XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws [DOEL BEREIKT] Donaties voor een officiële test uitgevoerd door Supplementlabtest.com (BP whey) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Godaddy is een van de grootste domein registrars ter wereld, go figure :roflol:
DBB is ook geregistreerd bij GoDaddy, het is 1 groot complot :eek:
 
Sterker nog, het zegt helemaal niets.

Dat klopt Thijs, dat heb ik al aangegeven.


Waar het mij meer omgaat is hoe weten we zeker dat supplementenlabtest onafhankelijk is.

Waarom word er bijvoorbeeld geadventeerd op facebook, wie betaalt de advertentie kosten en met welk doel?

Ik vind het een verder een goed concept, alleen kan er makkelijk mee worden gefraudeerd.
 
Ja Thijs, biecht maar op.
 
Dat klopt Thijs, dat heb ik al aangegeven.


Waar het mij meer omgaat is hoe weten we zeker dat supplementenlabtest onafhankelijk is.

Waarom word er bijvoorbeeld geadventeerd op facebook, wie betaalt de advertentie kosten en met welk doel?

Ik vind het een verder een goed concept, alleen kan er makkelijk mee worden gefraudeerd.
Hoezo makkelijk? Je krijgt de documenten te zien met de resultaten, je kan het lab ook mailen, schrijven, of bellen voor bevestiging van de resultaten. Zelfs als Supplementlabtest.com geld zou krijgen van een bepaalde shop (zeer onwaarschijnlijk aangezien de meeste shops er goed uitkomen) dan is er nog geen fraude mogelijk. Of een bedrijf moet het lab omkopen/daar een mannetje hebben (nog onwaarschijnlijker). De initiatiefnemer is ws gewoon een klant zoals jij en ik.
 
B&F staat anders niet achter de resultaten, dus volgens mij is er voldoende grond om aan te nemen dat ze niet onafhankelijk zijn. Beter lijkt het me als B&F zelf tests regelt via een écht onafhankelijk lab zoals VOLAC LABORATORIES.

Ralf
 
Hoezo makkelijk? Je krijgt de documenten te zien met de resultaten, je kan het lab ook mailen, schrijven, of bellen voor bevestiging van de resultaten. Zelfs als Supplementlabtest.com geld zou krijgen van een bepaalde shop (zeer onwaarschijnlijk aangezien de meeste shops er goed uitkomen) dan is er nog geen fraude mogelijk. Of een bedrijf moet het lab omkopen/daar een mannetje hebben (nog onwaarschijnlijker). De initiatiefnemer is ws gewoon een klant zoals jij en ik.

dat zou trouwens wel kunnen als een medewerker infiltrant zou zijn bij dat betreffende lab. :)
 
Hebben we al niet een complottheorie topic? Virusje handelt dit wel af :p

#Mister10 #Illuminatty #TrueGod #B&FlovesVolac
 
dat zou trouwens wel kunnen als een medewerker infiltrant zou zijn bij dat betreffende lab. :)

Kortzichtig, hoe weet je zeker dat er niet met de samples is geknoeid.

Komt het spul allemaal rechtstreeks van de betreffende shops of zijn er nog tussenpersonen?

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

B&F staat anders niet achter de resultaten, dus volgens mij is er voldoende grond om aan te nemen dat ze niet onafhankelijk zijn. Beter lijkt het me als B&F zelf tests regelt via een écht onafhankelijk lab zoals VOLAC LABORATORIES.

Ralf

Of een aangewezen persoon van dbb / neutrale tussenpartij.. waarvan de indentiteit bekend is.
 
Big T, ik heb mijn donatie overgeschreven naar het door jou opgegeven rekeningnummer.
 
Kom op mensen, je hoeft niet perse 10-20 euro te doneren. 110 leden die 2,50 storten is ook genoeg. DBB zou toch genoeg leden moeten hebben dat je met een klein bedrag per persoon al ver komt.

En niet zo paranoide.....alsof BigT gegevens gaat misbruiken. Ik heb met paypal betaald en heb alle vertrouwen dat gegevens niet op straat komen.

Weet ik hoeveel geld aan supps uitgeven. Helemaal over de rooien gaan wanneer blijkt dat B&F de boel oplicht.
Geen stuiver uitgeven aan testen die de kwaliteit van supps moeten waarborgen. :sad:
 
Big T, ik heb mijn donatie overgeschreven naar het door jou opgegeven rekeningnummer.

Even voor toekomstige donaties: het handigste voor mij is dat je je nickname bij de opmerkingen van de overschrijving zet, samen met de naam van de test.
 
Misschien overzichtje van de ontvangen bedragen+datum voor transparantie? (Heb zelf overigens ook gedoneerd via PayPal)
 
Misschien overzichtje van de ontvangen bedragen+datum voor transparantie? (Heb zelf overigens ook gedoneerd via PayPal)

Wat ben je met de ontvangen bedragen en datums? Transparantie ok, maar je moet er ook wat mee zijn.
 
Dan kun je checken of je eigen transactie ertussen staat... Initialen erbij desnoods als het meerdere transacties zijn met zelfde bedrag
 
Dan kun je checken of je eigen transactie ertussen staat... Initialen erbij desnoods als het meerdere transacties zijn met zelfde bedrag

:p Als je gedoneerd hebt zal het er wel tussen staan vermoed ik.
 
welke cheeky cunt heeft 1 euro gedoneerd.
 
ik ben undercover bij supplementlabtest.com en hou een oogje in het zeil dus maak je geen zorgen jongens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven