AndroidHealthClinic

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Bezoekers in dit topic

Hoe angstig moet je wel niet zijn als je een wapen in huis hebt?

Die laatste zin is wel grappig :)

Heeft weinig met angst te maken... je gaat toch ook niet boksen, mma of vechtsport doen uit angst?
Je wilt gewoon voorbereid zijn op ...

Als alle wapens verboden zijn, hebben enkel nog de criminelen wapens.
Vind het echt crazy dat er hier in BE inbrekers zijn welke de inwoners aanklagen als ze de inbrekers wat hardhandig aanpakken...

Is maar één oplossing voor: zorgen dat de inbreker geen klacht meer kan neerleggen.

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Wat er vroeger in de oude herenhuizen gedaan werd, was de laatste trede van een trap hoger maken dan de anderen, zodat iemand die erop rende zou struikelen.

Je zou ook een halogeenspot met sensor bovenaan de trap kunnen zetten, dan zijn ze verblind en heb je tijd om uit te halen.

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Wat er vroeger in de oude herenhuizen gedaan werd, was de laatste trede van een trap hoger maken dan de anderen, zodat iemand die erop rende zou struikelen.

Je zou ook een halogeenspot met sensor bovenaan de trap kunnen zetten, dan zijn ze verblind en heb je tijd om uit te halen.
 
Of je het nou door hebt of niet, je lokt het ook uit met je rare topics.

Rare topics?? Tja, dit is inderdaad zoooooooooooooo' n raar topic, zoveel vreemder dan alle andere topics.

Ga doen waar je goed in bent, gewichten tillen, en get the fuck out.
 
Heeft weinig met angst te maken... je gaat toch ook niet boksen, mma of vechtsport doen uit angst?
Je wilt gewoon voorbereid zijn op ...

Als alle wapens verboden zijn, hebben enkel nog de criminelen wapens.
Vind het echt crazy dat er hier in BE inbrekers zijn welke de inwoners aanklagen als ze de inbrekers wat hardhandig aanpakken...

Is maar één oplossing voor: zorgen dat de inbreker geen klacht meer kan neerleggen.

2d2.jpg


leg mij eens uit met welke denkwijse jij tot de conclusie komt:

inbreker doden in mijn eigen huis>TV, mooie messenset en ipad weg.
 
Helemaal 100% mee eens !!
klapkop topics...

The Ray, zowat de grootste freak hier gaat stenen werpen. Srs????

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

:roflol:

Honkbalknuppel is best een goede ja, je kan ze op afstand houden en is toch nog best praktisch binnenshuis.

Niet altijd. Soms te weinig zwaarruimte. Een lange stok, een soort speer, dat is zowat het beste wat je in een huis kan gebruiken. Het enige wat ze kunnen doen is de stok proberen vastpakken maar als je daar spijkers doorheen slaat dan kunnen ze die gewoon niet vastpakken. EN je kan ze van op afstand lekker steken. Daarom is een samoeraizwaard ook wel interessant.
 
Zoals reeds gezegd: het kan mijn geen r**t schelen dat ze alles op het gelijkvloers meenemen. tv, ps3, laptop, tablet, ...
Maar komen ze op de eerste verdieping nadat ik de verlichting heb aangedaan, dan zijn ze een directe bedreiging voor mij en mijn vriendin.
 
Ik zou waarschijnlijk mezelf verstoppen, de politie bellen en hopen dat de politie er snel is :o
 
Ik had vroeger een luchtpistool, die leek op een magnum 357. Dat schoot loden kogeltjes af. Ik denk dat je daar wel wat schade mee kan veroorzaken als je in iemands gezicht knalt. Ik herinner me dat we door biefstukken schoten van 1.5 cm dik.
 
samoerai zwaard is ook veel te lang, machete en tanto mes
 
Drunkenmaster en Obee, de twee kontneukers die in elk topic trollen en zo goed als niks bijdragen tot DBB, noch er iets van opsteken.
Ik troll zelden, maar je topics zijn echt bizar

Brb in elke kamer een stok met een mes eraan :roflol:
 
samoerai zwaard is ook veel te lang, machete en tanto mes

Samoerai zwaard moet net lang zijn zodat je er mee kan steken vanop afstand; Een machete is te kort en je moet te dicht komen.
 
maar even realistish, waarom zou een inbreker in godsnaam een confrontatie aan gaan als hij weet dat je wakker bent.

die gasten will juist.

in.
asap pakken wat je pakken kan.
uit zonder gezien te worden.
 
Ik troll zelden, maar je topics zijn echt bizar

Brb in elke kamer een stok met een mes eraan :roflol:

* 22 inbraken in onze buurt, in 1 maand
* wonen in een doodlopende straat, dicht bij een bos, zonder buren (alleenstaande woning)
* reeds inbreker in mijn vroegere woning gehad
* reeds in deze woning mensen 's nachts in mijn tuin zien lopen
* in de winter 's morgens voetsporen in de sneeuw rond het huis gevonden.


Dus ja, ik ben graag voorbereid.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

maar even realistish, waarom zou een inbreker in godsnaam een confrontatie aan gaan als hij weet dat je wakker bent.

die gasten will juist.

in.
asap pakken wat je pakken kan.
uit zonder gezien te worden.

Niet altijd. Ze willen de sleutel van je wagen, die ze niet altijd vinden, en ze willen je gezinn gijzelen tot je terugkomt van de bank. Je kan met je bankkaart en visakaart een aardige som afhalen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Met deze pellets: [Link niet meer beschikbaar]

omwille van: Because of its spherical shape, this concentration of mass gives this projectile the deepest penetration of any pellet, at any range.

Nog niet geprobeerd op een stuk vlees zoals sommige anderen hier :)
 
Niet altijd. Ze willen de sleutel van je wagen, die ze niet altijd vinden, en ze willen je gezinn gijzelen tot je terugkomt van de bank. Je kan met je bankkaart en visakaart een aardige som afhalen.

das geen inbraak das een fking roofoverval.
 
maar even realistish, waarom zou een inbreker in godsnaam een confrontatie aan gaan als hij weet dat je wakker bent.

die gasten will juist.

in.
asap pakken wat je pakken kan.
uit zonder gezien te worden.

Idd, 100% gelijk, dus een inbreker welke dat probeert terwijl je thuis bent (terwijl ik dikwijls genoeg niet thuis ben) of één die toch de confrontatie zoekt, moet je vanuit gaan dat die voor iets anders in je huis is dan om spullen mee te nemen.
 
Ik zou waarschijnlijk mezelf verstoppen, de politie bellen en hopen dat de politie er snel is :o

In de VS was er een vrouw die een bed had die op een boxspring leek, maar dat was het niet; HEt waren twee aparte bedden die ze naast elkaar hadden gezet. Toen ze 's nachts lawaai hoorde, duwde ze het bed 40 cm uit elkaar in de lengte, liet het dekbed er gewoon over liggen en ging in de spleet gaan liggen. In het huis er naast hadden ze zonet het hele gezin uitgemoord en ze wouden nog snel ook even dit huis aanpakken.
Is een jaar of 10 geleden gebeurd in Los Angeles.
 
In de VS was er een vrouw die een bed had die op een boxspring leek, maar dat was het niet; HEt waren twee aparte bedden die ze naast elkaar hadden gezet. Toen ze 's nachts lawaai hoorde, duwde ze het bed 40 cm uit elkaar in de lengte, liet het dekbed er gewoon over liggen en ging in de spleet gaan liggen. In het huis er naast hadden ze zonet het hele gezin uitgemoord en ze wouden nog snel ook even dit huis aanpakken.
Is een jaar of 10 geleden gebeurd in Los Angeles.

bron? klinkt wel als een bruut verhaal.
 
Back
Naar boven