XXL Nutrition

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Bezoekers in dit topic

Man man man wat schiet je hier toch mee op zeg..(vooral de ''Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.'')
je moet wel begrijpen dat zen dochtertje en vrouw in de wagen zat en dat degene die hem aanrijd nog eens een domme opmerking maakt denk dat de meeste dit zouden doen
(behalve als je een retard ecto bent die in zen broek schijt voor alles)
 
ik ken ken hun namen niet en het gaat om een zeer ernstig incident;

Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

je moet wel begrijpen dat zen dochtertje en vrouw in de wagen zat en dat degene die hem aanrijd nog eens een domme opmerking maakt denk dat de meeste dit zouden doen
(behalve als je een retard ecto bent die in zen broek schijt voor alles)

Voor jou ook, wat schiet je ermee op?
 
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord. ---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ---------- Voor jou ook, wat schiet je ermee op?
Is iets mannelijks. You cannot possibly understand.
 
Is iets mannelijks. You cannot possibly understand.

Ik vraag niet waarom, ik vraag wat je ermee opschiet.

''Ik schiet er mannelijkheid mee op'', is niet echt een logisch antwoord.
 
Ik vraag niet waarom, ik vraag wat je ermee opschiet. ''Ik schiet er mannelijkheid mee op'', is niet echt een logisch antwoord.
Daarom is het alleen iets wat een man zal snappen als hij er mannelijkheid mee op schiet.
 
Daarom is het alleen iets wat een man zal snappen als hij er mannelijkheid mee op schiet.

ja oke leuk

maar ik krijg geen antwoord van yasmine

aan hem stelde ik de vraag

snap je?

dat is dan iets dat een man maar moeilijk kan snappen blijkbaar

:roflol:
 
ja oke leuk maar ik krijg geen antwoord van yasmine aan hem stelde ik de vraag snap je? dat is dan iets dat een man maar moeilijk kan snappen blijkbaar :roflol:
Dan moet je zeggen: Wat schiet je ermee op, man?
Graag gedaan. Wil wel karma ervoor.
 
ja oke leuk maar ik krijg geen antwoord van yasmine aan hem stelde ik de vraag snap je? dat is dan iets dat een man maar moeilijk kan snappen blijkbaar :roflol:
wat schiet jij ermee op als yasmine antwoord?
 
wat schiet jij ermee op als yasmine antwoord?


Typisch man, een vraag beantwoorden met een vraag :roflol: Sjongejongejonge.

Dan weet ik waarom yasmine het per se allemaal wilt en dan kan ik hem misschien beter begrijpen.

Nu jij weer.
 
Maar jij, je dochter en je vrouw zijn toch getuigen? ??? die snap ik niet helemaal

Ben bang dat je op de 'oude Yasmine" stijl moet doen, ofwel een bananenschil in de uitlaat

In de oude stijl vrees ik dat de auto in vlammen op zal gaan.
 
> niks gebeurd
> zeer ernstig incident

jij wat maat

Tja, moeilijk voor mensen met een wat beperkte intelligentie.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

je moet wel begrijpen dat zen dochtertje en vrouw in de wagen zat en dat degene die hem aanrijd nog eens een domme opmerking maakt denk dat de meeste dit zouden doen
(behalve als je een retard ecto bent die in zen broek schijt voor alles)

dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Ik vraag niet waarom, ik vraag wat je ermee opschiet.

''Ik schiet er mannelijkheid mee op'', is niet echt een logisch antwoord.

Dat als de man zijn job verliest als chauffeur, hij niet meer in staat zal zijn 8 uur per dag mensenlevens in gevaar te brengen.
Traag van begrip de laatste tijd?

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Maar jij, je dochter en je vrouw zijn toch getuigen? ??? die snap ik niet helemaal

Ben bang dat je op de 'oude Yasmine" stijl moet doen, ofwel een bananenschil in de uitlaat

Betrokken partij, dus niet onafhankelijk, dus ongeldig in een politierechtbank.
 
Ik reed dertig, hij 70;, dat is als aan 100 km per uur tegen een muur rijden.

Dit is niet eens waar, trouwens ook vrij irritant dat je dertig wel uitschrijft maar de rest niet
 
In de oude stijl vrees ik dat de auto in vlammen op zal gaan.

Neen, tis een firmawagen dus dat raakt hem niet.
Ik kan via mijn werk, op legale wijze, te weten komen wie zijn werkgever is, via de werkgever te weten komen wat de exacte nummerplaat was, hen uitleggen dat ik klacht heb neergelegd wegens verkeersagressie en ik kan, via mijn werk, sodexo, onder druk zetten. En dat weten ze.
taxi vert -kerel in Brussel is ook zijn job kwijt nadat die crazy dude, me ramde door acheruit tegen mijn voorbumper te rijden en dit omdat ik geclaxonneerd had omdat hij mij bijna had geramd een paar straten terug. Ik had alles op tape, zijn baas gebeld, clipje doorgemaild, en gezegd: ontslaan of ik onderneem jurdische stappen met negatieve reclame tot gevolg. Hij werd ontslagen.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Dit is niet eens waar, trouwens ook vrij irritant dat je dertig wel uitschrijft maar de rest niet

Het is ongeveer waar. De muur kaatst inderdaad nniet terug dus er is meer schade, maar de klap zou enorm geweest zijn.
 
natuurkundig gezien komt het niet eens in de buurt
 
Ja ik kom me even melden, ik heb alles gezien schandalig ik wil graag getuigen yasmine welk nummer kan ik bellen.
 
Ik eis zijn ontslag of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.

BRTky.jpg


ik eis :lol:
 
  • Like
Waarderingen: mat

Dit is wel een heel oud plaatje. Het wordt tijd voor nieuw materiaal.

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Ja ik kom me even melden, ik heb alles gezien schandalig ik wil graag getuigen yasmine welk nummer kan ik bellen.

Zodra je een zin correct kan schrijven, met punten en komma's, mag je me bellen.

Wat is er trouwens gebeurd Nosje? Vroeger was je grappig.
 
Back
Naar boven