AndroidHealthClinic

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat als de man zijn job verliest als chauffeur, hij niet meer in staat zal zijn 8 uur per dag mensenlevens in gevaar te brengen.
Traag van begrip de laatste tijd?

En ook niet meer in staat om zijn vrouw en kinderen te onderhouden. Het gezin beland op straat. De kinderen kunnen niet meer naar school en moeten gaan stelen om nog iets te eten. Ze raken aan de drugs en belanden in de gevangenis en worden verkracht en vermoord. Door jou wraakzucht heb jij de toekomst van onschuldige kinderen verpest.
 
Dat als de man zijn job verliest als chauffeur, hij niet meer in staat zal zijn 8 uur per dag mensenlevens in gevaar te brengen.
Traag van begrip de laatste tijd?

En ook niet meer in staat om zijn vrouw en kinderen te onderhouden. Het gezin beland op straat. De kinderen kunnen niet meer naar school en moeten gaan stelen om nog iets te eten. Ze raken aan de drugs en belanden in de gevangenis en worden verkracht en vermoord. Door jou wraakzucht heb jij de toekomst van onschuldige kinderen verpest.


hhhhahahahahn tja, dat is dan uiteindelijk toch de schuld van de vader die vond dat het nodig was op een smalle baan aan 70 per uur een wagen frontaal van de baan te rammen.
 
Typisch man, een vraag beantwoorden met een vraag :roflol: Sjongejongejonge. Dan weet ik waarom yasmine het per se allemaal wilt en dan kan ik hem misschien beter begrijpen. Nu jij weer.
Waarom moet jij Yasmine begrijpen?
 
Gewoon even bellen naar de firma in kwestie, dag en tijdstip doorgeven met het deel van de nummerplaat. Meestal wordt de persoon in kwestie dan ontslagen.

Als je idioot wilt rijden met een firmawagen is het ook je eigen schuld dat je ontslagen wordt.
 
Waarom altijd zo overhit reageren?

Is niet dat anderen nooit iets meemaken maar tenzij het bijzonder persoonlijk is (en dan nog) discimineer ik nauwelijks tussen mensen en zie ik geen onderscheid tussen een random klootzak die die dag m'n pad kruist en een groot gedeelte van de rest van de mensheid die ik op zou willen blazen. Weinig reden om energie te verspillen aan zo iemand en me druk te maken dus.

Verder is leven risico. Helft van je posts komt (over)bezorgdheid over je kind naar voren. Kan dat wel begrijpen denk ik want persoonlijk los ik dat op door bewust nooit geen kinderen te maken want ik vind niet dat ik het recht heb een leven te maken en dat bloot te stellen aan zulk risico enz. Maar ok, proberen te werken aan dat accepteren van risico en dat je niet alles in de hand kunt hebben. De wereld zit vol met klootzakken en je kunt slechts je best doen. Dood ga jij en de mensen die je lief zijn toch en dan kun je je energie het beste richten op zoveel mogelijk "zinvolle invulling". Want het leven is maar kort. Meer wijsheden heb ik trouwens niet. Op.
 
Ik beken! Ik was de schutter op de grassy knoll.
 
Mensen die ergens 30 per uur rijden verdienen van de rijbaan te worden gereden.
 
vervelend dat je dit meegemaakt hebt, en welkom op dbb. wat zijn je doelen?
 
Gewoon even bellen naar de firma in kwestie, dag en tijdstip doorgeven met het deel van de nummerplaat. Meestal wordt de persoon in kwestie dan ontslagen.

Als je idioot wilt rijden met een firmawagen is het ook je eigen schuld dat je ontslagen wordt.
Dit is inderdaad wat ik morgen ga doen.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Mensen die ergens 30 per uur rijden verdienen van de rijbaan te worden gereden.
Het is een zeer smalle landweg op het platteland met veel bochten en blinde hoeken. Meer dan dertig daar rijden is gevaarlijk. Meer dan vijftig rijden is schandalig . Meer dan 70 _rijden en iemand van de baan rammen is zowat classificeerbaar als poging tot doodslag.
 
Alle mensen die reageren met "wat schiet je ermee op" ... :o

Misschien dat een vorm van vergelding de roekeloze bestuurder de volgende keer na laat denken voordat hij levens in gevaar brengt.
 
Hallo iedereen,

ik richt me tot de enkele leden die in Opwijk, Merchtem, Buggenhout en omstreken wonen;


Ik werd om 16u30 te Buggenhout op de Vinkoorstraat (straat je van Buggenhout naar Opwijk) van de baan geramd (ik kon net op tijd ontwijken door de berm in te rijden. Een frontale botsing aan die snelheid zou mijn dochter en vrouw, maar ook mij zwaar gekwetst hebben. De bestuurder was een jongeman die met een firmabestelwagen van Sodexo reed, ik vermoed een Peugeot Boxer. Hij was vermoedelijk een lokaal iemand want hij zei iets zoals" het moet gedaan zijn met dat sluipverkeer (terwijl ik daar woon en er geen bord "plaatselijk verkeer" is). Ik stapte uit, maar hij racete weg. Zijn nummerplaat is 1-gnl ....of 1 gln. Alle info is welkom. Er is reeds aangifte gedaan bij de politie en morgen contacteer ik zijn werkgever. Ik eis zijn ontslag of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.

Alle info is welkom.

Als er iets bij/met die man gebeurt ben jij mooi de lul, hier heb je eigenlijk al een bekentenis afgelegd dat iedere vinger naar jou gaat wijzen.

Vind het heel vervelend voor je, maar als er geen getuigen of beeldmateriaal is dan is het jou woord tegen zijn woord en heb je dus geen poot om op te staan, dit lijkt mij vrij duidelijk en niet al te moeilijk om te begrijpen.

Daarbij mag je eisen wat je wilt, jij kan niet bepalen of iemand zijn werknemer moet ontslaan of niet en op het moment dat je opzettelijk de naam van het bedrijf in een slecht daglicht wilt zetten zonder je uitspraken te onderbouwen kan je het ook nog flink moeilijk krijgen.

Al met al denk ik dat je nu uit emotie reageert en even tot je volle verstand komen, de reacties die er nu uit komen gaan je alleen maar gezeur brengen en leveren helemaal niets op.

EDIT: Mensen die zeggen dat aangifte doen geen nut heeft moeten met een helm over straat, dalijk doe je jezelf nog pijn. Nu staat het voorval geregistreerd en kan op een later tijdstip nog van pas komen, altijd alles laten vastleggen en bewaren. Nu heb je bewijzen en kan je er wat mee, woorden achteraf heeft een rechter geen boodschap aan.
 
misschien dat een vorm van vergelding de roekeloze bestuurder de volgende keer na laat denken voordat hij levens in gevaar brengt.

+1

Het is een zeer smalle landweg op het platteland met veel bochten en blinde hoeken. Meer dan dertig daar rijden is gevaarlijk. Meer dan vijftig rijden is schandalig . Meer dan 70 _rijden en iemand van de baan rammen is zowat classificeerbaar als poging tot doodslag.

Kan me niet voorstellen dat jij in fout was, enkel op de autostrade is er een vereiste minimumsnelheid.
 
Ik was net in omgeving Lunetstraat in Breda mijn hond aan het uitlaten toen ik opmerkte dat een schavuit de poep van zijn hond niet opraapte. Dit had ernstige gevolgen kunnen hebben, mijn oude moedertje had kunnen uitglijden in de poep met een waarschijnlijk onvermijdelijke dood tot gevolg. Zijn er toevallig mensen die nu op dit forum zitten die in die straat wonen en die toevallig net op dat punt naar buiten keken en een signalement van de dader kunnen doorgeven.

Kusjes,

AAB
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
Back
Naar boven