MuscleMeat

Hcg glazen ampul 5000 iu ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

herkuul

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
13.376
Waardering
798
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Heb een glazen ampul hcg, ovigil 5000 iu

heb er 2ml sodium chloride (water) bij gedaan in spuit getrokken en daarna weer in een spuit en zo in een vial aangezien glazen ampul, beetje omslachtig allemaal.

5000 iu in 2ml dus.

Nu is men vraag hoeveel per week ik hier van hoef te zetten?
gast van wie ik het heb zei me eod 1 streepje (streepjes van 1 tot 10, 1 streepje dus) van een insuline spuit.

Lees hier op het forum dat 2x per week prikken voldoende is heb ik dan wel de juiste hoeveelheid?

Thx voor de reacties alvast. :)
 
Heb een glazen ampul hcg, ovigil 5000 iu heb er 2ml sodium chloride (water) bij gedaan in spuit getrokken en daarna weer in een spuit en zo in een vial aangezien glazen ampul, beetje omslachtig allemaal. 5000 iu in 2ml dus. Nu is men vraag hoeveel per week ik hier van hoef te zetten? gast van wie ik het heb zei me eod 1 streepje (streepjes van 1 tot 10, 1 streepje dus) van een insuline spuit. Lees hier op het forum dat 2x per week prikken voldoende is heb ik dan wel de juiste hoeveelheid? Thx voor de reacties alvast. :)
500 tot 1000 iu per week doen de meeste ikzelf 500 iu heb je het water dat erbij zat gebruikt? gebruik zelf altijd bac water
 
Ja zat ook een ampul met bac water bij.

oke ga ook 500 iu doen, verdeel het dan over een 10 weken ongeveer, thx.
 
is geen bac water wat er bij zit, maar steriel. blijft maar een paar dagen goed in de koelkast..
 
is geen bac water wat er bij zit, maar steriel. blijft maar een paar dagen goed in de koelkast..

Met bac water blijft het dus langer houdbaar dan bijgeleverd water?
 
Ja, maar alsnog gekoeld (of ingevroren)
 
Wat is beter? gekoeld of ingevroren?
 
is geen bac water wat er bij zit, maar steriel. blijft maar een paar dagen goed in de koelkast..

Ja klopt blijft maar 3 dagen goed, heb een vial bac water van 10ml komt goed. :)
 
Wat is beter? gekoeld of ingevroren?

Gaat niet zo zeer om wat dan beter is. Ingevroren blijft het gewoon langer goed.
Ik heb bv allemaal kleine spuitjes gevuld met 500iu en die ingevroren. Op de dag dat ik het nodig heb, haal ik een spuitje er uit en na het ontdooien, prik ik.
 
invriezen gaat hcg van kapot
 
De eeuwige discussie van invriezen. Ik denk zelf ook dat de tere structuur van een peptide hormoon niet goed kan tegen kristalvorming van het invriezen.

Verder:
5000 iu = 2ml
1ml = 2500 iu
0,1 ml is 1 streepje op slin spuit
0,1 ml = 250iu

Ik zou HCG altijd minimaal 2x per week zetten. In jou geval 2x 0,1 ml (oftewel 1 streepje)

Je leverancier zegt 250 iu om de dag is 875 iu per week. Dat vind ik persoonlijk een betere hoeveelheid per week en ik prik zelf ook EOD en niet wekelijks HCG. Het is toch in buikvet voel je toch niet.
 
De eeuwige discussie van invriezen. Ik denk zelf ook dat de tere structuur van een peptide hormoon niet goed kan tegen kristalvorming van het invriezen.

Verder:
5000 iu = 2ml
1ml = 2500 iu
0,1 ml is 1 streepje op slin spuit
0,1 ml = 250iu

Ik zou HCG altijd minimaal 2x per week zetten. In jou geval 2x 0,1 ml (oftewel 1 streepje)

Je leverancier zegt 250 iu om de dag is 875 iu per week. Dat vind ik persoonlijk een betere hoeveelheid per week en ik prik zelf ook EOD en niet wekelijks HCG. Het is toch in buikvet voel je toch niet.

Voel je toch niet?? Man, ik ga dood van de pijn als ik HCG zet... Oke, niet dood...maar het doet bij mij fckn pijn!



Ik lees nu trouwens voor het eerst dat er een "discussie" is rondom het invriezen...
 
Is denk ik per persoon verschillend of je het voelt.
Ik voel zelf niks maar mijn maat heeft wel pijn bij het zetten.
 
Hoe zit het nu, mag het ingevroren worden of niet? Hier in de apotheek is geen bacteriostatisch water te krijgen en ook online vind ik niet meteen een website die ik vertrouw.
 
Sommige dealers hebben het wel.
 
Hoe zit het nu, mag het ingevroren worden of niet? Hier in de apotheek is geen bacteriostatisch water te krijgen en ook online vind ik niet meteen een website die ik vertrouw.

Ze zeggen toch dat invriezen slecht is..? lezen aub.
 
Back
Naar boven