Fitness Seller

Verhuizen naar UK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4.934
Waardering
1.141
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ben al een tijdje aan het denken om te verhuizen naar Engeland voor verschillende redenen BB is daar ook een van,en vooral om eens een 'risico' te nemen en iets helemaal anders te doen ander soort mensen daar etc.
Nu wou ik weten of iemand dit al heeft gedaan en hoe het verlopen is.
Heb zelf daar zeer weinig contacten zou in Birmingham of ergens rond Londen willen wonen niet in het centrum van Londen dus maar hoe doe je dit ben al enkele keren daar opreis geweest hoe zit het daar met werk zoeken ,wonen en die dingen?
Als iemand hier meer info over heeft of eigen ervaring mag je het hier posten :)
 
Weet wel dat ze er Engels praten en heel veel bier drinken
 
Hou je van regen?
 
Ze rijden daar links ipv rechts
 
Interpunction learnen
 
Als jij gaat verhuizen omdat je denkt dat bodybuilding in Engeland een ander beeld heeft gaat dat je vies tegen vallen.
 
Lol @ verhuizen om BB...

Ik heb zelf een maand in de UK gezeten om te werken, maar is niet heel erg anders tov Nederland. (behalve de huurprijzen van huizen in London)
Zou wel eerst werk zoeken alvorens je daar heen verhuisd, anders ga je echt stressen.
 
Om verschillende redenen, bb is daar 1 van noemt hij.
 
Als jij gaat verhuizen omdat je denkt dat bodybuilding in Engeland een ander beeld heeft gaat dat je vies tegen vallen.
Lijkt me sterk dat er daar anders naar mensen die meedoen aan bodybuildverkiezingen wordt gekeken.
 
Heb je misschien ook goede redenen waarom je weg zou willen gaan? Engeland is niet echt een vooruitgang ten opzichte van Nederland.
 
Wat voor werk doe je? De banen zijn daar ook niet voor het oprapen.
 
Dit Wet is daar veel losser in PED en begeleiders met meer ervaring

Heb je hier al wat bereikt dan?? Ben jij zo een talent dat Nederland jou niet kan alles kan bieden wat je nodig hebt? :o
 
Ik zou iig eerst werk zoeken daar en dan pas verhuizen
 
Zou eerst een baan daar zien te regelen en dan pas erheen verhuizen...
 
Birmingham zit vol met zwarte (no racist) Londen is duur. Werk is indd niet voor het oprapen. Heb zelf 9jaar in Engeland gewoond. Wat voor baan zoek je eigenlijk?
 
Heb je misschien ook goede redenen waarom je weg zou willen gaan? Engeland is niet echt een vooruitgang ten opzichte van Nederland.

dit

engeland is echt een shithole over het algemeen
 
OT:
Naar Newcastle gaan, schijnen alle vrouwen sletten te zijn. Easy soatje scoren lijkt me.

Birmingham zit vol met zwarte (no racist) Londen is duur. Werk is indd niet voor het oprapen. Heb zelf 9jaar in Engeland gewoond. Wat voor baan zoek je eigenlijk?

Wordt No Racist de nieuwe no homo. Gewoon racistische grappen maken maar als je no racist achter zet maakt het niet uit.
 
Back
Naar boven