MuscleMeat

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Negerkonijnpik,jpg

http://www.supplementlabtest.com/tests/aminozuuranalyse-isolaat-perfection-bodyenfitshop

Isolaat perfection bevatte trouwens sowieso al minder eiwit zonder de extra aminozuren eraf te trekken. En die suikers waren ook handig. Dus wie weet zijn we wat met de test.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------


Is al 15euro.

Als mensen hier nu eens aangeven hoeveel dat ze gedoneerd hebben. Velen vragen, maar doneren niet volgens mij.

BigT had 25euro gedoneerd, dus is 40euro totaal al (gaan nog wel PayPal kosten vanaf). En er is 145 gedoneerd geweest.
 
weet niet voor welke test me 5eur is had algemene donatie gedaan.
 
Labdoor vind ik mwa..niet heel veel zeggend en soms ook gewoon beetje raar qua uitslagen. De MusclePharm Combat Powder bijvoorbeeld vind ik zeer discutabel (staat op plek 31 van de 60), want zitten bergen amino's in (o.a. glycine). Waarom als er al whey protein isolaat/concentraat in zit waar de amino's al ruim voldoende in zitten (antwoord is wel duidelijk denk ik). Misschien is de kwaliteit van de proteine die er in zit OK, maar als er dingen in een whey shake zitten zoals toegevoegde glycine e.d., dan gaan bij mij alle alarmbellen af en is er eigenlijk maar 1 conclusie en dat vind ik niet echt getuigen van goede kwaliteit. Maar moet wel zeggen dat de door hun als nummer 1 genoemde whey isolaat van hele goede kwaliteit is, maar zo duur..iets van 800 gram voor 60 dollar...Die van Now Foods is ook goed (staat op nmr 4) is wat zachter geprijsd (2.2 kg voor 58 euro), maar nog steeds duur. Geldt ook voor de Dymatize Iso-100. Vraag ik me toch ineens af of mijn impact whey protein a EUR 25 voor 2,5 kg (was in de actie) van goede kwaliteit is...hoewel je natuurlijk bij heel veel merken flink meelapt voor het merk.
 
Laatst bewerkt:
Labdoor vind ik mwa..niet heel veel zeggend en soms ook gewoon beetje raar qua uitslagen. De MusclePharm Combat Powder bijvoorbeeld vind ik zeer discutabel (staat op plek 31 van de 60), want zitten bergen amino's in (o.a. glycine). Waarom als er al whey protein isolaat/concentraat in zit waar de amino's al ruim voldoende in zitten (antwoord is wel duidelijk denk ik). Misschien is de kwaliteit van de proteine die er in zit OK, maar als er dingen in een whey shake zitten zoals toegevoegde glycine e.d., dan gaan bij mij alle alarmbellen af en is er eigenlijk maar 1 conclusie en dat vind ik niet echt getuigen van goede kwaliteit. Maar moet wel zeggen dat de door hun als nummer 1 genoemde whey isolaat van hele goede kwaliteit is, maar zo duur..iets van 800 gram voor 60 dollar...Die van Now Foods is ook goed (staat op nmr 4) is wat zachter geprijsd (2.2 kg voor 58 euro), maar nog steeds duur. Geldt ook voor de Dymatize Iso-100. Vraag ik me toch ineens af of mijn impact whey protein a EUR 25 voor 2,5 kg (was in de actie) van goede kwaliteit is...hoewel je natuurlijk bij heel veel merken flink meelapt voor het merk.
Labdoor wordt ook gesponsord, dus zijn niet onafhankelijk ;)
 
Arnold Iron whey bevat dan nog eens een lager eiwitgehalte tov concurrenten. En die extra aminozuren aangegeven op het label is inderdaad gewoon spiking. Voeg dit meteen toe aan de site.
http://www.supplementlabtest.com/tests/stikstofanalyse-iron-whey-arnold-series

Topic is sticky gemaakt. Is het een idee als ik help met de donaties en een donatiebutton bovenaan het forum plaats? Dan telkens een doel instellen (dus kosten voor 1 bepaalde test) en vervolgens maak ik het totaal over naar jullie pp account. Misschien gaat het dan sneller.
 
Topic is sticky gemaakt. Is het een idee als ik help met de donaties en een donatiebutton bovenaan het forum plaats? Dan telkens een doel instellen (dus kosten voor 1 bepaalde test) en vervolgens maak ik het totaal over naar jullie pp account. Misschien gaat het dan sneller.

Dat lijkt me een heel goed idee ;)

Ik heb ook een Enquete aangemaakt om te kijken welke producten de voorkeur hebben. Myprotein had al de voorkeur, dus misschien is het goed idee om nadien hier een Enquete telkens te maken om het volgende product te bepalen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-welke-whey-willen-testen-381636/#post9011325
 
Hallo initiatiefnemer(s) van Supplementenlabtest, ik heb wat vraagtekens bij jullie onafhankelijkheid/objectiviteit.

Ik zag dat mijn vaste leverancier Power Supps er niet bij staat, terwijl zij wel op hun site recente tests door Nutricontrol hebben staan. Ik heb ze gevraagd waarom ze er niet bij staan. Hun antwoord was dat ze wel de testresultaten hebben aangeboden voor publicatie, maar dat die door jullie zouden zijn afgewezen omdat Power Supps de producten zelf naar het lab heeft gestuurd.

Maar tegelijkertijd hebben jullie wel de resultaten op de site staan van tests die door XXL en Sportfood zelf naar het lab zijn gestuurd, hetzelfde Nutricontrol trouwens. Als jullie echt zo onafhankelijk en objectief zijn als jullie beweren, dan zet je óf de resultaten van Power Supps er ook bij óf je haalt die van XXL en Sportfood weg. Anders laad je toch de verdenking op je dat je bepaalde shops steunt.

Desnoods vermeld je erbij dat de test uitgevoerd is in opdracht van de shop zelf, zodat de bezoeker het testresultaat op waarde kan schatten.
 
Hun antwoord was dat ze wel de testresultaten hebben aangeboden voor publicatie, maar dat die door jullie zouden zijn afgewezen omdat Power Supps de producten zelf naar het lab heeft gestuurd.

en dit vind jij gek?

dat tweede gedeelte is helemaal niet waar alles is gekocht en onafhankelijk getest.
 
XXL is wel onafhankelijk getest vandaar dat hun eigen tests er ook bij staan maar Sportfood nog niet denk ik.
Als Sportfood nog niet onafhankelijk getest is en de resultaten van hun eigen tests wel op de site staan dan heeft hij een punt.
 
Staat er idd gewoon bij dat de testen niet onafhankelijk gebeurd zijn als dat zo is.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

XXL is wel onafhankelijk getest vandaar dat hun tests er ook bij staan maar Sportfood nog niet denk ik.
Als Sportfood nog niet onafhankelijk getest is en de resultaten van hun eigen tests wel op de site staan dan heeft hij een punt.

Antwoord op de vraag van Powersupplements:

"Als Myprotein en Bulkpowders is getest kunnen we een test organiseren voor jullie product. Als dit overeenkomt met jullie resultaat dan voegen we deze toe. Sportfood hadden we al toegevoegd voor we beslist hadden dat we het op deze manier gaan doen, dus die laten we om deze reden staan. Maar er staat duidelijk bij dat het geen onafhankelijke test is.

Toch alvast een mooi resultaat en uw post met link blijft natuurlijk staan op deze site."

http://www.supplementlabtest.com/articles/bespreking-toekomstige-testen

Staat in het midden bij de commentaren.
 
Staat er idd gewoon bij dat de testen niet onafhankelijk gebeurd zijn als dat zo is. ---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ---------- Antwoord op de vraag van Powersupplements: "Als Myprotein en Bulkpowders is getest kunnen we een test organiseren voor jullie product. Als dit overeenkomt met jullie resultaat dan voegen we deze toe. Sportfood hadden we al toegevoegd voor we beslist hadden dat we het op deze manier gaan doen, dus die laten we om deze reden staan. Maar er staat duidelijk bij dat het geen onafhankelijke test is. Toch alvast een mooi resultaat en uw post met link blijft natuurlijk staan op deze site." http://www.supplementlabtest.com/articles/bespreking-toekomstige-testen Staat in het midden bij de commentaren.

Ze kunnen beter een aparte sectie maken met eigen testresultaten van webshops die nog niet onafhankelijk zijn getest,of in ieder geval een eerlijk oplossing hier voor bedenken.
 
Ze kunnen beter een aparte sectie maken met eigen testresultaten van webshops die nog niet onafhankelijk zijn getest,of in ieder geval een eerlijk oplossing hier voor bedenken.

Eigen testen zijn eigenlijk geen drol waard totdat het ondersteund wordt door onafhankelijke testen.
 
Eigen testen zijn eigenlijk geen drol waard totdat het ondersteund wordt door onafhankelijke testen.

Dat is waar maar dan moeten ze de eigen testresultaten van de andere webshop er ook niet op zetten.
Zo als het nu is het niet eerlijk tegenover Powersupplements en kan het voor sommige mensen verwarrend zijn.
 
Dat is waar maar dan moeten ze de eigen testresultaten van de andere webshop er ook niet op zetten.
Zo als het nu is het niet eerlijk tegenover Powersupplements en kan het voor sommige mensen verwarrend zijn.

XXL heeft zich al bewezen en die eigen testen komen dus overeen met de onafhankelijke, maar er staat dan nog eens bij dat het geen onafhankelijke test is. En sportfood was de eerste nadien die met testen naar buiten kwam en is om die reden nog toegevoegd geweest. 1 test waar duidelijk bij staat dat het geen onafhankelijke test is (dus zelf naar labo gestuurd).

Bodylab staat er ook niet tussen. Als ze slim zijn doneren ze zelf het gehele bedrag voor de analyses. Heb je de resultaten binnen de 2 weken en nog eens goede reclame.

Beetje verwarrend inderdaad :p Heb het ook allemaal moeten navragen en uitpluizen laatste weken.
 
Dat lijkt me een heel goed idee ;)

Ik heb ook een Enquete aangemaakt om te kijken welke producten de voorkeur hebben. Myprotein had al de voorkeur, dus misschien is het goed idee om nadien hier een Enquete telkens te maken om het volgende product te bepalen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-welke-whey-willen-testen-381636/#post9011325
Ok, had al een pm gestuurd ook. Maar kunnen we de BulkPowders test niet meer veranderen naar de uitgebreide test? Dus nog even donaties opzetten om de rest van die 200 (?) euro bij elkaar te krijgen via het forum. Anders moeten we van 0 beginnen, en er lijkt niet zoveel interesse te zijn om het ruw eiwit te weten, maar wel of er spiking is.
 
Bodylab staat er ook niet tussen. Als ze slim zijn doneren ze zelf het gehele bedrag voor de analyses.

inderdaad voor een grote webwinkel als hun is dat niet zoveel geld en het kan alleen maar voordelen opleveren.
 
Back
Naar boven