te sporen zijn naar de eigenaar van het voertuig.
Hoewel een IP-adres soort van dezelfde identificerende functie heeft als een nummerbord (en bij ICT vergelijkingen met auto’s wettelijk verplicht zijn), is er geen regel die je verplicht op internet je IP-adres zichtbaar te laten zijn. Het is dus legaal om met het Tor-netwerk te werken, een proxy te gebruiken of iets anders te doen waardoor je IP-adres niet zichtbaar is. Dat mensen dat wantrouwig kunnen bekijken of zelfs je kunnen weren omdat ze je IP-adres niet weten, is hun (ook weer legale) keuze.

PS
( Die namen die je eronder zetten big T Dat hoeft niet persee hem te zijn dat zijn alemaal mensen die dezelfde proxy site als hem gebruikt hebben want die hebben allemaal dat zelfde ip als wat hij gebruikt )

PS PS ( het is gewoon legaal )
 
Maar nu maak je wel een kloon account en krijg je alsnog een ban groetjes
Ik heb je nog gezegd, Arnodsi kontneuken. Misschien kon je dan blijven.
 
Maar nu maak je wel een kloon account en krijg je alsnog een ban groetjes
Ik heb je nog gezegd, Arnodsi kontneuken. Misschien kon je dan blijven.

Had al niet meer genoeg tijd om terug te reageren en ik weet niet wie '' arnodsi '' is.
+ kontneuken pls brah hoe oud ben je?
 
Had al niet meer genoeg tijd om terug te reageren en ik weet niet wie '' arnodsi '' is. + kontneuken pls brah hoe oud ben je?
Oud genoeg om geen coole lingo van de jeugd meer te gebruiken.
Broek uit en klaarstaan nou!
 
Reported bij de cyberpolice, consequences will never be the same!
 
PS
( Die namen die je eronder zetten big T Dat hoeft niet persee hem te zijn dat zijn alemaal mensen die dezelfde proxy site als hem gebruikt hebben want die hebben allemaal dat zelfde ip als wat hij gebruikt )

PS PS ( het is gewoon legaal )
Hier is het niet legaal [Link niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven