Fitness Seller

Cut tot de 7 procent (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Ik wil in april beginnen met een lange kuur (ongeveer 6 maanden) en wil eerst mijn bodyfat verlagen tot de 7 procent en dan beginnen met een lean bulk.


Ik dacht qua cut aan :

1 ~ Test prop 50/80 EOD
1 ~ NPP 100/150 EOD
1 ~ 250 IU HCG 2x per week
Clenbuterol of een combinatie van T5 en T3

Ik zit momenteel op 10%, meeste vet zit bij mijn buik en wil als doel 1 procent verliezen per week.

Voeding zal ongeveer 2000 - 2500 calorien zijn, 2.5 x lichaamsgewicht in protein, 100-150 g in carbs en rest in vetten.

Ik zal 3 x per week cardio op nuchtere maag doen 30 min lang met alleen BCAA's en de overige dagen low intensity cardio 20 - 30 min post workout.


Ik wil de androgenen niet meer aanraken, krijg al vaak testflu en voel me lui en moe op high test, heb zelf tren ace gedaan, echt een lekker middel maar qua emoties, slapen en haaruitval was het me niet waard.
 
Ik wil in april beginnen met een lange kuur (ongeveer 6 maanden) en wil eerst mijn bodyfat verlagen tot de 7 procent en dan beginnen met een lean bulk. Ik dacht qua cut aan : 1 ~ Test prop 50/80 EOD 1 ~ NPP 100/150 EOD 1 ~ 250 IU HCG 2x per week Clenbuterol of een combinatie van T5 en T3 Ik zit momenteel op 10%, meeste vet zit bij mijn buik en wil als doel 1 procent verliezen per week. Voeding zal ongeveer 2000 - 2500 calorien zijn, 2.5 x lichaamsgewicht in protein, 100-150 g in carbs en rest in vetten. Ik zal 3 x per week cardio op nuchtere maag doen 30 min lang met alleen BCAA's en de overige dagen low intensity cardio 20 - 30 min post workout. Ik wil de androgenen niet meer aanraken, krijg al vaak testflu en voel me lui en moe op high test, heb zelf tren ace gedaan, echt een lekker middel maar qua emoties, slapen en haaruitval was het me niet waard.
1% vet per week op 10? denk niet dat dat gaat lukken NPP voor een cut? waarom geen mast prop?
 
1% vet per week op 10? denk niet dat dat gaat lukken NPP voor een cut? waarom geen mast prop?

Hoezo gaat het niet lukken?
En waarom masteron? Het zal me alleen harder maken maar zodra het eruit gaat is de ''look'' weg.
En hoog androgenen ga ik er niet meer in zetten, de beharing, prostaatvergroting en haarloss is het me niet waard, ik vind zelf nandrolone lekkerder dan tren.

En waarom zou je met NPP niet kunnen cutten? Als ik gewoon onder onderhoud eet en spier ermee kan behouden dan zal ik bodyfat shredden
 
Hoezo gaat het niet lukken? En waarom masteron? Het zal me alleen harder maken maar zodra het eruit gaat is de ''look'' weg. En hoog androgenen ga ik er niet meer in zetten, de beharing, prostaatvergroting en haarloss is het me niet waard, ik vind zelf nandrolone lekkerder dan tren. En waarom zou je met NPP niet kunnen cutten? Als ik gewoon onder onderhoud eet en spier ermee kan behouden dan zal ik bodyfat shredden
dat doe je op alles met of zonder aas ^^
 
dat doe je op alles met of zonder aas ^^

Klopt maar met AAS zorg je dat je kracht kan behouden en minder spiermassa verliest en lager op onderhoud kunt dan naturel en je herstel is ook sneller etc
 
Klopt maar met AAS zorg je dat je kracht kan behouden en minder spiermassa verliest en lager op onderhoud kunt dan naturel en je herstel is ook sneller etc
die 3% kun je perfect op test only met T3 of clen of iets dergelijk als jij er npp wil bijzetten is jouw keuze natuurlijk.
oral as var of winny ook geen optie?
 
Is 50-80 test prop EOD niet een beetje weinig?
 
Je kan op elke AAS cutten, punt. Ziet er gewoon goed uit. Succes met je cut ;-)
 
die 3% kun je perfect op test only met T3 of clen of iets dergelijk als jij er npp wil bijzetten is jouw keuze natuurlijk.
oral as var of winny ook geen optie?
Ik ben toxisch op high test, test flu, moe en ik wil heel de dag slapen. Kon in de zomer nauwelijks uit omdat ik heel de dag sliep op 1 gram test
Is 50-80 test prop EOD niet een beetje weinig?

150 - 240 mg test prop per week is best veel qua eigen aanmaak, doel is gewoon spier te behouden, ik ga wel hoger met gear als ik wil bulken.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Je kan op elke AAS cutten, punt. Ziet er gewoon goed uit. Succes met je cut ;-)

Komt goed, kan maybe een log aankomen :D
 
Npp is imo perfect om te cutten. Behoud van spier en je zulkt een volle look houden ondanks je kcal deficit
 
Hoe zien de overigen maanden (clean bulk) eruit na je cut?

Daar ben ik wel benieuwd naar.
 
Hoe zien de overigen maanden (clean bulk) eruit na je cut?

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Qua voeding, training of gear?

Ik dacht zelf qua gear om rustig te beginnen qua dosering en te eindigen op 500 mg Test met 1 g nandrolone (decanoat ester met een mix met de phenyl propionaat)
 
Ik wil in april beginnen met een lange kuur (ongeveer 6 maanden) en wil eerst mijn bodyfat verlagen tot de 7 procent en dan beginnen met een lean bulk.


Ik dacht qua cut aan :

1 ~ Test prop 50/80 EOD
1 ~ NPP 100/150 EOD
1 ~ 250 IU HCG 2x per week
Clenbuterol of een combinatie van T5 en T3

Ik zit momenteel op 10%, meeste vet zit bij mijn buik en wil als doel 1 procent verliezen per week.

Voeding zal ongeveer 2000 - 2500 calorien zijn, 2.5 x lichaamsgewicht in protein, 100-150 g in carbs en rest in vetten.

Ik zal 3 x per week cardio op nuchtere maag doen 30 min lang met alleen BCAA's en de overige dagen low intensity cardio 20 - 30 min post workout.


Ik wil de androgenen niet meer aanraken, krijg al vaak testflu en voel me lui en moe op high test, heb zelf tren ace gedaan, echt een lekker middel maar qua emoties, slapen en haaruitval was het me niet waard.

Ik zou beginnen met T3 en naar gelang je vet % minder hard begint te dalen de T5 (eca stack) toevoegen. Al denk ik dat je die 3% er gemakkelijk af moet krijgen zonder de laatstgenoemde en al helemaal zonder Clen. Voeding ziet er verder goed uit en ik denk dat je op deze combi test/NPP lekker kunt cutten.
 
Ik zou beginnen met T3 en naar gelang je vet % minder hard begint te dalen de T5 (eca stack) toevoegen. Al denk ik dat je die 3% er gemakkelijk af moet krijgen zonder de laatstgenoemde en al helemaal zonder Clen. Voeding ziet er verder goed uit en ik denk dat je op deze combi test/NPP lekker kunt cutten.

Thanks voor de tip, zal ernaar kijken ;)

En met NPP kan je wel degelijk heel hard eruit zien , hier een foto van mij op NPP.

Screenshot_2014-10-26-21-30-46.jpg
 
Qua voeding, training of gear?



Ik dacht zelf qua gear om rustig te beginnen qua dosering en te eindigen op 500 mg Test met 1 g nandrolone (decanoat ester met een mix met de phenyl propionaat)


Ik bedoelde inderdaad qua gear uiteraard :)

2000 cals lijkt mij wel fucking laag voor jou? Dat zal wel honger lijden worden ?
 
Ik bedoelde inderdaad qua gear uiteraard :)

2000 cals lijkt mij wel fucking laag voor jou? Dat zal wel honger lijden worden ?

Hoop dat het mee zal vallen.. maar zal idd wel lastig zijn voor mij, no pain no gain he bro kan dan sneller bulken
 
Misschien cardio veranderen naar 5 x p/w 45 min hitt/interval.
 
Haha 45 min hiit. Veel plezier.
 
Back
Naar boven