XXL Nutrition

HCG Week 1/2 en of frontload ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

an1mal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2012
Berichten
322
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Beste .. ik was van plan dit weekend te beginnen met mijn kuur wat ik al paar keer heb moeten uitstellen en nu misschien ook vandaar deze vraag even.

Ik heb de HCG thuis liggen maar geen vial om het in te bewaren die krijg ik pas volgend weekend, en omdat hier op dit forum HCG starten in de 2e week werd aangeraden lijkt me dit geen probleem ? Is het erg dat ik de HCG 7 dagen later start dan de kuur en of het veel verschil uitmaakt, ik vraag het even voor de zekerheid.. Hieronder staat mijn kuur vermeld :D

1-10 Tren E 400mg EW
1-12 Test-E 250mg EW
1/2-14 HCG 2x250iu
14-17 Nolvadex 20mg ED

Zou een frontload met de test van 500mg helpen en HCG 250x2 is genoeg ?
Alvast bedankt mensen ! Als ik dit weet kan ik eindelijk beginnen of nog een weekje uitstellen:mad:
 
Ja een frontloud kan je doen, maar heel veel zin heeft 1 weekje op 500mg niet.
Ja je hcg kan je best iets later starten.
 
Iets later beginnen is niet erg volgens mij. Ik zit nu in week 3 van mijn kuur en mijn ballen zijn nog niks gekrompen.

Het lijkt mij dat als ze nog niet gekrompen zijn dat het nog geen probleem is. Dit is een aanname en geen wetenschappelijk onderbouwd feit. :)
 
Ja een frontloud kan je doen, maar heel veel zin heeft 1 weekje op 500mg niet.
Ja je hcg kan je best iets later starten.
Frontload doe je normaal toch ook maar alleen de 1e week ? Dan zou ik de tren ook al moeten frontloaden , dat wordt me dan een epic spuitje :cool:

Iets later beginnen is niet erg volgens mij. Ik zit nu in week 3 van mijn kuur en mijn ballen zijn nog niks gekrompen.

Het lijkt mij dat als ze nog niet gekrompen zijn dat het nog geen probleem is. Dit is een aanname en geen wetenschappelijk onderbouwd feit. :)
Oke dan begin ik daar volgende week wel mee, kan ik EINDELIJK beginnen :D
 
Frontload doe je normaal toch ook maar alleen de 1e week ? Dan zou ik de tren ook al moeten frontloaden , dat wordt me dan een epic spuitje :cool:





Oke dan begin ik daar volgende week wel mee, kan ik EINDELIJK beginnen :D


Je kan ook je frontload in 2x zetten doe je de eerste week of 2 weken 2 injecties (bijv maandag en donderdag) en daarna de rest van de kuur alleen nog op maandag.
 
Je kan ook je frontload in 2x zetten doe je de eerste week of 2 weken 2 injecties (bijv maandag en donderdag) en daarna de rest van de kuur alleen nog op maandag.

Heb jij dit al eens gedaan ? Ik wil het opzich wel doen maar soms lees ik hier op het forum dat frontloaden onzin is en je er niet veel van merkt, en 2 weken frontloaden zal ook wel met mijn oestroegeen levels spelen.
 
Heb jij dit al eens gedaan ? Ik wil het opzich wel doen maar soms lees ik hier op het forum dat frontloaden onzin is en je er niet veel van merkt, en 2 weken frontloaden zal ook wel met mijn oestroegeen levels spelen.


Ja heb bij m'n laatste kuur eerste 2 weken 1000mg test gezet daarna 500 per week. Je zit dan sneller op het niveau dat je stabiel wilt houden tijdens de rest van je kuur. Dus diezelfde oestrogeen levels bereik je anders net zo goed in week 4 a 5. En ik wilde sneller de volledige effecten merken gezien ik verder geen kickstart of korte esters nam.
 
2x 250 IU hCG pw is voor de meeste mensen te weinig.
 
Ja heb bij m'n laatste kuur eerste 2 weken 1000mg test gezet daarna 500 per week. Je zit dan sneller op het niveau dat je stabiel wilt houden tijdens de rest van je kuur. Dus diezelfde oestrogeen levels bereik je anders net zo goed in week 4 a 5. En ik wilde sneller de volledige effecten merken gezien ik verder geen kickstart of korte esters nam.
Oke, dan ga ik frontloaden met de test enkel want daar heb ik inprincipe genoeg voor alleen de tren heb ik precies om 10 weken.

2x 250 IU hCG pw is voor de meeste mensen te weinig.
Oke dan doe ik 2x500iu !
 
Back
Naar boven