AndroidHealthClinic

Onverwachtse huiszoeking Anabolen. Verhoor en plastest..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me gezellig...
 
dat rijbewijs was met enige sarcasme
 
Hahaha Trium, ik had elders ook al waanideëen van je gelezen: je bent een complottheorie denker.

Hoezo ben ik een complottheorie denker? Dat ik erg op mn privacy gesteld ben is eerder een trekje wat ik ontwikkeld heb omdat ik in een industrie werk waar ik dagelijks geconfronteerd word met wat er allemaal mogelijk is met digitale surveillance/inbraak/malware. Daarnaast heb ik ook genoeg ervaring met wethandshavers die willen scoren en daarom maar genoegen nemen met een halfbakken stuk 'bewijs' van iets zogenaamd ongeoorloofd.

Waarom ben ik meteen een complottheorist als ik alleen maar mn recht uitoefen? Waarom zou ik in godsnaam zomaar de politie bij me over de vloer willen? Ook al heb ik geen illegale zaken in huis, dan nog verwacht ik dat ze mn rechten respecteren en alleen binnenkomen met een huiszoekingsbevel. Ik heb dat recht niet voor niks, ik zal het dan ook uitoefenen. Heeft niks met complotten te maken, gewoon met common sense.
 
Hoezo ben ik een complottheorie denker? Dat ik erg op mn privacy gesteld ben is eerder een trekje wat ik ontwikkeld heb omdat ik in een industrie werk waar ik dagelijks geconfronteerd word met wat er allemaal mogelijk is met digitale surveillance/inbraak/malware. Daarnaast heb ik ook genoeg ervaring met wethandshavers die willen scoren en daarom maar genoegen nemen met een halfbakken stuk 'bewijs' van iets zogenaamd ongeoorloofd.

Waarom ben ik meteen een complottheorist als ik alleen maar mn recht uitoefen? Waarom zou ik in godsnaam zomaar de politie bij me over de vloer willen? Ook al heb ik geen illegale zaken in huis, dan nog verwacht ik dat ze mn rechten respecteren en alleen binnenkomen met een huiszoekingsbevel. Ik heb dat recht niet voor niks, ik zal het dan ook uitoefenen. Heeft niks met complotten te maken, gewoon met common sense.

Ben het volledig met je eens, zou ook nooit blauw binnen laten zonder huiszoekingsbevel. Dat ze maar boeven gaan vangen :D
 
plastest in kader v gerechtelijk onderzoek is volledig nutteloos....
 
Hoi kerel,

Wat een klote verhaal weer dit.

Advokaat spreken en dan pas gaan.
Een advokaat meenemen naar't verhoor kan ook negatief uitdraaien gezien die flikken dat kunenn zien als 'die heeft zeker wat te verbergen'.
Ik zou advies inwinnen op voorhand, maar dan alleen gaan.

Jij hebt je medewerking al getoont door ze binnen te laten en zelfs een legaal product mee te laten nemen. Nu mogen zij jou ook wel 'es wat uitleg geven.
  • Waarom komen ze je ongevraagd en zonder huiszoekingsbevel binnen?
  • Met welke achtergrond nemen ze jou legale voedingssupplement mee? Waarom niet ook het waspoeder of de suiker of...?
  • Worden er jou criminele feiten ten laste gelegd? Zoja, dewelke en door wie. Zij dienen dat mijn zinzien wel kenbaar te maken.
  • Je kan misschien in 1 klap zeggen dat je ook klacht wil neerleggen tegen onbekende omwille van eerroof of hoe noemt zoiets (je mag tenslotte niet zomaar mensen beschuldigen van handel in illegale producten of andere criminele feiten lijkt me).
Probeer de speer om te draaien, doch daar dien je jou advokaat ook zeker eerst even over te spreken lijkt me.

Vraag zeker je 'Animal pack' terug of vraag ze dat te vergoeden (zoek dan de duurste prijs op die je hiervoor kan vinden :-p).

Laat ons zeker nog het vervolg van dit verhaal kennen, want hier ben ik wel 'es benieuwd naar.

Grtz en sucs6
 
Lijkt me simpel.

Ik lees hier dat TS zelf op het moment van 'gesnapt zijn' AAS gebruikt en er zijn mogelijk verboden middelen gevonden bij iemand anders met de naam van TS hierop vermeldt...


Neen, ze hadden enkel verteld dat ze een 'potje' of dergelijke hadden gevonden.. & dat dan toevallig met myn voor en achternaam op

 
Ze zijn hier ook ooit langs gekomen nadat een bestelling peptides onderschept was.
Ik had niets thuis liggen want had deze enkel gekocht voor beter herstel van een blessure, die toen al lang genezen was.
Uiteindelijk vonden ze een vialtje L-carnitine, na wat opzoek werk verklaarde meneer agent dat dit ooit illegaal is geweest en nu toch legaal bevonden is. Wel met levensgevaarlijke bijwerkingen zoals het hart dat kapot zou gaan etc.
Totaal uit de lucht gegrepen want carnitine is juist goed voor het hart :')
 
Haha een aminozuur waar je hart van kapot gaat, seems legit [emoji38]
 
Welke wetgeving? Buiten competitie bedoel ik...

Ik kan niks vinden . Iemand zin om 200 euro uit te geven voor gespierde arm sizes van 39cm? Geen 3D body. The average Joe?

Bovendien duurt het 20 jaar zonder roids, Geen sex meet: exhausted. Te moe om te werken.

20% van de Vlamingen heeft een ernstige alcoholverslaving wat tot nog meer echtscheidingen, ruzies en maatschappelijke overlast bezorgt en Ik kan het weten.

De overheid is PRO-SMOKING waarbij minderjarigen gewoon roken na schooltijd in Antwerpen. De politie komt voorbij maar doet niks.

De overheid in BE denkt enkel aan geld en boetes.

Ik heb geen vertrouwen meer in justitie: een heel erg straffe uitspraak !
 
Welke wetgeving? Buiten competitie bedoel ik...

Ik kan niks vinden . Iemand zin om 200 euro uit te geven voor gespierde arm sizes van 39cm? Geen 3D body. The average Joe?

Bovendien duurt het 20 jaar zonder roids, Geen sex meet: exhausted. Te moe om te werken.

20% van de Vlamingen heeft een ernstige alcoholverslaving wat tot nog meer echtscheidingen, ruzies en maatschappelijke overlast bezorgt en Ik kan het weten.

De overheid is PRO-SMOKING waarbij minderjarigen gewoon roken na schooltijd in Antwerpen. De politie komt voorbij maar doet niks.

De overheid in BE denkt enkel aan geld en boetes.

Ik heb geen vertrouwen meer in justitie: een heel erg straffe uitspraak !
Lekker ruim 4 jaar oud topic bumpen met zever.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven