MuscleMeat

Ep

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helium

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 feb 2014
Berichten
512
Waardering
63
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Test-E:
EXP: 12/18
LOT: 3360

Tren-E:
EXP: 08/18
LOT: 3276

http://imgur.com/P5gJICG

Arofixen:
EXP: 08/17
LOT: 3233

http://imgur.com/uQMMQSG

HCG:
http://imgur.com/iGVMQWV
http://imgur.com/IXJVi2u

Thx

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

abZzZNm.jpg


CPdt8iG.jpg


6TQzMu9.jpg


t2P4agd.jpg
 
Heb je bewijzen?

gebruik ze zelf zou ik zeggen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Hoor dit jammer genoeg ook heel vaak.

Die UG labs zijn allemaal 1 pot nat. Ze komen practisch ALLEMAAL van dezelfde makers.
GG GS EPL EP etc etc
Ze starten een merk op met hele goede dosissen.
Als het merk bekend geraakt gaan ze steeds minder doseren.
Als iedereen het door heeft dat er niets meer inzit hebben ze ondertussen al een ander merk
opgestart.
Op deze manier maken ze veel meer winst.
Het zijn geen bodybuilders die goede producten willen maken voor de sport,
nee.... Het zijn oplichters die de gewone sportman zoveel mogelijk willen oplichten.
En dan heb ik nog niet over de veel te hoge benzylalcoholconcentratie die
ze nu gebruiken... Dus dwz dat het heel onsteriele rotzooi is die ze steriel maken
door de BA... ten koste van JULLIE lever en nieren.

Ik neem NIETS meer van die klote UG merken ik train gewoon naturel...

De waarheid mag eens gezegd worden..

En nu kijken hoe lang het duurt voor mijn post verwijderd wordt :p
 
Ik ben gestopt met lezen bij gg EP EPL gs is van dezelfde makers :o gg en EPL wel epl zijn de orals van gg, verder niet echt kennis over gs en EP is weer van hele andere makers. Ik zit liever op EP terwijl bv cools liever gg zet. Ieder zijn ding
 
Ik ben gestopt met lezen bij gg EP EPL gs is van dezelfde makers :o gg en EPL wel epl zijn de orals van gg, verder niet echt kennis over gs en EP is weer van hele andere makers. Ik zit liever op EP terwijl bv cools liever gg zet. Ieder zijn ding

Haha precies dit.. Volgens mij de tweede keer nu dat ik dit lees in korte tijd. Wat een hoop onzin bij elkaar geveegd :D
 
gebruik ze zelf zou ik zeggen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------





Die UG labs zijn allemaal 1 pot nat. Ze komen practisch ALLEMAAL van dezelfde makers.

GG GS EPL EP etc etc

Ze starten een merk op met hele goede dosissen.

Als het merk bekend geraakt gaan ze steeds minder doseren.

Als iedereen het door heeft dat er niets meer inzit hebben ze ondertussen al een ander merk

opgestart.

Op deze manier maken ze veel meer winst.

Het zijn geen bodybuilders die goede producten willen maken voor de sport,

nee.... Het zijn oplichters die de gewone sportman zoveel mogelijk willen oplichten.

En dan heb ik nog niet over de veel te hoge benzylalcoholconcentratie die

ze nu gebruiken... Dus dwz dat het heel onsteriele rotzooi is die ze steriel maken

door de BA... ten koste van JULLIE lever en nieren.



Ik neem NIETS meer van die klote UG merken ik train gewoon naturel...



De waarheid mag eens gezegd worden..



En nu kijken hoe lang het duurt voor mijn post verwijderd wordt :p


Synthol is natty ja ?
Ben wel benieuwd waar je deze onzin vandaan haalt. Zelf bedacht of ergens als complot theorie gehoord ?
 
gebruik ze zelf zou ik zeggen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------



Die UG labs zijn allemaal 1 pot nat. Ze komen practisch ALLEMAAL van dezelfde makers.
GG GS EPL EP etc etc
Ze starten een merk op met hele goede dosissen.
Als het merk bekend geraakt gaan ze steeds minder doseren.
Als iedereen het door heeft dat er niets meer inzit hebben ze ondertussen al een ander merk
opgestart.
Op deze manier maken ze veel meer winst.
Het zijn geen bodybuilders die goede producten willen maken voor de sport,
nee.... Het zijn oplichters die de gewone sportman zoveel mogelijk willen oplichten.
En dan heb ik nog niet over de veel te hoge benzylalcoholconcentratie die
ze nu gebruiken... Dus dwz dat het heel onsteriele rotzooi is die ze steriel maken
door de BA... ten koste van JULLIE lever en nieren.

Ik neem NIETS meer van die klote UG merken ik train gewoon naturel...

De waarheid mag eens gezegd worden..

En nu kijken hoe lang het duurt voor mijn post verwijderd wordt :p

Ok, je hebt geen idee waar je over praat. Stop gewoon met onzin lopen verkondigen. GG, GS en EP gemaakt door dezelfde personen :roflol:
 
Dat zal je nog verbazen van sommige merken. Maar goed, je lijkt het allemaal heel goed te weten :rolleyes:
 
straks gaan we hier ook nog geld voor inzamelen voor een onafhankelijke test te laten lopen op UG merken....
 
straks gaan we hier ook nog geld voor inzamelen voor een onafhankelijke test te laten lopen op UG merken....

Is geen slecht idee haha heb dat voorheen willen doen maar het is me wat te prijzig en ik heb er vrij weinig aan :o
 
Gebruik 3360 hier en merkte het direct.. zal wel een slechte batch tussen zitten of er moet een andere merk verkocht worden door mensen hier.
 
Ga geen merken opnoemen hier, maar als er een UGL is die 'zeldzame'/'moeilijk te maken'/'normaal zeer dure' orals tegen een spotprijs verkoopt dan moet je weten dat er iets scheelt met dit merk.

Methyltrenbolone
T-bol
Letro
caber
Tegenwoordig zelfs Var
...

als je echt al 10x de max dosis moet nemen om zelf maar iets te kunnen voelen, moet je weten dat je bij de ballen gegrepen wordt door deze merken, en dan heb ik het niet over ondergedoseerdheid.

Heb zelf ook ondernomen dat er wel een werkzame stof inzit, maar dat de dosering naar de vaantjes is, met name de orals waaraan er microdoseringen worden toegevoegd (µg), zoals T4/T3,...

Je kunt beter voor orals (en zeker PCT meds!) zeer goede research doen om ervoor te zorgen dat je niet bunk gear zit in te nemen.


Voor de injectables van de doorsnee UGL ben ik dan weer tevreden. Inclusief de 'big 3' bij de NL-ugl's.
 
Ga geen merken opnoemen hier, maar als er een UGL is die 'zeldzame'/'moeilijk te maken'/'normaal zeer dure' orals tegen een spotprijs verkoopt dan moet je weten dat er iets scheelt met dit merk.

Methyltrenbolone
T-bol
Letro
caber
Tegenwoordig zelfs Var
...

als je echt al 10x de max dosis moet nemen om zelf maar iets te kunnen voelen, moet je weten dat je bij de ballen gegrepen wordt door deze merken, en dan heb ik het niet over ondergedoseerdheid.

Heb zelf ook ondernomen dat er wel een werkzame stof inzit, maar dat de dosering naar de vaantjes is, met name de orals waaraan er microdoseringen worden toegevoegd (µg), zoals T4/T3,...

Je kunt beter voor orals (en zeker PCT meds!) zeer goede research doen om ervoor te zorgen dat je niet bunk gear zit in te nemen.


Voor de injectables van de doorsnee UGL ben ik dan weer tevreden. Inclusief de 'big 3' bij de NL-ugl's.

Ik heb 1x goeie orals kunnen bemachtigen, en dit waren de echte roze thaibols...
8kg erbij op 2,5 weken.
Die orals van UG is idd helemaal klote. Zelfs op 100mg dianabol merk ik niets :s

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Ah ja dan maar de naturel toer op.
Ik voel mij eigenlijk veel beter.
En helemaal smal ben ik gelukkig niet geworden..
:)
 
Maar waarom maken ze dan de injects wel goed en de orals niet? Heb altijd ug tabs gebruikt en was er altijd wel tevreden mee.. zelfs op lage doseringen (20 mg) kwam ik kilo's bij en merkte ik gewoon dat het werkte. Hoe kun je dan op 100 mg niks merken.. Nooit HG gebruikt dus weet niet hoe groot het verschil is.
 
Ik kocht een keer genesis winstrol maar die waren fake. Ik klagen bij de leverancier waarvN ik gratis dianabol stips kreeg ook HG. Helaas waren deze ook nep :p
Ik wil best een keer HG dbol willen gebruiken voor de lol
 
als het al waar is wisseld je leverancier de vloeistof op en verkoopt m vervolgens door lijkt me zo want ik heb nog nooit fake ep van mijn leverancier gekregen en ik koop al jaren bij dezelfde..

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

wel opvallend dat alleen de leden die verder niks bijdragen op het forum klagen :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven