Fitness Seller

Tiener op bodybuilding.com overlijdt.

Bezoekers in dit topic

Dbb represent kennelijk

[afbeelding niet meer beschikbaar]

dectective? :O

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Wat is een t-miscer en wat is tfw?

ehhm.

niet active op BB.com?

als je TFW niet kent weet ik echt niet wat je de laaste jaren hebt gedaan.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Nou nou, poe poe, 'zeer bijzonder' zeg:
Een in-de-groei-zijnde 50 kg wegende tiener die zich volspuit en daarna wel 80 oid kg weegt:eek:.

Flikker op man, er zijn genoeg die dat presteren met trainen/vreten alleen.

how about no.

sorry maar dat gaat je niet lukken natty, misschien met genen die phil heath jelly maken ofzo maar anders niet.
 
how about no.

sorry maar dat gaat je niet lukken natty, misschien met genen die phil heath jelly maken ofzo maar anders niet.

Tja, het beperkte materiaal wat ik hier langs zie komen is niet echt indrukwekkend?
Beetje massa en niet echt droog, ik zou niet gelijk denken dat 't een gebruiker moet wezen.

Hoe lang was die gast dan?

Ik heb 3 jaar terug op 75,5 kg, schraal als ik was, een pak droger gestaan
en ik ben niet echt 'phil heath jelly '-makend. Volgens mij moeten de foto's hier ergens nog rond dwalen.
 
Tja, het beperkte materiaal wat ik hier langs zie komen is niet echt indrukwekkend?
Beetje massa en niet echt droog, ik zou niet gelijk denken dat 't een gebruiker moet wezen.

Hoe lang was die gast dan?

Ik heb 3 jaar terug op 75,5 kg, schraal als ik was, een pak droger gestaan
en ik ben niet echt 'phil heath jelly '-makend. Volgens mij moeten de foto's hier ergens nog rond dwalen.

hij was 1.75

in nog geen anderhalf jaar van ik geloof 58kilo 14ish % naar 86kilo 12ish%
 
Risico van het vak. Toch RIP.
 
Godverdomme wat een idioot.

Ik ging op 200 dnp al zo ham.

750 is insane.
 
Wat een mafkees
 
Ok, dat verandert wel iets; ik dacht dat hij iets langer en lichter was(want alleen info uit topic).

Maar hij zat dan, zeg, 15 kg boven 't gewicht van een 'normale' ongetrainde jongen van 1.75m?
Tsja, dan is de 86kg op 12% toch niet geheel onhaalbaar zonder wat extra van maggi?
(Iig, zelf woog ik op 1.82m +- 77 kg voor ik ooit maar een halter had aangeraakt op, wrss iets van 14%)

Gooi dat terug naar 8% en wat verliezen die daarbij horen en je zit op 80 kg.
Laat ik het zo zeggen, voor de resultaten die behaald zijn(+- 15 kg massa) zou ik het niet de moeite/risico's waard hebben gevonden.
 
Ok, dat verandert wel iets; ik dacht dat hij iets langer en lichter was(want alleen info uit topic).

Maar hij zat dan, zeg, 15 kg boven 't gewicht van een 'normale' ongetrainde jongen van 1.75m?
Tsja, dan is de 86kg op 12% toch niet geheel onhaalbaar zonder wat extra van maggi?
(Iig, zelf woog ik op 1.82m +- 77 kg voor ik ooit maar een halter had aangeraakt op, wrss iets van 14%)

Gooi dat terug naar 8% en wat verliezen die daarbij horen en je zit op 80 kg.
Laat ik het zo zeggen, voor de resultaten die behaald zijn(+- 15 kg massa) zou ik het niet de moeite/risico's waard hebben gevonden.

een gemiddelde tiener zit niet op 77kilo 14% 1.82 zonder te trainen.

ik zat zelf op 1.85 69kilo 15% 18jr ( schijtgenen ftw)

80 ripped op 1.75 opzich haalbaar natty, tegen de tijd dat je 23 bent als je begint op 16.
 
Ik ben niet zo van de hipheid. ---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------
dectective? :O ---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ---------- ehhm. niet active op BB.com? als je TFW niet kent weet ik echt niet wat je de laaste jaren hebt gedaan. ---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ---------- how about no. sorry maar dat gaat je niet lukken natty, misschien met genen die phil heath jelly maken ofzo maar anders niet.
Ik zit bijna niet meer op internet en ik ben zelf niet hip en de mensen waar ik mee omga ook niet, dan krijg je dat soort toestanden.
En ik ben geen forumjopie, dit is het enige forum waar ik op zit.
 
Goede punten; wellicht was ik wat voorbarig en wat gefrustreerd.

Het is gewoon zonde dat mensen er geen geduld voor hebben.
Soms strontvervelend zelfs; elk jaar zie ik een lichting voor de zomer in no time qua lijf
en kracht voorbijschieten waarvan 'wat extra' de voornaamste reden is.
En dat voor doelen die vaak gewoon, geef het wat tijd, naturel haalbaar zijn.

Moeten ze uiteraard compleet zelf weten, m'r goed.
 
Gewoon een gevalletje eigen schuld. Geeft alleen een slechte naam aan de sport.
 
Mensen zijn hier zo delusional.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Gewoon een gevalletje eigen schuld. Geeft alleen een slechte naam aan de sport.

Welke sport?
Hij was toch niet een bodybuilder?
 
Mensen zijn hier zo delusional. ---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ---------- Welke sport? Hij was toch niet een bodybuilder?

Waar was ie dan mee bezig?
 
hardlopers zijn doodlopers.
 
Waar was ie dan mee bezig?

Denk je nou.. als je een beetje in de gym traint dat je een bodybuilder bent?
Na mijn inzien is een bodybuilder iemand die aan wedstrijden doet of heeft gedaan.
 
Gast, dat die gozer dood is interesseert werkelijk niemand.

Dit is je 3e zoutige reactie, niet waar?
Hoe weet jij dat het niemand intresseert?

Haal die bloedige vinger uit je kut, fodder.
Also, dit is ook gericht op mensen bewust maken van fouten fatale die mensen maken.
 
Back
Naar boven