AndroidHealthClinic

Test- primo en bold kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LoveLifting

Novice
Lid geworden
2 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo

Ik ben 20 jaar ik ben 1.86m groot, ik weeg 75 en heb bodyfat van 10% ongv.

Een vriend van me had dit kuurtje nog liggen en wou het niet meer doen wegens onbekende redenen...
Ik heb het van hem overgekocht en heb al een beetje gezocht achter info over dit kuurtje samen maar ik vind er niet veel over.

ik heb gelezen dat je primo best 12 weken kan doen dus ik dacht

week 1-12: 400 ml primo
week 1-12: 500 ml test
week 1-12: 500 ml bold

ik weet niet zeker dat de bold 1-12 weken zal lukken want het zijn maar twee potjes/test ook en van primo heb ik er 4 en nolva als na kuur.

Kzou graag wat meer informatie willen voor dat ik dit ga doen want sommige zeggen dat primo en bold ongv hetzelfde is dus kweet niet echt wat ik moet denken.

Alle informatie is welkom en zeker van de dosering enzo want dit is eerste keer dat ik spuiten ga doen, heb al gekuurd maar dat was met pilletjes :)

Greetz
 
Dit als eerste kuur is vrij heftig.
 
Ja het is mijn eerste injectie kuurtje, dus ja is wel redelijk veel maar ik ga nu deze twee maanden niet kunnen fitnessen omdat ik een schouder spier gescheurd heb met dumbel press te doen. Ik train voor het moment nu alleen nog mijn benen, buik en cardio dus ik ga redelijk wat verliezen
 
Met die stats kuren, ga eerst eens normaal leren gainen
 
hahaha meen je dit? ik fitnes nu al iets meer als twee jaar toen ik begon woog ik 100kg ik had ongv 28¨% bf ben 25 kg kwijt geraakt zonder te kuren en spiermassa bijgekomen ;) dus ....

En nu zit ik op een punt waar ik amper nog iets zie bijkomen en door het ongeval ga ik nog verliezen dus daarom dit kuurtje
 
hahaha meen je dit? ik fitnes nu al iets meer als twee jaar toen ik begon woog ik 100kg ik had ongv 28¨% bf ben 25 kg kwijt geraakt zonder te kuren en spiermassa bijgekomen ;) dus ....

En nu zit ik op een punt waar ik amper nog iets zie bijkomen en door het ongeval ga ik nog verliezen dus daarom dit kuurtje

Meen jij dit? Ik woog 2kg lichter en ben 5cm kleiner voor ik begon met trainen met niet al te veel vet. Woog ook 10kg zwaarder dan jij voor ik begon met mn eerste kuurtje. Zou dan nog een paar jaartjes trainen en er eens goed bij gaan eten ;)
 
Is deze man niet gewoon ook een paar jaar te jong? Om nog maar te zwijgen over z'n stats. Als ik het goed begrijp wil je dus een relatief behoorlijk dikke kuur gaan pakken als je eerste injectie kuur, omdat je denkt al ervaring te hebben met kuren omdat je wat oral-only kuurtjes hebt gedaan en dat je dus niet genoeg hebt aan een test-500mg EW only kuur?

Onder het mom we houden je toch niet tegen en je hebt dan ws het beste aan wat nuttig advies:
wacht nog een paar jaar en maak dan nog eens een post!

Je bent te jong. Lees de forumregels. Punt.

Toch dan even een opmerking: ga gewoon test 500mg EW doen, het slaat nergens op al gelijk naar primo en bold te grijpen als je nog niet eens weet hoe je lichaam op test reageert en met alleen test only op 500mg EW al als je voldoende eet gewoon 10kg gaat gainen (let wel, zonder kuren en gewoon eens gaan leren eten ga je die 10kg ook pakken, alleen niet in 3 maanden maar 6-9 maanden; mijn vraag is dan, is dit het je dan echt waard?). Als je tzt graag primo of bold wil pakken kun je kijken hoe je met test als basis (op 250 of 500mg EW) reageert als je er primo of bold bijzet op 300-600mg EW. Je bent echt gewoon een stom rund als je nu gelijk al zo'n bizar dikke kuur gaat pakken, helemaal op deze leeftijd dus, helemaal helemaal terwijl je maar 75kg weegt (je bent fucking 1.86m, je bent dus echt een lat). Oh, en vergeet HCG niet mee te laten lopen, anders ga je een behoorlijk problematisch herstel tegemoet tijdens je PCT en de eerste paar maanden daarna.
 
Laatst bewerkt:
Hahah mijn stats maar is wel niet zoals jullie die direct met injects beginnen en alle shakes pakken die er maar bestaan maar oke als jullie mij geen advies willen geven doen zal ik het toch, maar toch bedankt voor jullie tijd en aandacht dan :)
 
P.S. weet niet of ik het goed begrijp, maar je bent helemaal onbegrijpelijk bezig als je nu wil kuren terwijl je geblesseerd bent. Lijkt alsof je zegt dat je juist hierom wilt kuren omdat je ff niet kan trainen ofzo, maar dat kan ik verkeerd begrijpen, wordt niet echt duidelijk.

Edit: goedzo, vooral lekker zo reageren....
 
vriend, ik ga kuren als mijn blesuren genezen is en een lat ben ik helemaal niet geloof me ;) het is niet omdat men stats zo zijn dat ik een mager ventje ben hoor :)

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Maar wat ik miss kan doen is gewoon test en primo en de bold eruit laten?
 
Pic or didn't happen.

En ik ben niet je vriend.

En ik heb al in mijn eerste reactie door laten schemeren wat ik zou doen, dus je kan lekker eigenwijs alsnog voorstellen een stack te doen, maar daar ga ik dus niet meer op reageren. Ook zou het je enorm helpen als je weet hoe de stoffen werken, wat de sides zijn, en waar ze zoal voor worden gebruikt. Dan zul je begrijpen waarom je het beste af bent met een test only 500mg EW als eerste kuur. Je kan altijd bij een volgende kuur middelen toevoegen met test als basis.

Misschien dat er andere mensen nog wat zinnigs tegen je kunnen zeggen of willen reageren op je nieuwe voorstel.

Oh, en had ik al HCG genoemd?
Ja, dat had ik
 
als je me zegt hoe ik hier een pic op kan posten doe ik het met plezier :) en ik heb de sides opgezocht en toxic enz ook en primo is zeer mild en bold ook, miss samen niet zo maar ik zou zoals ik al zei ook gewoon test en primo kunnen stacken.
 
in voor pics van 1m86 75kg 10% en niet mager
 
ajb ik hoop dat je die foto's kan zien
 
als jij dat vind :)
 
Wat een poep praten mensen hier man met jullie stats. Geef deze man advies en klaar. Hij heeft ig ingelezen in de materie.
Ik zou Test 750 1-14, bold 600mg 1-14. Primo weg laten voor nu :)
 
Wat een poep praten mensen hier man met jullie stats. Geef deze man advies en klaar. Hij heeft ig ingelezen in de materie.
Ik zou Test 750 1-14, bold 600mg 1-14. Primo weg laten voor nu :)

Thx man maar ik heb gelezen dat primo meer benefits heeft als bold als het om gainen gaat. Of als je me zou kunnen vertellen waarom het beter met bold is? dan wil ik het zeker overwegen
 
Thx man maar ik heb gelezen dat primo meer benefits heeft als bold als het om gainen gaat. Of als je me zou kunnen vertellen waarom het beter met bold is? dan wil ik het zeker overwegen

bold heb ik geen ervaring mee maar primo is niet echt massa pakken, als je het goed doet krijg je wel een mooie look. Afhankelijk van je doelen dus een beetje.
 
bold heb ik geen ervaring mee maar primo is niet echt massa pakken, als je het goed doet krijg je wel een mooie look. Afhankelijk van je doelen dus een beetje.

kzou graag een sixpack willen eigenlijk maar ook beter gevormde chest en biceps enzo... ma ik weet niet of ik genoeg primo daar voor heb want ik heb 4 potjes van 12ml maar kweet niet voor hoelang ik daar mee kan gaan dan samen met die test
 
Back
Naar boven