AndroidHealthClinic

anavar creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

0,7 kilo spier dan :roflol:

Iemand de Turinabol eiwitreep kuur al gedaan?

Ik zou dan wel is een onderbouwd antwoord willen ontvangen waaruit ik kan concluderen dat het bijna geen spiermassa is wat hij heeft opgebouwd.
Nogmaals, als het overgrote deel geen spiermassa is, wat dan wel?
Na mijn weten is de vochtretentie op anavar zo minimaal.
En ik neem aan dat je weet dat 7 kilo vet buiten proportioneel veel is om aan te komen.
 
Glycogeen.
 
je kunt zeker wel bulken met Anavar, ik snap niet waarom mensen zo neerbuigend toen tegen orals, ik heb een goeie vriend die 4/5 kg is aangekomen met 6 weken Anavar, het is mogelijk, iedereen reageert anders op steroiden
 
Man man man... dat geeft de weegschaal inderdaad aan in het begin ja
 
Man man man... dat geeft de weegschaal inderdaad aan in het begin ja

Jongen is nu een weekje uit zijn kuur, 2 kilo eraf.
We shall see...
 
Jongen is nu een weekje uit zijn kuur, 2 kilo eraf.

We shall see...


Weet je zeker dat het Anavar was ? En trainde al of beginner? At deze jongen voorheen wel fatsoenlijk ?

Dat zijn belangrijke vragen om een goed beeld te krijgen.

Er zijn wel eens vaker jongens geweest die 5 kilo pakte met winny only bijv. Maar naar mijn idee zijn dat beginnende sporters die nog niet veel gegroeid zijn of nog nooit goed gegeten hebben.
 
Weet je zeker dat het Anavar was ? En trainde al of beginner? At deze jongen voorheen wel fatsoenlijk ?

Dat zijn belangrijke vragen om een goed beeld te krijgen.

Er zijn wel eens vaker jongens geweest die 5 kilo pakte met winny only bijv. Maar naar mijn idee zijn dat beginnende sporters die nog niet veel gegroeid zijn of nog nooit goed gegeten hebben.

Jongen in kwestie was 193cm groot en 87kg bij aanvang kuur.
VP zal rond de 12 hebben gelegen, Tijdens zijn kuur heeft hij laag in zijn eiwittten gezeten voor AAS-begrippen (rond de 200gr per dag) en heeft hij een groot calorie-overschot gehad dmv slecht eten met vele suikers.

Het zou ook winstroll geweest kunnen zijn natuurlijk!
 
Jongen in kwestie was 193cm groot en 87kg bij aanvang kuur.

VP zal rond de 12 hebben gelegen, Tijdens zijn kuur heeft hij laag in zijn eiwittten gezeten voor AAS-begrippen (rond de 200gr per dag) en heeft hij een groot calorie-overschot gehad dmv slecht eten met vele suikers.



Het zou ook winstroll geweest kunnen zijn natuurlijk!


Ok, dus veel gegeten met veel carbs. Beetje dirty bulk dus. Daar moet dus wel vet bij zitten.

Veel meer eten dan normaal + vet% stijging + winstrol .... Ja, zou beste eens kunnen kloppen die 5-6 kilo.
 
Back
Naar boven