XXL Nutrition

Onverwachtse huiszoeking Anabolen. Verhoor en plastest..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff jezus dit gaat echt veel te ver man..

@ts ik ben al 'gepakt' geweest in de gym en heb toen geweigerd. Heeft me toen 2350euro gekost.

Ik kots echt van dit, ze hebben totaal geen aanleiding ofzo toch? Je bent met niets bezig die een huiszoeking zou kunnen uitlokken?

Ik hoop dat je geen boete krijgt, maar in alle gevallen gewoon weigeren.
 
Volgens mij moeten ze de redelijkheid van de verdenking kunnen aantonen, wat is de basis waarvoor je moet plassen. Dat kan niet de animalpack zijn. Hebben ze iets vermeld wat de basis is van de huiszoeking of je oproep dat je op verhoor moet komen....waarop is de verdenking gebaseerd?
 
Legaliseren van aas gaat nooit gebeuren, brengt te weinig geld op
 
Legaliseren van aas gaat nooit gebeuren, brengt te weinig geld op

ehhm, nee.

als ze dat goed doen zoals wiet in amerika nu, money money money.
 
En verder zou ik (maar ik ben een beetje para in die dingen) nadenken welke details je hier laat staan. Natuurlijk lezen doping inspecteurs die forum.
 
Doen ze dat in Belgie ook bij mensen van wie ze vermoeden dat ze coke/speed/heroine etc gebruiken? Niet zeker want die worden natuurlijk weer als slachtoffers gezien...
 
Zonder huiszoekbevel komen ze er natuurlijk niet in, maar ik had niets te verbergen dus liet ze alles doorzoeken en ze hun vrije gang gaan.

Uiteindelijk hebben ze men 'Animalpack' meegenomen voor onderzoek.


Waarom laat je ze dan binnen? Je hebt recht het huiszoekbevel te weigeren en zonder degelijke bewijzen/vermoedens van dealen gaat geen enkele rechter tot een huiszoekingsbevel uitvaardigen?

Inbeslagname van een legaal product?

Volgens mij ben je te braaf geweest en heb je nu jezelf genekt.
 
Er was hier laatst iemand die contact heeft gehad met een advocaat op dit gebied. Even zoeken op dit forum dus en contact opnemen met deze advocaat.
 
Niet zonder advocaat gaan, zelfs niet voor een verhoor.
 
Alvast bedankt jongens voor deze informatie, als ik het goed begrijp is het weigeren van een plastest ook strafbaar. Misschien moet ik inderdaad met een advocaat Donderdag naar het verhoor gaan.

Ze hebben opzich niets van bewijs en dergelijke bij men thuis gevonden, had ook geen bezwaar tegen een onderzoek thuis terwijl dat ze ook geen huiszoekingsbevel hadden..

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

En verder zou ik (maar ik ben een beetje para in die dingen) nadenken welke details je hier laat staan. Natuurlijk lezen doping inspecteurs die forum.

Ja dat klopt, dit is ook niet men persoonlijk account.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Volgens mij moeten ze de redelijkheid van de verdenking kunnen aantonen, wat is de basis waarvoor je moet plassen. Dat kan niet de animalpack zijn. Hebben ze iets vermeld wat de basis is van de huiszoeking of je oproep dat je op verhoor moet komen....waarop is de verdenking gebaseerd?

Neen, ze hadden enkel verteld dat ze een 'potje' of dergelijke hadden gevonden.. & dat dan toevallig met myn voor en achternaam op? ???

Wellicht denken ze dat ik Aas deal.. Wat zeker niet van toepassing is.
 
Legaliseren van aas gaat nooit gebeuren, brengt te weinig geld op

En het aanpakken ervan doen ze ook niet tot nauwelijks in Nederland. Hopen dat het zo blijft.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

op basis van wat? animalpack?

volgensmij is het sowieso nog altijd innocent till proven guilty, als ze genoeg bewijs hebben kan je die test niet meer weigeren.

Gaat niet op hiermee volgens mij. Als je een alcoholtest weigert dan krijg je ook een boete+inname rijbewijs of alcoholslot volgens mij is dit een beetje hetzelfde principe wat ze in België hanteren.
 
De overheid moet besparen, gaan ze de kleine garnaal nog wat lastigvallen met deze onzin, beschamend. Gewoon wijzen op je rechten en weigeren lijkt me het beste.
Haha hoor je dat 2060sam, Big T noemt je een kleine garnaal :roflol:
 
Animal pack innemen :roflol:

Fuck hgh/slin/aas, allemaal aan de Animal pack!
 
Wat een waanzinnige wetgeving zeg in België. Zijn helemaal gestoord.
Zie ze al voor m'n deur staan... Uuhh mag ik even binnen komen zonder huiszoekingsbevel?

image.jpg
 
Animal pack innemen :roflol:

Fuck hgh/slin/aas, allemaal aan de Animal pack!


Haha ja ze vertelde me als je dat langer als een maand innam dat je positief zou testen of dergelijke geen idee waar ze het over hadden.. Maar het is volledig in beslag genomen. Wellicht omdat ze 0 gear hadden terug gevonden.
 
Beste dbb'ers,

Gisteren wou ik net de deur uitstappen, wanneer er plots 2 agenten in burger voor men deur stonden te wachten.

Vroegen aan me of ze eens een kijkje binnen mochten nemen en of er verboden middelen aanwezig waren.???

Zonder huiszoekbevel komen ze er natuurlijk niet in, maar ik had niets te verbergen dus liet ze alles doorzoeken en ze hun vrije gang gaan.

Uiteindelijk hebben ze men 'Animalpack' meegenomen voor onderzoek.

Nu kreeg ik net telefoon dat ik op verhoor moet komen en een plastest moet ondergaan..

Nu is men vraag of ik deze plastest kan weigeren? Want momenteel gebruik ik wel aas.

Iemand die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt of dergelijke?

Alle info is welkom.

Mvg.

Zou echt never nooit pissen, ja in hun bek ja. Ben je gek dude? Als ze geen waterdichte verdenkingen hebben zal elke halve zool van een pro deo advocaat ten alle tijden die rukkers succesvol aanklagen.
 
Wat voor een ongelooflijke mogool moet je zijn om Animal Pack in beslag te nemen?
Je ziet toch wat erop staat?!! Jij moet weten wat animal pack is tegenwoordig, anders loop je echt achter.
Of het is gewoon een slimme zet om een reden te hebben zodat jij gaat plassen, zogenaamd iets in beslag nemen, want ze waren blijkbaar getipt maar konden niks vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven