XXL Nutrition

Beste Weightainer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fastlifeee

Novice
Lid geworden
3 mrt 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Goeieavond boys. Ik stel me maar even voor, Fastlifeee, 24 jaar en sinds een maandje bezig met fitness. Ik heb in het verleden (anderhalf jaar geleden) drie maanden getraind. Echter dmv drukte en andere ''onzin'' :D gestopt. Nu ben ik meer gemotiveerd dan ever en wil ik het serieus aanpakken. Btw, lengte 1,80 en gewicht 60kg. Ja ja, smal, spiertjes/atletisch, echter geen massa. Spieren zijn zichtbaar etc. maar geen massa. Welke whey gainer kan ik het beste gebruiken? Ik ben mentaal ''ziek'' geworden van de afgelopen dagen (:p:eek::D) heb aan enkele vrienden gevraagd die al lang trainen welke gainer k moet bestellen de een zegt zus de ander zo. Zelf heb ik ook enorm veel op internet opgezocht, ervaringen/recensies gelezen, maar kom er maar niet uit. Tot nu toe door middel van advies+recensies ben ik op de volgende whey gainers gekomen:

Elite Mass Dymatize
Mutant Mass
Serious Mass

En deze twee ook nog maar deze leken me iets minder?

Lean Gain
Rice & Protein
 
Perfect Mass Gainer is prima van XXL. Heb ik nu en ben er best tevreden over. 5kg voor 39,95 is ook nog is scherp geprijsd. http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-mass-gainer Heb Serious Mass ook gehad, maar die klonterde heel erg en vond ik heel raar smaken, met de rest heb ik geen ervaring. Maar zorg ook dat je normale voeding op orde is, zie daarvoor de voedingssectie als je niet weet hoe je een goed voedingsschema maakt
 
Laatst bewerkt:
Perfect Mass Gainer is prima van XXL. Heb ik nu en ben er best tevreden over. 4kg voor 39,95 is ook nog is scherp geprijsd. http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-mass-gainer

Maar zorg ook dat je normale voeding op orde is, zie daarvoor de voedingssectie als je niet weet hoe je een goed voedingsschema maakt

Bedankt voor de tip. Ik heb uiteraard ook het aantal kalc berekend wat ik per dag moet binnenkrijgen en ben dus ook bewust bezig met de voeding. Omdat ik dit keer het serieus wil aanpakken en er vol tegenaan wil gaan wil ik ook gelijk goed beginnen dus vandaar ook de whey gainer erbij.
 
Heey Fast4lifeee, lekker om weer te trainen he!

Heb nu zelf Mass Perfection en hiervoor Lean Gain en Mammoth Mass gebruikt.
Alle drie goed, maar Mammoth Mass toch net wat beter voor mij persoonlijk.
Probeer er 1, is toch voor een ieder weer verschillend. Zolang je voeding zelf maar op orde is om flink te bulken.
 
Serious mass lijkt me prima voor jouw situatie
 
Heey Fast4lifeee, lekker om weer te trainen he!

Heb nu zelf Mass Perfection en hiervoor Lean Gain en Mammoth Mass gebruikt.
Alle drie goed, maar Mammoth Mass toch net wat beter voor mij persoonlijk.
Probeer er 1, is toch voor een ieder weer verschillend. Zolang je voeding zelf maar op orde is om flink te bulken.

Ja dit miste ik echt, en nu er gewoon vol tegenaan gaan geen smoesjes meer maar knallen! :D
Bedankt voor de tip! Maar de door mij genoemde whey gainers zijn niet zo goed als die jij noemt? Want wat ik me dus afvraag is qua verhouding van de koolhydraten/eiwitten. Welke moet in de meerderheid zijn?

En @ de rest, ofcourse ook bedankt voor de tip! Ik zal maar een van de genoemde producten door jullie kiezen en bestellen. Vanavond nog, anders sowieso morgen! :)
 
Ja dit miste ik echt, en nu er gewoon vol tegenaan gaan geen smoesjes meer maar knallen! :D
Bedankt voor de tip! Maar de door mij genoemde whey gainers zijn niet zo goed als die jij noemt? Want wat ik me dus afvraag is qua verhouding van de koolhydraten/eiwitten. Welke moet in de meerderheid zijn?

En @ de rest, ofcourse ook bedankt voor de tip! Ik zal maar een van de genoemde producten door jullie kiezen en bestellen. Vanavond nog, anders sowieso morgen! :)

Juist no excuses, doorknallen!
Ik heb alleen maar de drie weight gainers gebruikt die ik noemde, kan dus niet veel zeggen over die wat jij noemde alleen de Lean Gain dan, maar ik vond de Mammoth Mass de beste van de drie. Merkte hierbij de meeste groei, maar daar kunnen natuurlijk ook andere factoren bij meespelen.
Koolhydraat in de meerderheid en qua eiwit zou je per dag op de 120-140gr moeten zitten om te groeien.

Als je alles uit voeding kan halen zou natuurlijk het mooiste zijn. Weight gainer is wel mooi makkelijk om aan je voeding toe voegen, vandaar dat ik het ook gebruik op het moment:D
 
Ik heb zelf Lean gain van B&F geprobeerd, die was erg makkelijk weg te krijgen. Na al het gezeur qua eiwitgehalte/suikers zou k nooit meer voor hun huismerken gaan.
Ik gebruik nu Whey isolaat van XXL en gooi er havermout in om er een "weightgainer" van te maken, vind ik persoonlijk een stuk beter!
 
eigen gainer maken. Scheelt je bakken geld en suikers, en je kunt zelf "tweaken" met verhoudingen KH/eiwit/vetten. Nooit begrepen die weightgainers.
 
Zelf maken bespaard je aardig wat kosten. Kost misschien wat meer tijd, maar je kunt zelf bepalen wat je erin gooit.
 
eigen gainer maken. Scheelt je bakken geld en suikers, en je kunt zelf "tweaken" met verhoudingen KH/eiwit/vetten. Nooit begrepen die weightgainers.

En hoe gaat dit ong in zn werk als k vragen mag? ??????
 
En hoe gaat dit ong in zn werk als k vragen mag? ??????

Whey+havermout+melk+banaan of iets dergelijk + pindakaas de blender in (onder andere, zijn nog combi's mogelijk)
 
True Mass van BSN.
 
Persoonlijk vind ik dit mijn perfecte bulk shake:

Halfvolle melk 500 ml (240 kcal)
Whey 50 gram (196 kcal)
Waxy Maize Starch 80 gram (300 kcal)

Totaal kcal: 737
Totaal eiwit: 57
Totaal carbs: 101
Totaal vet: 10
Suikers: 29

Ik proef niets van dat Waxy poeder door mn shake, in tegenstelling tot oats.
Van oats krijg ik kotsneigingen :o Dus bij deze raad ik je mijne aan.

't leuke hieraan is is dat Waxy maar 2,90 voor 1000 gram is.
Combineer dat met je Whey poeder en dit scheelt je heel wat geld ten opzichte van een kant en klare weight gainer.
 
Laatst bewerkt:
eigen gainer maken. Scheelt je bakken geld en suikers, en je kunt zelf "tweaken" met verhoudingen KH/eiwit/vetten. Nooit begrepen die weightgainers.

jij begrijpt niks van andere mensen en loopt altijd maar een end weg te zijken :p
 
jij begrijpt niks van andere mensen en loopt altijd maar een end weg te zijken :p

Is goed bedoeld advies, als jij geld wilt uitgeven aan gainers be my guest :thumbs:
 
Is goed bedoeld advies, als jij geld wilt uitgeven aan gainers be my guest :thumbs:

Ik zie dat goedbedoelde advies wel heel vaak voorbij komen. Wij weten allemaal wel dat jij alles overrated en niet nodig vind ;)
 
Is goed bedoeld advies, als jij geld wilt uitgeven aan gainers be my guest :thumbs:

Heeft wel gelijk, van het geld dat je bespaart kan je weer kip kopen.
Een gainer heb je zo gemaakt.
 
Ik zie dat goedbedoelde advies wel heel vaak voorbij komen. Wij weten allemaal wel dat jij alles overrated en niet nodig vind ;)

En met gegronde reden.
9 van de 10 supplementen op de markt doet helemaal niets behalve "power of placebo".
Weightgainers zijn gewoon calorieën, eiwitten en vetten. Vaak ook nog eens inferieure bronnen ervan, er moet immers geld verdiend worden.
Het beste is in dat geval om het zelf samen te stellen.
Tuurlijk kan een weightgainer (mits deze bestaat uit degelijke ingrediënten en zonder gekke toevoegingen) een makkelijke uitkomst zijn, echter duurder uit ben je in ieder geval.
 
Back
Naar boven