MuscleMeat

kcal-inname na kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BulkingTMS

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 aug 2014
Berichten
563
Waardering
24
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Hoe lang moet je boven/op onderhoud blijven eten na je kuur om de resultaten het beste te behouden?
Ik hoor meestal een maand, maar is dit niet aan de korte kant?
Ik vraag het omdat ik zelf rond 1 april klaar ben met kuren en daarna nog moet gaan cutten.
En ik vraag me af hoe ik dit dus goed kan gaan indelen.
 
Ga je off cutten?

Zodra ik zelf of ga uit een bulk minimaal 10-12 week op onderhoud voordat ik langzaam !!! begin met cutten.

Anders doei net verdiende massa.
 
Even terugkomend op onze vorige 'discussie' datgene dat je gaat verliezen is geen spier en datgene dat je niet wilt verliezen waarvoor je meer gaat eten is ook geen spier
 
Ik heb een keer te vroeg gecut en veloor daarna massa
zal echt time on of aanhoude of bloedwaardes prikke wat altijd is aangeraden
 
Heb gewoon tijdens mijn nakuur en erna lopen cutten hoor.. heb imo niks kwijt geraakt.
 
ik ben van plan te gaan cutten ja, begin 2 april met nakuur.
Dus 16 april ben ik met alles klaar.
Nu is 16april natuurlijk al wel te laat om super droog te zijn van de zomer.
Maar zou ik niet 1 mei kunnen beginnen met droogtrainen, wat ik overigens op onderhoud doe mbt stofwisseling
 
ik ben van plan te gaan cutten ja, begin 2 april met nakuur.
Dus 16 april ben ik met alles klaar.
Nu is 16april natuurlijk al wel te laat om super droog te zijn van de zomer.
Maar zou ik niet 1 mei kunnen beginnen met droogtrainen, wat ik overigens op onderhoud doe mbt stofwisseling

Of je verlengt 4 weken je kuur en cut tot je droog bent?
 
Even terugkomend op onze vorige 'discussie' datgene dat je gaat verliezen is geen spier en datgene dat je niet wilt verliezen waarvoor je meer gaat eten is ook geen spier

Zou het niet beter kunnen verwoorden!
 
Even terugkomend op onze vorige 'discussie' datgene dat je gaat verliezen is geen spier en datgene dat je niet wilt verliezen waarvoor je meer gaat eten is ook geen spier

Zou het niet beter kunnen verwoorden!



Dus oftewel, ik kan dan gaan cutten meteen na mijn nakuur omdat ik het toch wel verlies?
Is dit niet te zwart/wit?
 
Kuren is huren :roflol:
 
Nooit meteen beginnen met cutten na je kuur. Je eigen test is nog niet op het oude niveau en dat kan je spiermassa kosten als je gaat cutten na je kuur.

Daarom beter er nu voor zorgen dat je vet% tijdens je kuur niet te ver oploopt.

Ff droog trainen is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Je gaat niet in 1 maand een paar % eraf krijgen.
 
Nooit meteen beginnen met cutten na je kuur. Je eigen test is nog niet op het oude niveau en dat gaat je spiermassa kosten als je gaat cutten na je kuur.

Daarom beter er nu voor zorgen dat je vet% tijdjes je kuur niet te ver oploopt

Dus 16 april klaar met PCT, 1 mei cutten te vroeg?
ben zwaar ecto, dat droogtrainen gaat echt onwijs snel bij mij.
2maanden was is vorige keer +/-3% kwijt
 
Dus 16 april klaar met PCT, 1 mei cutten te vroeg?


Naar mij idee wel ja. Daarom in winter bulk kuur, tijdje clean en vasthouden en in voorjaar droog trainen met cut kuur. Jij hebt een bulk kuur gedaan voor de zomer. Persoonlijk had ik het andersom gedaan maar dan had je 1 jaar geduld moeten hebben en dat is lastig [emoji6]

Ik zou gewoon geduld hebben. Je bent 19 toch? Dan maar volgende zomer super scherp. Dese zomer ff wat hoger vet maar wel je gains beter vasthouden
 
Naar mij idee wel ja. Daarom in winter bulk kuur, tijdje clean en vasthouden en in voorjaar droog trainen met cut kuur. Jij hebt een bulk kuur gedaan voor de zomer. Persoonlijk had ik het andersom gedaan maar dan had je 1 jaar geduld moeten hebben en dat is lastig [emoji6]

Ik zou gewoon geduld hebben. Je bent 19 toch? Dan maar volgende zomer super scherp. Dese zomer ff wat hoger vet maar wel je gains beter vasthouden

Liep deze zomer ook al rond met een te hoog vetpercentage:p
heel jammer dit maar so be it, liever groot dan droog:D
Ik ga eigenlijk proberen niet 2 kuren per jaar te doen, maar een bulkkuur rond november en dan heb ik nog zat tijd om droog te worden en dan kan ik vanuit daar de hele lente / zomer cleanbulken op 250 boven onderhoud.
 
Liep deze zomer ook al rond met een te hoog vetpercentage:p

heel jammer dit maar so be it, liever groot dan droog:D

Ik ga eigenlijk proberen niet 2 kuren per jaar te doen, maar een bulkkuur rond november en dan heb ik nog zat tijd om droog te worden en dan kan ik vanuit daar de hele lente / zomer cleanbulken op 250 boven onderhoud.


Naturel droog trainen volgende voorjaar kan natuurlijk ook.
 
Naturel droog trainen volgende voorjaar kan natuurlijk ook.

Ja dat bedoelde ik ook.

Maar dan zal ik rond midden mei wel gaan cutten,wel afhankelijk aan de hoeveelheid massa ik dan nog heb.
 
Ja dat bedoelde ik ook.



Maar dan zal ik rond midden mei wel gaan cutten,wel afhankelijk aan de hoeveelheid massa ik dan nog heb.


Beter te vroeg beginnen met cutten dan te laat ;) bijv maart april. Dan ben je zeker op tijd klaar
 
Natural cutten als je al keer on bent geweest?
 
Back
Naar boven