Fitness Seller

europe pharmaceuticals hgh

Bezoekers in dit topic

quibus

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2005
Berichten
1.258
Waardering
288
Kan momenteel geen hyges en geen canadians krijgen maar kreeg onderstaande aangeboden.
Op alle vials zit een code die je op de website kunt checken.
ben nu 7 dagen op 10iu en heb enorme zere handen met name me vingertoppen.
Maar had er verder nog nooit van gehoord en vind er bar weinig over terug.
iemand bekend mee?

Merk: europe pharmaceuticals

kl9TmvV.jpg


CEkNOAq.jpg


Tlwnadj.jpg
 
Kan momenteel geen hyges en geen canadians krijgen maar kreeg onderstaande aangeboden.
Op alle vials zit een code die je op de website kunt checken.
ben nu 7 dagen op 10iu en heb enorme zere handen met name me vingertoppen.
Maar had er verder nog nooit van gehoord en vind er bar weinig over terug.
iemand bekend mee?

Merk: europe pharmaceuticals

kl9TmvV.jpg


CEkNOAq.jpg


Tlwnadj.jpg

Made in the netherlands :rolleyes:
Ik vertrouw geen enkele hgh meer zonder er eerst bloed is getrokken door mensen en bevestigen is dat er daadwerkelijk hgh in zit.
Heb in het verleden genoeg geld weggegooid aan bunk hgh.
 
staan de vials onder vacuum?

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

en heb je de codes gecheckt op hun site?.
 
Grammatica fout , scheve etiketten. Leuk geprobeerd maar is natuurlijk gewoon goedkope Chinese hgh dat in THE Netherlands is gestickerd en in een doosje is gestopt.
 
zere handen en vocht krijg je ook door adh wat ze er vaak instoppen (of wat voor rotzooi dan ook). ik ga alleen nog voor pharma. beetje vocht wat je daarvan trekt zit in de spieren en niet onderhuids. voor mij geen chinese rommel meer..
 
zere handen en vocht krijg je ook door adh wat ze er vaak instoppen (of wat voor rotzooi dan ook). ik ga alleen nog voor pharma. beetje vocht wat je daarvan trekt zit in de spieren en niet onderhuids. voor mij geen chinese rommel meer..


Zo is dat!

Ram maar eens 5 iu Pharma HGH in je lichaam als je voor de eerste keer met hgh begint. Na een paar dagen ga je het verschil voelen met 5iu met UG hgh :D

Nu nog betaalbare Pharma HGH vinden....

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

zere handen en vocht krijg je ook door adh wat ze er vaak instoppen (of wat voor rotzooi dan ook). ik ga alleen nog voor pharma. beetje vocht wat je daarvan trekt zit in de spieren en niet onderhuids. voor mij geen chinese rommel meer..


Zo is dat!

Ram maar eens 7 iu Pharma HGH in je lichaam als je voor de eerste keer met hgh begint. Na een paar dagen ga je het verschil voelen met 7iu met UG hgh :D

Nu nog betaalbare Pharma HGH vinden....
 
Alleen jammer dat de meeste pharma hgh allemaal fake zijn
 
Das ook waar.
 
Laat anders ff bloed prikken. Kost 35 euro bij bloedwaardentest. Ga ik maandag ook laten doen met hygetropin.cn ben benieuwd!
 
zere handen en vocht krijg je ook door adh wat ze er vaak instoppen (of wat voor rotzooi dan ook). ik ga alleen nog voor pharma. beetje vocht wat je daarvan trekt zit in de spieren en niet onderhuids. voor mij geen chinese rommel meer..
Wat is adh??
 
Te veel antidiuretisch hormoon

Als de hypofyse te veel antidiuretisch hormoon (ADH) afgeeft, houdt het lichaam water vast, terwijl de hoeveelheid natrium (zout) in het lichaam juist afneemt. Dit kan klachten geven als verwarring en sufheid.

SIADH

2005_04_ss1-067.jpgAls de hypofyse te veel antidiuretisch hormoon (ADH) afgeeft, wordt dit ook wel het syndrome of inappropriate ADH secretion (SIADH) genoemd. Het antidiuretisch hormoon zorgt er onder meer voor dat u niet te veel water uitplast. Als er te veel ADH is, houdt het lichaam te veel water vast.

Oorzaak

SIADH kan verschillende oorzaken hebben:

Een mogelijke oorzaak is een tumor of beschadiging in de hypofyse of de hypothalamus, of een ontsteking in de hersenen of de hersenvliezen.
Het kan een bijwerking zijn van medicijnen, bijvoorbeeld van antidepressiva, antipsychotica, chemokuren en anti-epileptica. De medicijnen zetten de hypofyse er dan toe aan meer ADH af te geven.
Ook kan het een gevolg zijn van bepaalde aandoeningen, zoals hartfalen.
Er zijn longtumoren die een hormoon kunnen aanmaken dat sterk op ADH lijkt. Deze tumoren zijn overigens zeldzaam.
Een van de belangrijkste symptomen van SIADH is te lage concentratie van natrium (een soort zout) in het bloed. De oorzaak hiervan kan ook bijnierschorsinsufficiëntie (ziekte van Addison) zijn. De bijnieren werken dan niet goed en scheiden te veel natrium uit via de urine.
Klachten

Er ontstaat oedeem: een ophoping van vocht in alle weefsels. Dit is erg zwaar voor het lichaam: alle organen moeten extra hard werken. Als er oedeem in de hersenen ontstaat, kan dit eerst leiden tot misselijkheid, braken en hoofdpijn, en later epileptische aanvallen en hersenbeschadiging.
Het gehalte aan natrium (een soort zout) in het bloed neemt af: door de hoeveelheid water wordt het verdund. Een ander woord voor een lage natriumspiegel is hyponatriëmie. Als de hoeveelheid natrium snel daalt, kan dit ernstige gevolgen hebben: van sufheid en verwardheid tot epileptische aanvallen en zelfs coma.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Wiki
 
Serieus? Er staat "made in netherlands" hoor "the" tussen te staan
 
Alleen jammer dat de meeste pharma hgh allemaal fake zijn

Dan heb je gewoon geen goede supplier ;)
Ik ben van de complete pennen nog NOOIT fakes tegengekomen. Geno cartridges ook niet.
Alleen de Nordi ampullen werden op grote schaal gefaked...maargoed dat was ook al heel snel duidelijk.
 
n0EY6He.jpg


nrCYUG0.jpg




genos worden behoorlijk nagemaakt hoor.
ik kan ze hier per 100stuks kopen voor een lachertje.
Op amerikaanse verkoopsites gaan die dingen voor de jackpot weg maar hier kosten ze nog geen kwart van die bedragen.
waarom zou men ze hiet voor een schijntje per 100verkopen als ze legit zijn.
Er zal vast wel echt te koop zijn maar niet in de mate die er nu aangebodrn wordt.
maar bovenstaande zijn niet ok denk ik, heb ze nu dagelijks gezet na paar weken canadians en alle effecten worden minder en ik wordt vetter.
heb nu evogene gehaald en zal ook bloedtest doen.
 
Hoe ga jij bloedtest doen? Hoeveel iu pak je hoe lang voor het bloed prikken en welke waarde moet er dan uitkomen?
 
Back
Naar boven