AndroidHealthClinic

Gym Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Offtopic

Amsterdam, vet man!
 
Kwam jij niet uit Eindhoven? Waarom naar Amsterdam? Ben gewoon nieuwsgierig :).
 
Eindhoven, toen richting Utrecht, nu Amsterdam. Beetje naar boven trekken.
 
Amsterdam zeker niet verkeerd, ga je wel goed naar je zin krijgen. Heb familie op Ijburg dus kom er laatste tijd ook geregeld. Leuk sportschooltje op 50m lopen :)
 
Net ff 2 gyms wezen checken. Basic fit schinkel heeft db's t/m 36 kg, 1 flat bench, 1 incline, losse squat en nog een stelling waar losse squat mogelijk is. Behoorlijk druk, zeker gezien het woensdag is. Nogal health city niveau. Beetje tegenvaller.

Basicfot koning wilhelminaplein had db's t/m 40 lg maar gast achter bar beweerde dat ze binnen paar weken extra rek kregen t/m 50 kg. 2 flat bench en 1 incline. Losse squat. Minder druk, toffere sfeer. Op zich prima te doen qua facaliteiten/bedrag.

Binnenkort nog paar andere checken.
 
Ben je al bij UFA wezen kijken, die is wel wat verder weg, maar wel een super hardcore gym :)
 
Ben je al bij UFA wezen kijken, die is wel wat verder weg, maar wel een super hardcore gym :)

Ja ga wel ff checken of er beetje parkeerplek is. 5 km ligt buiten mijn fiets comfort zone.
 
Sportcity op tweede wetering is ook prima. Niet heel groot, maar ook niet al teveel leden. Wel paar hardcore gasten bij. Prijs was wel relatief hoge kant
 
ik ga in april ook naar amsterdam verhuizen ook in oud zuid dus ben benieuwd naar wat het gaat worden.
 
Ja zit nu bij de 365 in Alphen. Op zich wel prima. Die in Adam ziet er goed uit maar tis wel eindje weg.

Die Nique lijkt me wel prima, dichtbij en hardcore. Ga daar ff kijken. Loop ook wel even de anderen in.


Welkom in de mooiste stad van NL.

365 is helemaal bij de Ikea, Zuid-Oost. Pokke eind voor Amsterdammers :D

Als je toch in Oud Zuid woont gewoon alles lekker op Vespa of Fiets doen.
Er is zat bij jou in de buurt, eindeloos eigenlijk.
 
Ja ga wel ff checken of er beetje parkeerplek is. 5 km ligt buiten mijn fiets comfort zone.

Ufa heeft een eigen parkeerterrein
 
http://www.cardiofitnessamsterdam.nl/ Dit is een recent geopende. Zit op Delflandplein, abonnementsprijs is goed te noemen en de sportschool zelf is ook ruim in orde maar dat moet je eigenlijk zelf beoordelen. Sportschool zit in Slotervaart maar dicht tegen 'Zuid' aan.
 
Welkom in de mooiste stad van NL.

365 is helemaal bij de Ikea, Zuid-Oost. Pokke eind voor Amsterdammers :D

Als je toch in Oud Zuid woont gewoon alles lekker op Vespa of Fiets doen.
Er is zat bij jou in de buurt, eindeloos eigenlijk.

Fiets heb ik inmiddels. Volgende week ga ik even fietsronde maken en wat gyms bezoeken, zal wel ff resultaten hier neer gooien.

Rob heeft BnF toch al

Zoek een sensationele gym waar ik er wat moois van kan maken.
 
Zojuist naar Ultimate Fitness geweest. Beetje tegenvaller. Ok de dumbbells gaan t/m 56 kg. Maar verder 1 losse flat bench. 1 losse squat wat in de hoek weg gefrot zat en niet erg comfortabel oogde. Voor de rest wat machines maar niets speciaals.

Ik had hardcore gym verwacht met powercage en sjit. Tot op heden allemaal beetje schraal. Basicfit beste optie.
 
Ok vandaag nog even naar 2 sportsvholem geweest.

'splash' aan de lijnbaamsgracht, dus midden in het centrum. Dumbbells t/m 50 kg, veel losse bankdrukbankjes, powercage, etc. Ze hebben alles, behalve fucking ijzer. Volgens mij hebben ze in de totale gym niet meer dan 750 kg aan schijven liggen. Geen grap. Dat is inclusief legpress en dan verdeeld over gewischten van 5, 10 en 20. Ik heb echt moeten zoeken naar paar schijfjes van 10 kg. Deadliften etc zal simpelweg bijna onmogelijk worden als het beetje druk is.

Verder is het overduidelijk een homo ontmoetingsplek. Trainen alleeeeeen maar gasten tussen 25 - 50, niemand echt buf, veel overduidelijk gay. Heb 1 dame gezien. Muziek komt regelrecht uit een gaybar, overduidelijke faggot house. Het is een specifiek genre. Kosten: € 70,- per maand. Mijn broer traint er want het is bij hem om de hoek en geld speelt geen rolex voor hem. Maar ik vond het verdacht. Bijna ongemakkelijk daar. Geen aanrader.


Fietse terug naar huis fiets ik langs een gym waar iemand buiten stond te kotsen, vrij dicht in de buurt bij mij. Wist niet dat er een gym was dus snel naar binnen. Gym heet 'Supgym' aan de hobbemakade. Maar het was een soort personal trainer crossfit gym. Veel olympische stangen en schijven. Ketterbells. Geen dumbbells. Je kan er alleen trainen van 8 - 12 uur of van 20:30 - 22:30 uur. De rest van de dag alleen personal training.




Verder nog naar de basic fit in de AJ Ernststraat. Die is ca. 2 km bij mij vandaan en chill. Alles nieuw, technogym. Squatrek en losse bench. Dumbbells t/m 40 kg.



Het heeft even geduurt wegens extreme drukte, maar het wordt sowieso de basicfit. Ik denk dat ik ondertussen ook wel kan concluderen dat in Amsterdam echt bijna geen enkele fatsoenlijke sportschool zit die betaalbaar is. Gelukkig is het aanbod basic fits groot en zijn er deze maand nog 2 bij gekomen redelijk in de buurt.

In Augustus komt er blijkbaar nog een basic fit in de pijp.
 
USC is zeer prima. 2 losse squatracks, 1 squatrack met vangers, 1 eleiko wedstrijdrack.
3/4 plaatsen waar je flat kunt benchen, 1 incline bench, 1 decline bench.
Gewichthefhok met bumperplates en 7-8 barbells.
Dumbells tot 40 helaas, maar wel een set die je kunt verstellen (tot 70+).
Verder gewoon bijna alle standaard machines.

Nadeel: kan vrij druk zijn aan het begin vd avond.
 
rboin noemde het al, maar SportCity op de eerste Weteringdwarsstraat is een prima gym, vrij rustig, supersfeer en alles wat je nodig hebt. Prijs is prima (vanaf 35 euro) Mocht je een keer willen trainen pm mij even en kan eventueel korting regelen op inschrijfgeld etc.
 
Ok vandaag nog even naar 2 sportsvholem geweest. 'splash' aan de lijnbaamsgracht, dus midden in het centrum. Dumbbells t/m 50 kg, veel losse bankdrukbankjes, powercage, etc. Ze hebben alles, behalve fucking ijzer. Volgens mij hebben ze in de totale gym niet meer dan 750 kg aan schijven liggen. Geen grap. Dat is inclusief legpress en dan verdeeld over gewischten van 5, 10 en 20. Ik heb echt moeten zoeken naar paar schijfjes van 10 kg. Deadliften etc zal simpelweg bijna onmogelijk worden als het beetje druk is. Verder is het overduidelijk een homo ontmoetingsplek. Trainen alleeeeeen maar gasten tussen 25 - 50, niemand echt buf, veel overduidelijk gay. Heb 1 dame gezien. Muziek komt regelrecht uit een gaybar, overduidelijke faggot house. Het is een specifiek genre. Kosten: € 70,- per maand. Mijn broer traint er want het is bij hem om de hoek en geld speelt geen rolex voor hem. Maar ik vond het verdacht. Bijna ongemakkelijk daar. Geen aanrader. Fietse terug naar huis fiets ik langs een gym waar iemand buiten stond te kotsen, vrij dicht in de buurt bij mij. Wist niet dat er een gym was dus snel naar binnen. Gym heet 'Supgym' aan de hobbemakade. Maar het was een soort personal trainer crossfit gym. Veel olympische stangen en schijven. Ketterbells. Geen dumbbells. Je kan er alleen trainen van 8 - 12 uur of van 20:30 - 22:30 uur. De rest van de dag alleen personal training. Verder nog naar de basic fit in de AJ Ernststraat. Die is ca. 2 km bij mij vandaan en chill. Alles nieuw, technogym. Squatrek en losse bench. Dumbbells t/m 40 kg. Het heeft even geduurt wegens extreme drukte, maar het wordt sowieso de basicfit. Ik denk dat ik ondertussen ook wel kan concluderen dat in Amsterdam echt bijna geen enkele fatsoenlijke sportschool zit die betaalbaar is. Gelukkig is het aanbod basic fits groot en zijn er deze maand nog 2 bij gekomen redelijk in de buurt. In Augustus komt er blijkbaar nog een basic fit in de pijp.

Er zijn zat goeie gyms man!

En Splash is inderdaad de homo gym van Amsterdam. Was dat je niet verteld ofzo? :D
 
Back
Naar boven