AndroidHealthClinic

Bicep Peak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lifting99

Novice
Lid geworden
14 feb 2015
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Leeftijd: 15
Gewicht: 71,3 KG
Vet %: 12,5

Hoi iedereen, de laatste maand, anderhalve maand, train ik alleen de peak van mn bicep (outer head) omdat ik een hogere en wat grotere bicep wilde, nu heb ik dit gedaan en goede progressie gemaakt maar ben nu bang dat ik de binnenkant (inner head) te weinig heb gedaan. ik wil geen gainz mislopen en mn inner head verwaarlozen of wat dan ook, er zitten foto's bij

dit is hoe mn bicep training van afgelopen anderhalve maand eruit ziet:

Hammer Curls 3x 8-12 reps
Close Grip Barbell Curls 4x 8-12 reps
Concentration curls 4x 8-12 reps
Close Grip Preacher Curls 4x 8-12 reps
Incline Dumbbell Curls 3x 8-12 reps

Dus nogmaals, is het slecht dat ik me de afgelopen 1,5 maand alleen op de peak heb gefocust? het is niet lang maar ik wil geen verschillende armen.

Bedankt.

IMG_0014.jpg


IMG_0015.jpg
 
Lekkere overkill aan oefeninfen voor je biceps.
 
Lekkere overkill aan oefeninfen voor je biceps.

Als ik met veel sets en reps kan trainen waarom zou ik dat dan niet doen? Als ik aan het overtrainen zou zijn had ik dat wel door, iedereen heeft verschillende volume
 
Curlz for the gurlz jwt
 
gewoon lekker je bicepje blijven trainen
 
Als ik met veel sets en reps kan trainen waarom zou ik dat dan niet doen? Als ik aan het overtrainen zou zijn had ik dat wel door, iedereen heeft verschillende volume

Precies, doe dat. Veel plezier met je bicaps.
 
Sick bicapz
 
Bro tip: focus je eerst op compounds. Met 2,5 uur biceps trainen ga je geen potten breken. Of zijn je compounds (en grote spiergroepen) al van een dergelijk niveau dat je nadruk gaat leggen op isolatie en detail?
 
ik heb een wijs man ooit eens horen zeggen dat je als beginner eigenlijk nog helemaal geen bicep hebt
 
ik heb een wijs man ooit eens horen zeggen dat je als beginner eigenlijk nog helemaal geen bicep hebt

Ik train al sinds mn 12e, ben nu 15 :D

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Bro tip: focus je eerst op compounds. Met 2,5 uur biceps trainen ga je geen potten breken. Of zijn je compounds (en grote spiergroepen) al van een dergelijk niveau dat je nadruk gaat leggen op isolatie en detail?

Bedankt voor de tip, en ja; mn biceps zijn al redelijk goed gegroeid en beginnen steeds moeilijker te groeien dus probeer ik goede isolatie oefeningen te doen
 
Doe ICF 5x5 voor de bicep gainz!
 
Bedankt voor de tip, en ja; mn biceps zijn al redelijk goed gegroeid en beginnen steeds moeilijker te groeien dus probeer ik goede isolatie oefeningen te doen

Je hebt zeker ook probleempjes met shirtjes vinden waarvan de mouwen om je biggy biceps passen
 
Weet je wat echt zou helpen...

NOG MEER BICEP OEFENINGEN:cool:
 
Zou jij je bed niet 's opmaken?
 
is het slecht dat ik me de afgelopen 1,5 maand alleen op de peak heb gefocust? het is niet lang maar ik wil geen verschillende armen. Bedankt.
Je zegt het zelf al, het is niet lang. 1.5 maand is niets. Ga nu maar de rest trainen, goede arm voor 15 jarige, verwaarloos de rest niet. (chest en abs) :p
 
Je zegt het zelf al, het is niet lang. 1.5 maand is niets. Ga nu maar de rest trainen, goede arm voor 15 jarige, verwaarloos de rest niet. (chest en abs) :p

Verwaarloos inderdaad je chest en abs niet. Benen is niet belangrijk, chest en abs. Leg daar de komende 1,5 maand alleen maar de focus op, dan komt het inderdaad helemaal goed.
 
Ik vraag me toch altijd af hoe dit serieus kan zijn…….
 
Back
Naar boven