MuscleMeat

mijn weg naar flexcup 2015 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maart '16 is juist aantal maanden verder weg :)

ik verwacht natuurlijk niet dat je in 3 weken tijd op podiumniveau staat ;)
 
A dacht dat je dit jaar bedoelde
 
Ziet er goed uit hoor!
 
lekker droog kerel!
leuk om te zien :)
 
als je classic op de flex gaat doen kom je tegen over mij te staan :P
 
Haha zou wel leuke competietie zijn. Maar kijk nog even tot 80d klasse lijkt me ook wel prima

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

zo trainingsupdate

vandaag lekker de borst gedaan, helaas maar een korte training.
begonnen met bench

60 x 15
80 x 8
90 x 8
100x 8
110 x 3
120x 2
130x 3
135 x 2
laatste twee setjes met hulp van spotter

dips
2x 8 reps
8x +10 kg
8x +20 kg

triccps push down
5x8 x 70

cable flyes
5x8 15 kg

incline flyes
5x8 x 16

dip machine
3 x 120 x 10

ongeveer in 45 minuten gedaan dus een lekkere pomp training

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

als je classic op de flex gaat doen kom je tegen over mij te staan :P

hoeveel woog jij eigenlijk vorig jaar met de flexcup en wat was de omvang van je armen enz?
of heb je dat toen niet gewogen. heb altijd het idee dat die gasten die op het podium staan altijd veel groter zijn, weet dat tan en licht een hoop doen maar vroeg me af wat jou stats waren als je dat wilt delen te minste :)
 
Ik was leightweight hahaha 69,9 hahah en arm omtrek en alles boeit me niet haha als het maar groot oogt :D
 
Ik was leightweight hahaha 69,9 hahah en arm omtrek en alles boeit me niet haha als het maar groot oogt :D

zo dat is wel erg licht ja, hoeveel weeg je nu dan ongeveer ?
 
Flink aangekomen dan. Nee gewicht zegt zeker niet alles poseren en droogheid en verhouding doen veel meer.
 
Sterke bench maat. Het zou mij niet verbazen als ze jou op c-niveau zetten.

Met de juiste begeleiding gaat je dat gemakkelijk af.. fuck d man :)
 
Flexcup is twee dagen maar goed te doen, leuke ervaring vond ik het, wel wat opletten met het laden.
Heb ook alles alleen gedaan, maar mijn vrouw was vierde van nederland in 2002 , zodoende weten we veel, maar voor jou het is beter met goede begeleiding.
Harry en rene kunnen je goed helpen.

Ga je volgen succes.
 
Flexcup is twee dagen maar goed te doen, leuke ervaring vond ik het, wel wat opletten met het laden. Heb ook alles alleen gedaan, maar mijn vrouw was vierde van nederland in 2002 , zodoende weten we veel, maar voor jou het is beter met goede begeleiding. Harry en rene kunnen je goed helpen. Ga je volgen succes.

wat bedoel je met opletten met laden, van de koolhydraten vlak voor de wedstrijd ?
 
Vandaag lekkere rug dag gehad
begonnen met stifleg deadlift

60 x 12
80 x 8
100 x 8
120 x 5
140 x 5
160 x 5
100 x 12

lat pulldown
45 x 8
59 x 8
73 x 8
79 x 8
79 x 8

Seated row
50 x 8
73 x 10
90 x 10
95 x 10
95 x 10

Shrugs
60 x 8
80 x 8 x 4

dumbell row
20 x 8
30 x 8 x 5

lat pull down breed
25 x 12 x 3

20150223_114839.jpg


20150223_114801.jpg
 
gister ook weer even een meting gedaan
gewicht 86 kg
vet % tussen 8 en 10 %
 
wat bedoel je met opletten met laden, van de koolhydraten vlak voor de wedstrijd ?

De laatste dagen is koolhydraten laden, bijvoorbeeld rijst met ananas, of rozijnen.
Eet na de eerste wedstrijd dag gewoon gezonde voeding zodat je een dag later nog de goede vorm hebt.
Hou je lichaam dan goed in de gaten ivm je vocht huishouding, daar kan het fout gaan.
 
De laatste dagen is koolhydraten laden, bijvoorbeeld rijst met ananas, of rozijnen.
Eet na de eerste wedstrijd dag gewoon gezonde voeding zodat je een dag later nog de goede vorm hebt.
Hou je lichaam dan goed in de gaten ivm je vocht huishouding, daar kan het fout gaan.

ja daar ben ik wel bekend mee. zou zelf alleen niet voor rijst gaan, is nog vrij veel vocht wat je dan binnenkrijgt via voeding.
 
Hee, iemand die sport bij het USC :D Benieuwd, ga je volgen!
 
Haha ja klopt maar train er nu niet meet zo vaak werk nu bij avalon dus kan daar ook gratis sporten
 
Back
Naar boven