XXL Nutrition

Cafeine vrije pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zari

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
140
Waardering
8
Lengte
1m83
Massa
140kg
Hoi,

Ik gebruik al een lange tijd pre workouts, maar heb het gevoel dat het niet echt goed is om altijd maar aan die cafeïne te zitten.

Ik zoek daarom een pre workout zonder Cafeïne, maar het mag natuurlijk wel een beetje aan stimulanten bezitten.

http://www.sportfood.nl/raw-iron-hulk-force-pre-en-postworkout-mix/

Dit is 1 van de opties waar ik over na zit te denken, maar wil er denk ik wel meerdere hebben.
Zijn er dus nog mensen die een goede pre workout kennen zonder cafeïne ?


Ik weet dat er eerdere topics over zijn geopend, maar daar is niet heel veel uitgekomen. Mede omdat een aantal van de supplementen die daar genoemd werden er inmiddels niet meer zijn.
 
Hemavol zou kunnen, conquer en xpand lijken me minder... Nog meerdere ? Fully Loaded van XXL zonder Cafeïne zou het mooiste zijn haha!
 
Waarom moet je perce een pre-wo hebben dan?
 
Stel je eigen pre samen! Op sportpoeders.nl kan je de meeste stoffen gewoon los kopen en ook een smaakstofje.
Beta alanine, agmatine, citrulline malaat, en een stimulant en je hebt al een prima mixje voor weinig
 
wow die uit de startpost is wel erg duur:o
 
Hoi,

Ik gebruik al een lange tijd pre workouts, maar heb het gevoel dat het niet echt goed is om altijd maar aan die cafeïne te zitten.

Ik zoek daarom een pre workout zonder Cafeïne, maar het mag natuurlijk wel een beetje aan stimulanten bezitten.

http://www.sportfood.nl/raw-iron-hulk-force-pre-en-postworkout-mix/

Dit is 1 van de opties waar ik over na zit te denken, maar wil er denk ik wel meerdere hebben.
Zijn er dus nog mensen die een goede pre workout kennen zonder cafeïne ?


Ik weet dat er eerdere topics over zijn geopend, maar daar is niet heel veel uitgekomen. Mede omdat een aantal van de supplementen die daar genoemd werden er inmiddels niet meer zijn.
Ik gebruik die v Sportfood zelf :thumbs:
 
Hoi,

Ik gebruik al een lange tijd pre workouts, maar heb het gevoel dat het niet echt goed is om altijd maar aan die cafeïne te zitten.

Ik zoek daarom een pre workout zonder Cafeïne, maar het mag natuurlijk wel een beetje aan stimulanten bezitten.

http://www.sportfood.nl/raw-iron-hulk-force-pre-en-postworkout-mix/

Dit is 1 van de opties waar ik over na zit te denken, maar wil er denk ik wel meerdere hebben.
Zijn er dus nog mensen die een goede pre workout kennen zonder cafeïne ?


Ik weet dat er eerdere topics over zijn geopend, maar daar is niet heel veel uitgekomen. Mede omdat een aantal van de supplementen die daar genoemd werden er inmiddels niet meer zijn.

Qua samenstelling en dosering is de HULK FORCE inderdaad één van de beste stimulantvrije pre-workouts. De potten zijn hier niet aan te slepen en HF heeft ook zeer veel terugkerende gebruikers. Dit komt vooral omdat het werkt en wat jij ook zegt, velen willen niet continu hun zenuwstelsel in overdrive zetten met stimulanten.;)
 
Is dat wel een echte pre workout die max perf? Ziet er wel leuk uit. Wel weer hele hoge B vitamine dosis... Neem ook multivit met ook wel hoge B, maakt dat veel uit ?
 
Is dat wel een echte pre workout die max perf? Ziet er wel leuk uit. Wel weer hele hoge B vitamine dosis... Neem ook multivit met ook wel hoge B, maakt dat veel uit ?

Het is een energiesupplement, een pre-workout heeft altijd wel stimulanten zoals bijvoorbeeld cafeine. Te veel vitamine B is niet zo heel erg. Het lichaam zorgt ervoor dat er niet te veel vitamine B uit het maagdarmkanaal in het lichaam wordt opgenomen.
 
Wellicht die dan combineren met nog wat extra beta alanine, citrulline malaat, AAKG en agmatine ... Creatine heb ik ook nog wel maar zit er ook wel door heen.
 
Back
Naar boven