AndroidHealthClinic

Hallo, Even voorstellen :)

Bezoekers in dit topic

Rowie

Novice
Lid geworden
25 feb 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
77kg
Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum. Ik zou mij even voorstellen.
Ik ben 21 jaar oud en ben 1.79m en weeg op dit moment 77kg. Afgelopen januari ben ik begonnen met fanatiek te fitnessen, voornamelijk groepslessen, aangezien ik dit erg leuk vind! Op 1 januari woog ik nog ruim 82kg, ik ben inmiddels al 5 kg afgevallen.
Wat is mijn doel? Ik wil een strakkere buik krijgen, aangezien ik nogal heupjes heb. Vooral de onder buik wegwerken. Bovenkant buik is netjes.
Ma: Coretraining (halfuur), GRIT strenght (half uur) + 15 min cardio.
Woe: GRIT (half uur), Coretraining (half uur) + 15 min cardio.
Do: Boksen (50 min), TRX (50 min) + 15 min cardio
(Soms: Zaterdag: TRX (50 min) + half uur cardio)

Qua eten ben ik gezonder gaan eten, alhoewel ik lastig vind wat ik nou daadwerkelijk moet eten.
Sochtends: 2 volkoren crackers met kipfilet 2x13 gram + sinasappelsap 150ml of 1 bord brinta pap met melk 250 ml
Tussendoor: komkommer (kwart)
Smiddags: Salade; gerookte kipfilet 90 gram, cashewnoten (1 handje), paprika (1 hele a 3 kwart), tomaat (1 tomaat), rucola (1 handje), bleekselderij (1 stengel) (zonder dressing)
Tussendoor: 2 volkorencrackers of 2 bruine botterhammen met grillworst (2 x 16 gram) (aangezien ik bijna geen vleeswaren lust)
Savonds: wat de pot schaft> Hierbij probeer ik minder aardappels te eten en meer groenten. Groente, aardappels met vlees of pasta
Savonds: magere kwark 500 gram (vooral na trainen)/2 volkoren crackers met kipfilet 2x13 gram
Drinken: alleen maar water doordeweeks of thee.
Omdat ik bezig was met afvallen heb ik niet meer dan 1500kcal per dag qua inname, misschien niet altijd even goed??
>>>Dit voedingsschema rammelt vast aan alle kanten, misschien dat jullie mij kunnen helpen?

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
zet even de aantallen/ grammen erbij
wat handig is is om een programma als myfitnesspal te gebruiken. dan krijg je meteen je macronutriënten berekend.
berekenen wat je precies nodig hebt is idd erg lastig. deze link kan je iig een indicatie geven: http://www.fitsociety.nl/basisregels-voeding/bereken-jouw-caloriebehoefte/

en bovenal; lees deze door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Dankje! ik heb even voor de duidelijkheid de aantallen/grammen erbij gezet.
Bedankt alvast voor jullie antwoord.

Misschien een hele domme vraag, maar een foto plaatsen lukt mij niet echt :$?
 
uploaden via tinypic ;)
 
23vn7gi.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zo hebben jullie een duidelijker beeld :)

Fixed. :)
 
Back
Naar boven