AndroidHealthClinic

Tiener op bodybuilding.com overlijdt.

Bezoekers in dit topic

t-miscer checking in. RIP in pieces
 
Sommige beweren ook dat het fake is.
 
Dbb represent kennelijk

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
tfw banned from bb.com
 
teen misc. De sectie voor tieners



tfw, that feel when
 
Sorry maar echt te idioot voor woorden om DNP te gebruiken op die leeftijd, je metabolisme als mannelijke tiener is al prima. Vind het trouwens rotzooi op elke leeftijd maar goed misschien voor sommige hardnekkige gevallen en onder toezicht van een sportarts zou het nog kunnen. In alle andere gevallen moet je of heel goed weten wat je doet of gewoon niet zo ongeduldig zijn en het houden bij cardio, optimale voeding en misschien wat efedrine/cafeïne.
 
Beginnen met trainen en gelijk aan de shit.
Heb ik geen respect voor, de makkelijkste weg kiezen, en na een jaar kapot gaan. En wat heb je dan bereik, niks!
 
Sorry maar echt te idioot voor woorden om DNP te gebruiken op die leeftijd, je metabolisme als mannelijke tiener is al prima. Vind het trouwens rotzooi op elke leeftijd maar goed misschien voor sommige hardnekkige gevallen en onder toezicht van een sportarts zou het nog kunnen. In alle andere gevallen moet je of heel goed weten wat je doet of gewoon niet zo ongeduldig zijn en het houden bij cardio, optimale voeding en misschien wat efedrine/cafeïne.

je moet wel redelijk 'hardcore' zijn voordat ik DNP gebruik zou gaan overwegen inderdaad

die zooi is echt niet lief
 
Tinychat will never be the same :( fftykkl#yolobrahsDNP
 
Op zich is DNP prima te doen, mits jij al je voorbereidingen treft.
+
Instantly op 750 MG DNp beginnen is de grootste fout die je kan maken.
 
hij weegt iets van 80kg. Dus dat is ongeveer de dubbele aanbevolen dosis dnp
 
En door zulke idioten wordt alles verboden
 
En het verschil tussen de foto's is 31 kg, sorry maar dat vind ik zeer bijzonder.

Nou nou, poe poe, 'zeer bijzonder' zeg:
Een in-de-groei-zijnde 50 kg wegende tiener die zich volspuit en daarna wel 80 oid kg weegt:eek:.

Flikker op man, er zijn genoeg die dat presteren met trainen/vreten alleen.
 
wtf. gewoon WTF
 
Back
Naar boven