Fitness Seller

Zo schade Alcohol beperken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ferdiT

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Berichten
85
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Zaterdag ga ik met wat vrienden uit en jammer genoeg hoort daar alcohol bij. Ik weet wat alcohol doet maar wil de schade er van beperken. Normaal gesproken ga ik naar de gym in de middag maar is het nu wel handig om voor het drinken te gaan trainen?

Tot de avond ga ik zo min mogelijk vetten nuttigen zodat ik dat in de avond na/tijdens het drinken kan gebruiken.
Om uitdroging tegen te gaan ga ik 1 liter water voor het slapen drinken.
Voordat ik ga slapen neem ik nog een eiwitrijk maaltijd/product (Kwark ofzo).
In de ochtend neem ik eerst BCAA en vitamine pillen.

De volgende dag neem ik dan een rust dag.


Hebben jullie nog toevoegingen??
 
Kebabbie voor het slapen :-)
 
Weet je wat niet gezond is. Als jij je op je 18e zo druk maakt om een avondje zuipen. Ga gewoon zuipen en maak je niet druk. Die paar drankjes gaan echt geen schade veroorzaken
 
Weet je wat niet gezond is. Als jij je op je 18e zo druk maakt om een avondje zuipen. Ga gewoon zuipen en maak je niet druk. Die paar drankjes gaan echt geen schade veroorzaken

kijk

Dat is een gezonde mindset om te hebben.
 
Zit niet zo te janken, als je het allemaal zo erg vindt dan drink je toch niet.
 
Zaterdag ga ik met wat vrienden uit en jammer genoeg hoort daar alcohol bij. Ik weet wat alcohol doet maar wil de schade er van beperken. Normaal gesproken ga ik naar de gym in de middag maar is het nu wel handig om voor het drinken te gaan trainen?

Tot de avond ga ik zo min mogelijk vetten nuttigen zodat ik dat in de avond na/tijdens het drinken kan gebruiken.
Om uitdroging tegen te gaan ga ik 1 liter water voor het slapen drinken.
Voordat ik ga slapen neem ik nog een eiwitrijk maaltijd/product (Kwark ofzo).
In de ochtend neem ik eerst BCAA en vitamine pillen.

De volgende dag neem ik dan een rust dag.


Hebben jullie nog toevoegingen??

Andere vrienden zoeken.
 
af en toe naar de klote ga je echt geen merkbare gains van mislopen.

lekker blijven leven
 
Zaterdag ga ik met wat vrienden uit en jammer genoeg hoort daar alcohol bij. Ik weet wat alcohol doet maar wil de schade er van beperken. Normaal gesproken ga ik naar de gym in de middag maar is het nu wel handig om voor het drinken te gaan trainen?

Tot de avond ga ik zo min mogelijk vetten nuttigen zodat ik dat in de avond na/tijdens het drinken kan gebruiken.
Om uitdroging tegen te gaan ga ik 1 liter water voor het slapen drinken.
Voordat ik ga slapen neem ik nog een eiwitrijk maaltijd/product (Kwark ofzo).
In de ochtend neem ik eerst BCAA en vitamine pillen.

De volgende dag neem ik dan een rust dag.


Hebben jullie nog toevoegingen??

Als je wilt zuipen dikke prima. Maar fucking kansloos om je vrienden de schuld te geven dat je drinkt. Wat een slappe hap zeg :o
Drink omdat je er zin in hebt of drink niet. Meedrinken omdat de rest het doet is wel echt blijk van karakter man
 
Als je wilt zuipen dikke prima. Maar fucking kansloos om je vrienden de schuld te geven dat je drinkt. Wat een slappe hap zeg :o
Drink omdat je er zin in hebt of drink niet. Meedrinken omdat de rest het doet is wel echt blijk van karakter man

Ik geef niemand de schuld, ik zeg bij uitgaan hoort drinken bij. Ik wou alleen weten of ik zo de schade kon beperken.
 
Ik geef niemand de schuld, ik zeg bij uitgaan hoort drinken bij. Ik wou alleen weten of ik zo de schade kon beperken.

Drinken is nog altijd een keuze, geen verplichting. Ook wanneer je uitgaat.
 
Als je niet zuipt ben je gay.
 
Je zegt: "Jammer genoeg hoort daar alcohol bij". Als je zelf vindt dat dat erbij hoort en dat geen probleem vindt, moet je gewoon drinken, die een keer per week gaat je echt niet opbreken. Echter is het wel triest als je tegen je zin in drinkt (je zegt "jammer genoeg" dus ik ga ervanuit dat het tegen je zin is) puur omdat dat volgens jou/jouw vrienden 'hoort' in de uitgaansscene.
 
Je zegt: "Jammer genoeg hoort daar alcohol bij". Als je zelf vindt dat dat erbij hoort en dat geen probleem vindt, moet je gewoon drinken, die een keer per week gaat je echt niet opbreken. Echter is het wel triest als je tegen je zin in drinkt (je zegt "jammer genoeg" dus ik ga ervanuit dat het tegen je zin is) puur omdat dat volgens jou/jouw vrienden 'hoort' in de uitgaansscene.

Dit.
 
Als je niet zuipt ben je gay.

En zo is het maar net! Mijn advies is ook andere vrienden zoeken, ik denk dat Grindr wel de juiste plek is voor jou om nieuwe vrienden te zoeken! Als je niet weet hoe dat werkt stuur maar een PMtje naar Pleurklaat, hij legt het je wel uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef niemand de schuld, ik zeg bij uitgaan hoort drinken bij. Ik wou alleen weten of ik zo de schade kon beperken.

9 van de 10 keer als ik uitga drink ik niet en toch is het super gezellig. Drank is een keuze, het 'hoort er' niet bij.
 
Je zegt: "Jammer genoeg hoort daar alcohol bij". Als je zelf vindt dat dat erbij hoort en dat geen probleem vindt, moet je gewoon drinken, die een keer per week gaat je echt niet opbreken. Echter is het wel triest als je tegen je zin in drinkt (je zegt "jammer genoeg" dus ik ga ervanuit dat het tegen je zin is) puur omdat dat volgens jou/jouw vrienden 'hoort' in de uitgaansscene.
+1
Doe wat je wilt. Als het je vrienden zijn is het geen probleem als je er voor kiest niet te drinken.
Als je zelf wilt drinken maar je niet wilt dat het invloed heeft op je trainingen, maak dan een keus. Accepteren dat het (minimale) invloed heeft op je training (mits met mate) en niet zeuren, of gewoon niet drinken.
 
Back
Naar boven