AndroidHealthClinic

Sponsoring Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Kan er niet om rouwen eerlijk gezegd. Tijd om dit te vieren met een paar lekkere protein bites van B&F

Met Protein Balls en chips. Wat kcal-loos eiwitwater lijkt me ook wat.
 
goed besluit big t ;)
 
Niets dan lof voor de professionele houding die je blijft houden in een toch vrij gecompliceerde kwestie.
 
vind dat je goed naar de forum leden luistert T! Terechte beslissing.
 
Moedige beslissing. Misschien dat het in de toekomst wel weer mogelijk is om een relatie met B&F aan te gaan!
 
Moedige beslissing. Misschien dat het in de toekomst wel weer mogelijk is om een relatie met B&F aan te gaan!

Precies wat ik ook dacht. Logisch besluit van BigT, maar toch ook erg zonde voor een forum als DBB dat een grote naam als B&F niet actief kan zijn hierop. Voor zowel DBB als voor B&F een aderlating.
 
Goede beslissing Baas, en zo houden en hun niet laten terugkeren !
 
Goed besluit en had eigenlijk niet anders verwacht.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die nog een soort van medelijden hebben met
B&F na jaren lang te zijn besodemietert.
 
Goed om te horen, kan de ruimte gebruikt worden voor andere shops. :thumb:
 
In voor Myprotein
 
In voor Myprotein
Daar heeft Big T in een ander topic al iets over gezegd:
We hebben al verschillende malen contact opgenomen met MyProtein, om eens na te gaan hoe de support daar is mocht er later eventueel overwogen worden om samen te werken. Na 4 pogingen over 2 maanden tijd zonder enige reactie heb ik het opgegeven. Het lijkt erop dat hun Nederlandse afdeling nog onderontwikkeld is (in elk geval de Nederlandse support). Zij zijn op dit moment in elk geval geen kandidaat meer om sponsor te worden. PowerSupplements is al sponsor geweest hier (ik weet niet of je dit weet) maar zijn zelf gestopt. Ongetwijfeld nemen zij zelf contact op als ze nog interesse hebben. Verder krijgen we heel veel aanbiedingen van shops om hier sponsor te worden, maak je daar geen zorgen over.:)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bodyenfitshop-nl-191196/index3196.html#post9029064
 
Precies wat ik ook dacht. Logisch besluit van BigT, maar toch ook erg zonde voor een forum als DBB dat een grote naam als B&F niet actief kan zijn hierop. Voor zowel DBB als voor B&F een aderlating.

heeft B&F wel zelf in de hand gewerkt

goeie belissing wel!
en volgens mij ook de enige correcte beslissing... moesten ze met B&F door gegaan zijn, zou de geloofwaardigheid van het forum echt wel compleet verdwenen zijn voor velen lijkt me
 
jammer, maar een goede beslissing. Zo zie je maar dat geld niet altijd de rollen bepaald. goed besluit. B&F was tot de whey shit altijd een prima bedrijf. ze blijven vast leuke acties houden en daarom altijd aantrekkelijk.
 
Leuke acties en een goede klantenservice is altijd makkelijk. Zo kan je ook beter dingen verborgen houden ;) Mensen zijn heel beïnvloedbaar voor goedkopere spullen en wat goede marketing. Maar dat maakt je bedrijf nog niet goed :p
 
heeft B&F wel zelf in de hand gewerkt

goeie belissing wel!
en volgens mij ook de enige correcte beslissing... moesten ze met B&F door gegaan zijn, zou de geloofwaardigheid van het forum echt wel compleet verdwenen zijn voor velen lijkt me

Could'nt agree more. Desalniettemin was alles voor zowel B&F als voor DBB vóór de whey-gate beter. Maar hier kon BigT niet omheen. Hopen op een waardige nieuwe boardsponsor :clap: Gezien de overmacht van B&F de afgelopen jaren zie ik ze wel weer opduiken als boardsponsor in de toekomst trouwens. Geld is macht tegenwoordig (helaas)..
 
Power Supplements weer terug!
 
Body&Fitshop heeft jarenlang uitstekende service gegeven en zijn in positieve tijden overal te vinden en alles mag. Maar het echte gezicht van een bedrijf zie je pas wanneer het wat minder gaat, en toen is Body&fitshop zwaar door de mand gevallen.

Als ze dit anders hadden aangepakt hadden veel klanten het ze misschien vergeven, hoe ze het nu hebben aangepakt is respectloos richting de klant en het zou DBB ook niet sieren om een webshop die forumleden hier jaren heeft (bewust of onbewust) voorgelogen nog langer sponser te laten zijn van DBB.

Ik denk dat ik DBB het ook aangerekend zou hebben als zij door waren gegaan met de samenwerking, omdat dat aan zou geven dat wanneer je betaald, je zelfs forumleden mag oplichten (krom gezegd dan...)

Juiste beslissing, misschien kan body&enfitshop 'ons' in de toekomst nog eens overtuigen dat ze kosher zijn maar op dit moment boycot ik ze bewust.
 
Ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat dit vanuit DBB de enige juiste beslissing was.
 
Ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat dit vanuit DBB de enige juiste beslissing was.
Voor het handje échte bodybuilders wat hier is, zal de helft minder whey gebruiken dan alle hobbisten haha:D
 
Ik had ze een tijdje geleden een mail gestuurd. Vandaag het volgende antwoord gekregen:

Bedankt voor je bericht.
Allereerst begrijp ik je reactie en teleurstelling! Het verhaal van de afwijkende waarden bij Whey Perfection klopt. Wij hebben helaas moeten constateren dat onze leverancier aminozuren heeft gebruikt om het smaakaroma te optimaliseren. Het gaat hier om de aminozuren glycine en alanine.
De toegevoegde aminozuren zijn natuurlijk voorkomend en hebben geen enkele invloed op de werking van het eiwit. Wel is het zo dat daarmee het eiwitgehalte lager is als wat je had mogen verwachten en dat spijt ons.

Het betreft enkel de recente batch Whey Perfection uit november/december 2014 waarvan de eiwitwaardes afwijken. De kwaliteit van de eiwitten is overigens nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden. Uiteraard hebben we momenteel wel weer Whey Perfection met de juiste waarden op voorraad, de testresultaten hiervan zijn op de website na te lezen. Daarnaast hebben we zelf wel degelijk gecontroleerd in het verleden en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd en zijn we zijn te goed van vertrouwen geweest.

Wat betreft de testresultaten van Isolaat en Micellar Casein; wij zijn ook erg geschrokken van de berichten die hierover op DBB en elders geplaatst zijn. Wij hebben de test uitslagen bij de producten op de site gezet, dit is te vinden bij het kopje ingredienten. Wij staan absoluut niet achter de waardes die nu op DBB zijn gepubliceerd. We weten niet precies wat hier achter zit en we willen ons daar ook ver buiten houden.

Wij hebben testen laten uitvoeren door het onafhankelijk lab TLR International en dit is hoe onze producten zijn! Voor nu hebben we de isolaat en whey labresultaten en deze zullen voortaan ook op de website staan, overigens zullen we deze testen periodiek uit laten voeren en op de website plaatsen. Dit zullen we ook bij onze overige producten doen, zodat alles duidelijk is voor alle producten.

Klanten die in de betreffende periode een whey perfection hebben aangeschaft kunnen ons hier een order nummer van geven en wij zullen een op maat gemaakte compensatie aanbieden.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
Nadia | Medewerker klantenservice | Body & Fit

Mensen die dus in rond november/december 2014 Whey perfection hebben gekocht kunnen een compensatie krijgen. De rest kan die ***** krijgen. Wat een schijt bedrijf is het toch.....
 
Back
Naar boven