Fitness Seller

graag jullie mening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jesse833

Cool Novice
Lid geworden
5 feb 2015
Berichten
131
Waardering
3
Lengte
2m02
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Heej allemaal,

Ik train nu 6 maanden waar 4 maanden goed hard en wou aan jullie vragen wat jullie er van vinden
Stats ;
Lengte ;2 meter
Gewicht ;94 ongeveer
Bf ;14/15
Leeftijd ; 16 jaar
Ps heb een spierziekte en ze zeggen dat ik moeilijk spier aaanmaak dat jullie het even weten ;)

DSC_0249.jpg


DSC_0248.jpg


DSC_0250.jpg
 
Laatst bewerkt:
Belangrijkste is dat je leert om je foto's te draaien. Voor de rest lekker door gaan.
 
Ik zou ook die lelijke t-shirt wegpleuren :p
 
heb een spierziekte en ze zeggen dat ik moeilijk spier aaanmaak dat jullie het even weten.

Wat voor ziekte is dit dan als ik vragen mag?
 
heb een spierziekte en ze zeggen dat ik moeilijk spier aaanmaak dat jullie het even weten.

Wat voor ziekte is dit dan als ik vragen mag?

Polyneuropathie, minder zenuwen in lichaam waardoor ik minder spier (krach) hebt en hoe ouder je word hoe erger het word
 
Polyneuropathie, minder zenuwen in lichaam waardoor ik minder spier (krach) hebt en hoe ouder je word hoe erger het word

als ik het goed heb heb je dus last van spieratrofie?
waarbij je spieren veel sneller afbreken als bij een normaal persoon?
 
als ik het goed heb heb je dus last van spieratrofie?
waarbij je spieren veel sneller afbreken als bij een normaal persoon?

Euhm ja zo kan je het zien, me armen zijn van 29,5 naar 32,5 gegaan in de tijd dat ik sport, zal binnenkort wel rug foto plaatsen
 
Laatst bewerkt:
ziet er heel netjes uit, zeker met je ziekte. respect
 
Blijven trainen man!

ga ik zeker doen man, maar heb een vraagje wat vind je van me schouders vind ze zelf best klein:0 en vind ze moeilijk trainen en heb er nooit spierpijn in, ik voel ze wel branden tijdens de training
 
Laatst bewerkt:
ziet er idd al goed uit, en zeker respect voor je ziekte. Mooi blijven door trainen en ben ik nieuwsschierig naar de toekomst progressie
 
ziet er idd al goed uit, en zeker respect voor je ziekte. Mooi blijven door trainen en ben ik nieuwsschierig naar de toekomst progressie


Dankjewel man
 
Euhm ja zo kan je het zien, me armen zijn van 29,5 naar 32,5 gegaan in de tijd dat ik sport, zal binnenkort wel rug foto plaatsen

32.5 cm armen? Ze zien er eerder als 35-37 cm uit, mede gelet op je lengte...
 
ga ik zeker doen man, maar heb een vraagje wat vind je van me schouders vind ze zelf best klein:0 en vind ze moeilijk trainen en heb er nooit spierpijn in, ik voel ze wel branden tijdens de training

Spierpijn is geen goede indicatie. Welke oefeningen doe je voor schouders en hoeveel sets/reps?
 
Back
Naar boven