XXL Nutrition

eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

!!!Hoe meer testosteron je aan aan mannen geeft, des te meer vet verliezen ze!!!. ----------------------------------------------------------------------------------- Canadese en Amerikaanse endocrinologen beschreven het effect in een studie waarin ze vijftig gezonde mannen twintig weken verschillende doses testosteron-enantaat [structuur hieronder] gaven. Testosteron verhoogt de vetvrije massa, en dus ook spiermassa. Meer spiermassa betekent ook vaak wat minder vetmassa. Spieren consumeren immers energie. Die effecten van testosterontherapie op de lichaamssamenstelling zijn bekend. Maar treden ze overal in het lichaam in gelijke mate op? Die vraag wilden de onderzoekers beantwoorden - en dan vooral wat de vetmassa betrof. Dus gaven ze gezonde mannen van 18-35 jaar twintig weken lang elke week een injectie met 25, 50, 125, 300 of 600 mg testosteron-enantaat. De mannen kregen bovendien een GnRH-agonist die hun eigen testosteronaanmaak platlegde. De wekelijkse doses van 25 en 50 mg testosteron-enantaat leidden tot een testosteronspiegel die beneden het normale niveau ligt. De dosis van 125 mg leidt tot een min of meer normaal niveau, terwijl je met 300 en 600 mg per week dus in de suprafysiologische sferen bent gekomen. Hoe hoger de dosis, hoe meer meer lean body mass bouwden de mannen op. Lean body mass of vetvrije massa staat voor vocht, bloedmassa, botmassa en spiermassa.

Uhh.. welk anabool verhoogt de vvm niet? Wat een vreemde denkwijze..
 
Er word hier beweerd dat je niet moet gaan kuren als je een hoog vet percentage hebt terwijl je met een hoog testosteron juist sneller vet zal verbranden.
Dus ben ik het met jullie stelling niet eens.
En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik minder vocht vast hou en sneller droog word op een gram test als op 500.
 
Er word hier beweerd dat je niet moet gaan kuren als je een hoog vet percentage hebt terwijl je met een hoog testosteron juist sneller vet zal verbranden.

Dus ben ik het met jullie stelling niet eens.

En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik minder vocht vast hou en sneller droog word op een gram test als op 500.


Vet verbranden doe je niet door flink wat test te zetten. Zou wel chill zijn, dan zat ik nu gewoon op een gram test inplaats van tren en t3 met zero carb dagen en de cardio sessies. :(
Is gewoon basic dit, je eet minder dan je onderhoud en je verbrand massa(vet)
Je eet meer dan je onderhoud en je komt massa bij.
Ga je ertussen zitten, doe je een recomp.
Maar wtf heb je aan een recomp op 25% bf.

Ik ben het ook helemaal eens met de jongens dat 25%bf en kuren gewoon niet samen gaat. Hoge bloeddruk, en oestrogene bijwerkingen wil je voorkomen en daar heb je dan veel meer kans op.
Plus dat het op zo'n hoog vetpercentage zo makkelijk is om te cutten, met zoveel vet verlies je echt geen vvm.
 
Even een opmerking:

Ben nog bezig met mijn eerste kuur de zelfde als die jij wilt gaan doen. Ik had van de week een meet en weeg moment en heb toen uitbundig gesproken met iemand die papieren heeft voor doping en voeding die man is 52 en heeft ook verschillende kuren gedaan. Hij raade dit als 1ste kuur ten zeerste af!!! Waarom:?

Hij zegt waarom neem je iets wat zo krachtig is als eerste kuur? Het heeft ene heel hoog anabool effect maar book een heel hoog androgene werking. Waarom geef je je lichaam meteen de top de top? Je kan ook een medicijn gebruik wat een hoog anabool effect heeft en een mildere androgene werking. zoals DECA met een dianabol. Daar had je waarschijnlijk het zelfde resultaat behaalt als nu en dan in de toekomst pas naar testo grijpen.\

Hij zegt bijvoorbeeld je hebt hoofpijn ,je neemt meteen 1000mg paracetamol nou dat WERKT zonder twijfel!.
Waarom niet eerst 500mg proberen kijken hoe je reageert wat zeer waarschijnlijk ook heel goed werkt!
Nu geef je je lichaam meteen het hoogste en beste in toekomst reageer je er veel minder op dus je kan beter milder beginnen.

Graag reacties op wat ik nu schrijf. Ik heb dit van een meneer die dus doping en sport 1 en 2 heeft behaald en zelf kuren heeft gedaan. ik ben benieuwd naar de reacties. Want iedereen raad hier 500mg test als eerste kuur aan. Hij vond dat heel vreemd!
 
^^ zeg je nu dat test te heftig is en daarom maar dianabol pakken?


T.S eerst natty cutten dan bulk met kuur pak je ook meer massa.
 
Dit zijn niet mijn worden, hij zegt weet jij wel wat het met je lichaam doet. dat die andere dingen dus milder zijn.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

ik doe nu zelf ook die test e 500mg 12 weken ben bijna klaar nog 2 weken daarna nakuur ben er nu 10 aangekomen weinig vocht etc
 
Dit zijn niet mijn worden, hij zegt weet jij wel wat het met je lichaam doet. dat die andere dingen dus milder zijn. ---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ---------- ik doe nu zelf ook die test e 500mg 12 weken ben bijna klaar nog 2 weken daarna nakuur ben er nu 10 aangekomen weinig vocht etc

Geef die vent maar gewoon een paar tikken. Wel eerst 1 tik. Niet gelijk met 3 tikken beginnen want dat is te sterk. Misschien doet 1 tik z'n werk ook al, dusja..
 
Geef die vent maar gewoon een paar tikken. Wel eerst 1 tik. Niet gelijk met 3 tikken beginnen want dat is te sterk. Misschien doet 1 tik z'n werk ook al, dusja..

:haha: :roflol:
 
Op zich geeft hik gelijk dat je met milde producten kunt beginnen en steeds verder gaan met zwaardere middelen.

Maar om test nu zo hoog in te schalen....test is gewoon een goed basis product waarmee je kan stacken.
 
Deca zonder test, echte oldkool kuur.
Van deca duurt het echter veel langer om te herstellen.
Heeft de beste man je ook nog dosissen gegeven bij de deca?
Low dose deca is zo slecht nog niet namelijk :o

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Btw. Ik sluit me wel helemaal aan bij de mening om als eerste kuur ook lekker 500mg test te zetten.
 
Er word hier beweerd dat je niet moet gaan kuren als je een hoog vet percentage hebt terwijl je met een hoog testosteron juist sneller vet zal verbranden. Dus ben ik het met jullie stelling niet eens. En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik minder vocht vast hou en sneller droog word op een gram test als op 500.

Het kwartje moet nog bij je vallen.
 
Ja aan dat antwoord heeft ie wat , ! Slimmerik
 
-
 
Laatst bewerkt:
Deca zonder test, echte oldkool kuur. Van deca duurt het echter veel langer om te herstellen. Heeft de beste man je ook nog dosissen gegeven bij de deca? Low dose deca is zo slecht nog niet namelijk :o ---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ---------- Btw. Ik sluit me wel helemaal aan bij de mening om als eerste kuur ook lekker 500mg test te zetten.

Ze zijn wel echt oldskool indd misschien dat het daarom is! Ik zei ook van dat houd veel vocht vast (deca dianbool) hij zegt. Je lichaam bestaat voor x% uit vocht weet ff oercentage niet meer dacht 85%. Hii zegt je spieren zijn inprincipe ook vocht MAAR je hebt verschil tussen onderhuids vocht vasthouden of in de spieren.
 
Back
Naar boven