AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die sjoemelen idd niet :rolleyes:

Dat zeg ik niet, ik zeg dat de Assault bij B&F hetzelfde is als de Assault bij XXL. Mee gesjoemeld of niet..
 
Koop eens een pot pindakaas (met 100% pinda) in een reform-winkel. Dat lijkt in geen enkel opzicht op het product van bodyenfit. Dit van bodyenfit is zo vloeibaar, het lijkt haast olijfolie. Iedereen weet dat als je losse pinda's tot een fijn poeder maalt ze niet opeens vloeibaar zijn. Voor mij genoeg bewijs dat er mee geknoeid wordt.

Niet mee eens. Ik kocht voor 'Whey-gate' mijn pindakaas ook bij B&F. Ik heb nu bij XXL die van TerraSana gekocht. Is exact hetzelfde qua structuur. Op het etiket staat ook dat het heel normaal is dat er een laagje olie bovenop verschijnt. Kwestie van telkens goed roeren.
 
Niet mee eens. Ik kocht voor 'Whey-gate' mijn pindakaas ook bij B&F. Ik heb nu bij XXL die van TerraSana gekocht. Is exact hetzelfde qua structuur. Op het etiket staat ook dat het heel normaal is dat er een laagje olie bovenop verschijnt. Kwestie van telkens goed roeren.


Bij die van bodyenfitshop zit ook nog extra zonnebloemolie toegevoegd, staat ook op label aangegeven.
 
Ik koop van B&F geen huismerk-producten meer, omdat daar inderdaad gesjoemeld mee kan zijn. Ik koop louter gerenommeerde merken bij B&F (denk aan Assault van Musclepharm). Die is momenteel bij B&F een stuk goedkoper als bij XXL, maar het product is hetzelfde. Dan denk ik aan mijn eigen portemonnee want die is mij lief :D

Kijk anders even bij:
http://www.body-supplies.nl/
Vaak gelijk qua prijs, maar geen B&F (en ook betrouwbaar qua bestellen).
 
Dat zeg ik niet, ik zeg dat de Assault bij B&F hetzelfde is als de Assault bij XXL. Mee gesjoemeld of niet..

Als je graag oneerlijke firma's sponsort ipv bij de andere eerlijke firma's te kopen voor een fractie meer dan kan dat.
 
Als je graag oneerlijke firma's sponsort ipv bij de andere eerlijke firma's te kopen voor een fractie meer dan kan dat.
Ik heb bij B&F 2x een pot Assault gehad waarvan de structuur heel korrelig was. Volgens B&F was dit normaal. Dit is niet normaal aangezien ik al aardig wat van die potten heb versleten. De structuur is juist fijn en om alles juist te verdelen en de dosering normaal te houden moet je die potten ook schudden voor gebruik.

Eikels
 
Ik heb bij B&F 2x een pot Assault gehad waarvan de structuur heel korrelig was. Volgens B&F was dit normaal. Dit is niet normaal aangezien ik al aardig wat van die potten heb versleten. De structuur is juist fijn en om alles juist te verdelen en de dosering normaal te houden moet je die potten ook schudden voor gebruik.

Eikels

Is gewoon wat vocht ofzo aangekomen. Alsof B&F die seals ervan af haalt en terug erop zet :roflol:
Mijn laatste pot WaxyBolic had ook een laag van een centimeter stof erop. Tja...
 
Ik heb bij B&F 2x een pot Assault gehad waarvan de structuur heel korrelig was. Volgens B&F was dit normaal. Dit is niet normaal aangezien ik al aardig wat van die potten heb versleten. De structuur is juist fijn en om alles juist te verdelen en de dosering normaal te houden moet je die potten ook schudden voor gebruik. Eikels

lijkt me wel heel sterk dat ze die zegels eraf gaan slopen.
 
Als je graag oneerlijke firma's sponsort ipv bij de andere eerlijke firma's te kopen voor een fractie meer dan kan dat.

Dat is weer een compleet ander verhaal. Ik heb eerder gezegd, dan denk ik aan mijn eigen portemonnee want die heb ik lief. Of je het B&F of een ander bedrijf gunt moet je zelf weten. Ik denk niet aan gunnen, ik denk aan mijn eigen centen. Zoals ik dus in mijn eerste post van deze nogal aparte discussie al aangaf.
 
Even geleden Leek het ook sterk dat ze aan het kloten waren met huismerk producten

complete musclepharm pallets open breken om er vocht aan toe te voegen? denk dat de kosten en baten daarbij ook niet echt voordelen met zich meebrengen, tenzij musclepharm zelf wat gewijzigd heeft.
 
Heb het zelf bij pot "gameday" gehad. Ook blokken/brokken erin door vocht?
 
Ik zal nergens meer van opkijken bij body n fit.
 
Ik vraag me af of de creatine wel bevat wat er op het etiket staat....
Of eigenlijk al hun eigen merk producten.
 
die is ook nog eens super duur.

Met super veel extra aminozuren :p

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Dat is weer een compleet ander verhaal. Ik heb eerder gezegd, dan denk ik aan mijn eigen portemonnee want die heb ik lief. Of je het B&F of een ander bedrijf gunt moet je zelf weten. Ik denk niet aan gunnen, ik denk aan mijn eigen centen. Zoals ik dus in mijn eerste post van deze nogal aparte discussie al aangaf.

Dat is fijn, maar zo blijven eerlijke bedrijven klein. En het is niet zo fijn oneerlijke bedrijven verder mensen kan naaien door een blijvend klantensysteem.

Vreemd is de discussie niet, het gaat niet over zwarte piet.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Is gewoon wat vocht ofzo aangekomen. Alsof B&F die seals ervan af haalt en terug erop zet :roflol:
Mijn laatste pot WaxyBolic had ook een laag van een centimeter stof erop. Tja...

Er zou de mogelijkheid zijn om minder goede batchen op te kopen van bedrijven aan mindere prijs. En die krijgt de consument dan ook aan iets mindere prijs.
 
Morge komen we erachter of B&F onze sensationele sponsor blijft:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven