AndroidHealthClinic

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bij betaling met cc kun je aangeven wat je eerst getest wil zien?
 
Waarom is deze verdwenen?

Staat er nog, link is alleen gewijzigd.

http://www.supplementlabtest.com/te...m-iron-whey-arnold-series-onafhankelijke-test

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

We hebben net ook een volledige donatie toegezegd voor onze RAW IRON Whey Isolaat.

Het wordt meer dan tijd dat de supplementenhandel eens goed opgeschoond wordt en waar beter te beginnen dan in DBB land!:D

Nice ;) Nu nog Bodylab.
 
De link was inderdaad gewijzigd. Ik zal ze vandaag eens updaten.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Bij betaling met cc kun je aangeven wat je eerst getest wil zien?

Via PayPal bedoeld u? Via de site kan er alleen voor Myprotein gedoneerd worden en op het dbb forum voor de aminozuuranalyse van Bulkpowders.

Eenmaal beiden getest zijn komt er een volgend product open te staan voor donatie waar je hier en op de site voor kan doneren. We testen vanaf nu telkens maar 1 product per keer omdat het anders te lang zou duren vooraleer we voldoende inzamelen voor de test.

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

We hebben net ook een volledige donatie toegezegd voor onze RAW IRON Whey Isolaat. Het wordt meer dan tijd dat de supplementenhandel eens goed opgeschoond wordt en waar beter te beginnen dan in DBB land!:D

Zodra de donatie ontvangen is kondigen we het hier en op de site aan. Alvast bedankt en dat het voorbeeld verder mag gevolgd worden.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Waarom is deze verdwenen?

Ik heb de linken aangepast. Alle geplaatste linken werken terug.
 
Je miskent dat daarmee waarschijnlijk wordt bedoeld dat 95% van het poeder een eiwitconcentraat is. Is niet gezegd dat daarvan ook 95% eiwit is, want er zit ook nog KH, vet, etc. in. De MP whey vanille bijv. is 96% whey concentraat, maar is ong. 75 gr. eiwit per 100 gram.
Ja zie nu dat het voor Protien 95, 90 gram eiwit is wat ze beweren. Dat vind ik nog aan de hoge kant, en wil ik wel is aangetoond zien.
 
die myprotein whey zit daar een schepje in?
 
Sportfood heeft het gehele bedrag gedoneerd voor hun eigen Raw Iron Whey Isolaat, smaak Vanille te laten testen. Het product wordt meteen aangekocht en verzonden naar het labo voor een volledige analyse (eiwit, aminozuren, koolhydraten en suikers).

Donatiepagina

Aankondiging test

Raw Iron Professional Whey kan nog altijd getest worden na de huidige geplande testen. Overzicht
 
Hoeveel tijd gaat er over heen om een test te doen? Ik wacht namelijk met smart op die van Bulkpowders :D!
 
Hoeveel tijd gaat er over heen om een test te doen? Ik wacht namelijk met smart op die van Bulkpowders :D!

Als je nog even €180,- doneert kan het zo plaatsvinden (zie donatie knop boven aan de website):
Meer info - Doel: 275 euro. Ingezameld bedrag tot nu toe: 95 euro.
 
Als je nog even €180,- doneert kan het zo plaatsvinden (zie donatie knop boven aan de website):
Meer info - Doel: 275 euro. Ingezameld bedrag tot nu toe: 95 euro.

Ik weet dat probeert om wijs te doen, maar als zelf goed had gekeken dan had je kunnen zien dat BP al weg is voor een stikstof analyse! :rolleyes:;)
 
Ik weet dat probeert om wijs te doen, maar als zelf goed had gekeken dan had je kunnen zien dat BP al weg is voor een stikstof analyse! :rolleyes:;)

En wat vertelt een stikstofanalyse als ze aan amino spiking doen? Precies, niets.
Dat is dan ook het hele idee achter amino spiking, andere (goedkope) aminozuren toevoegen zodat bepaalde tests (zoals een stikstofanalyse) vertekende (positievere) resultaten leveren.
Zonder aminozuur analyse weet je nog niet zo heel veel.
 
En wat vertelt een stikstofanalyse als ze aan amino spiking doen? Precies, niets.
Dat is dan ook het hele idee achter amino spiking, andere (goedkope) aminozuren toevoegen zodat bepaalde tests (zoals een stikstofanalyse) vertekende (positievere) resultaten leveren.
Zonder aminozuur analyse weet je nog niet zo heel veel.

Nee, maar kan wel tot een voorlopig conclusie komen toch!! Anders kan supplementenlabtest net zo goed stoppen met stikstof analyse. Btw deze test zit ook bij de volledige analyse ;)
 
Nee, maar kan wel tot een voorlopig conclusie komen toch!! Anders kan supplementenlabtest net zo goed stoppen met stikstof analyse. Btw deze test zit ook bij de volledige analyse ;)

Stikstofanalyse is alleen nodig voor het eiwitpercentage op ruw eiwit (wat je krijgt in je pot) te berekenen (stikstoffactor 6,38 op droge stof).

Met dit percentage kan je zien wat de correcte aminozuurverhouding is en ongeveer uitrekenen hoeveel extra aminozuren erin zitten als er sprake is van spiking. Op zichzelf zegt het niet heel veel.
 
Goed nieuws, ben hier wel blij mee want geeft aan dat de Engelsen (BP, maar waarschijnlijk ook MP) zoals ik dacht prima spul verkopen tegen zeer mooie prijzen. maar goed, we zijn er nog niet helemaal, eerst nog spiking uitsluiten daarna kun je de NL'se webshops bijna oprollen..
 
Goed nieuws, ben hier wel blij mee want geeft aan dat de Engelsen (BP, maar waarschijnlijk ook MP) zoals ik dacht prima spul verkopen tegen zeer mooie prijzen. maar goed, we zijn er nog niet helemaal, eerst nog spiking uitsluiten daarna kun je de NL'se webshops bijna oprollen..

Zo een vaart zal het wel niet lopen :p Mijn voorkeur gaat uit naar Nederlandse shops, denk voor vele anderen ook. Zoveel prijsverschil is er nu ook weer niet en de ene heeft wat leukere dingen dan de ander.
 
Er staat een plaatje van MP bij de test
 
Analytic,

Ik zie op jullie site bij de bespreking toekomstige testen dat onze Perfect Whey Protein hier tussen staat en dat de whey ook al is aangeschaft.

Ik heb niets te verbergen met onze whey en wil als net als PS en SF het gehele bedrag doneren voor een test op perfect whey protein. Zelf test ik ook met enige regelmaat onze producten dus dan heb ik meteen weer een mooie steekproef.

Ik hoor graag hoe dit in zijn werk gaat.


Opmerking:
Ik vind het goed om te zien dat jullie de producten nu aankopen voordat ze op een nominatielijst komen voor toekomstige testen. Zelf zou ik in de toekomst uitkijken met het shops/merken die een product getest willen hebben wat jullie nog niet hebben aangekocht. Als een shop dan zelf doneert zijn er veel mogelijkheden tot het beïnvloeden van het nog aan te kopen product door de shop/merk. Dit is overigens geen steek onder water naar PS of SF maar meer een waarschuwing voor shops met minder zuivere bedoelingen ;)
 
Back
Naar boven