Fitness Seller

Budget voeding - €32 per week inclusief voedingschema 3100kcal per dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Helium

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 feb 2014
Berichten
512
Waardering
63
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
*
 
Laatst bewerkt:
smaakt dat een beetje diepvries fruit?

En eet je precies zo elke dag hetzelfde?
 
Wat ontzettend saai om dit elke dag te eten.
Komt de rijst niet je neusgaten uit ?
 
smaakt dat een beetje diepvries fruit? En eet je precies zo elke dag hetzelfde?

De aardbeien gaan door de shake heen @ ontbijt en ik vind het lekker. Wat mooi is dat de groentenmix verschillende groenten soorten heeft maar soms wissel ik het af met bijvoorbeeld sperziebonen etc.
kip wissel ik ook wel is af voor tonijn/koolvis. Soms koop ik peren ipv appels en eet ik chocolade/noten ipv pindakaas in de avond. Ik heb een tijd brood gegeten met kipfilet ipv rijst/kip/groenten
maar wil nu het zout meer beperken dus voorlopig eet ik dit nu elke dag (met kleine variatie)

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Wat ontzettend saai om dit elke dag te eten. Komt de rijst niet je neusgaten uit ?

Neehoor, ben een erg makkelijke eter en wissel het af met pasta. Rijst & pasta is erg voordelig dus money talks :)
 
tip : je kan ook nog zoete aardappel eten ipv rijst/pasta.
 
te weinig zout is ook niet goed
 
tip : je kan ook nog zoete aardappel eten ipv rijst/pasta.

Hoeveel kost dat?

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

te weinig zout is ook niet goed

Nee precies, je kan een snufje zout toevoegen bij je ei/kip als je dat zou willen.
 
Drie keer rijst, zou me strot uit komen
 
Knap als je zo'n dieet vol kan houden! Voor mij zou t niet te doen zijn imo mensen die niet op t podium staan zouden gewoon moeten eten en genieten van de sport en het eten!
 
Knap als je zo'n dieet vol kan houden! Voor mij zou t niet te doen zijn imo mensen die niet op t podium staan zouden gewoon moeten eten en genieten van de sport en het eten!
Ik ken vele mensen die genieten van hun standaard en simpele maaltijden. Die rijst en dergelijke kun je met gemak met allerlei kruidens heerlijk op smaak brengen. - 0 kcals extra.

Handig schema voor als je met een budget loopt. 130 per maand, toch een stuk fijner dan de 300 die ik op het moment uitgeef aan eten en supps. Maargoed alle liefde en geld naar Musclemeat products :D

PS: je krijgt hiermee geen omega 3 vetzuren binnen, noch genoeg magnesium. Vette vis of visolie toch onmisbaar.. Of walnoten.
 
Ik ken vele mensen die genieten van hun standaard en simpele maaltijden. Die rijst en dergelijke kun je met gemak met allerlei kruidens heerlijk op smaak brengen. - 0 kcals extra.

Handig schema voor als je met een budget loopt. 130 per maand, toch een stuk fijner dan de 300 die ik op het moment uitgeef aan eten en supps. Maargoed alle liefde en geld naar Musclemeat products :D

PS: je krijgt hiermee geen omega 3 vetzuren binnen, noch genoeg magnesium. Vette vis of visolie toch onmisbaar.. Of walnoten.

Ik let ook op mn voeding maar afwisseling doet wonderen :D

ik geef "slechts" eens in de zoveel tijd geld uit aan 5 kg whey, de rest eet ik lekker... en raak ik ook niet van slag als ik met mn vrouw en kids lekker uit eten ga.

Resume: ook met een beperkt budget kan je afwisselend eten imo.
 
Ik let ook op mn voeding maar afwisseling doet wonderen :D

ik geef "slechts" eens in de zoveel tijd geld uit aan 5 kg whey, de rest eet ik lekker... en raak ik ook niet van slag als ik met mn vrouw en kids lekker uit eten ga.

Resume: ook met een beperkt budget kan je afwisselend eten imo.
Nee uiteraardt niet, zover moet je het ook niet laten dat je bijvoorbeeld niet uiteten gaat of dergelijke. Maar ik denk dat het doel van dit topic was om zo goedkoop mogelijk uit te komen voor mensen met een klein budget.

Variatie doet ook zeker wonderen! Maar dit zijn richtlijnen en anders moet hij 100e schema's maken met verschillende variaties :p

De rest van berichtje was ook algemeen bedoeld voor dit topic. :D
 
conclusie: een voedingsschema werkt gewoon niet. period.
IFFYM till we die
 
zoete aardappel kost iets van 2euro per kg ofzo?
 
je zou 2x per week 125 gram zalm van muscle meat kunnen kopen, kost maar 3 euro.
en in bijna alles zit magnesium; 200 gram havermout en 200 gram kip is al ruim voldoende
 
je zou 2x per week 125 gram zalm van muscle meat kunnen kopen, kost maar 3 euro.
en in bijna alles zit magnesium; 200 gram havermout en 200 gram kip is al ruim voldoende

Ik eet bijna elke dag 125 gr forelfilet van de lidle of aldi, prijs 1.99
 
Knap als je zo'n dieet vol kan houden! Voor mij zou t niet te doen zijn imo mensen die niet op t podium staan zouden gewoon moeten eten en genieten van de sport en het eten!

Dit is voor mij geen dieet maar een eetpatroon/leefstijl. Een dieet is gedoemd te mislukken aangezien dit altijd een tijdelijke verandering is.
Ook kun je genoeg afwisselen bijvoorbeeld met rijst kun je ook pasta/zoete aardappel eten(goede tip)
 
Ik ken vele mensen die genieten van hun standaard en simpele maaltijden. Die rijst en dergelijke kun je met gemak met allerlei kruidens heerlijk op smaak brengen. - 0 kcals extra. Handig schema voor als je met een budget loopt. 130 per maand, toch een stuk fijner dan de 300 die ik op het moment uitgeef aan eten en supps. Maargoed alle liefde en geld naar Musclemeat products :D PS: je krijgt hiermee geen omega 3 vetzuren binnen, noch genoeg magnesium. Vette vis of visolie toch onmisbaar.. Of walnoten.
je zou 2x per week 125 gram zalm van muscle meat kunnen kopen, kost maar 3 euro. en in bijna alles zit magnesium; 200 gram havermout en 200 gram kip is al ruim voldoende
Nagenoeg alle vitamines en mineralen krijg je binnen met dit voorbeeld schema. Alles berekend en zal fototje als bijlage posten. zout zit op 3,3gr per dag. tussen de 3,8 en 6 gram is de richtlijn. (ik hou dit op het moment expres zo laag mogelijk) natrium zit 140mg onder de richtlijn magnesium zit 111 boven de richtlijn nicotinezuur zit 3mg boven de richtlijn In verhouding allemaal goed dus. Ook krijg je voldoende vitamine D binnen aangezien dit is toegevoegd aan de bak en braad boter. Ooh en ik was vergeten te melden dat ik ook afentoe 3 plakjes leverworst eet voor vitamine A.

vitamine overzicht.jpg
 
Ik let ook op mn voeding maar afwisseling doet wonderen :D ik geef "slechts" eens in de zoveel tijd geld uit aan 5 kg whey, de rest eet ik lekker... en raak ik ook niet van slag als ik met mn vrouw en kids lekker uit eten ga. Resume: ook met een beperkt budget kan je afwisselend eten imo.

Ja precies. Ik had het allemaal toch al berekend en dacht misschien heeft iemand er nog iets aan :)
Zalm en dergelijke is lekker en gezond maar als je zo goedkoop mogelijk gezond wil eten is dit niet echt een optie. Er valt genoeg te variëren en je kan heel makkelijk de hoeveelheden aanpassen

minder/meer kh: verlaag/hoog havermout/rijst/pasta
minder/meer eiwit: verlaag/hoog kip/tonijn/vis/kwark/evt eiwit shakes
minder/meer vet: verlaag/hoog pindakaas/eieren/bak en braad boter

;)
 
maar in die tabel zie ik geen omega's?:p
beetje genieten kan geen kwaad:d
 
Back
Naar boven