AndroidHealthClinic

Goedkope eiwit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XXL publiceerd regelmatig testresultaten vanuit een lab. Hieruit is al vaak genoeg duidelijk geworden dat de producten van XXL de juiste waarden/ingredienten bevatten. Prima keuze dus.

Ps. wist je dit niet of ben je te lui om de zoekoptie te gebruiken? Dit is al minstens 1000 keer besproken.
 
Ik heb vandaag voor 1 euro 8 samples besteld....goedkoper kan niet !
 
Perfect Whey is een prima keus. Wordt nu ook getest overigens, maar ik verwacht een goede uitslag.
 
Professionel Whey van Raw Iron, te koop bij Sportfood.nl
 

Goedkoopgroeien heb je niks meer aan want die houden geen rekening mee met de slechtere kwaliteit van B&F

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Hier in deze post heb ik een excel bestand waarin je prijzen van producten kunt vergelijken. Je kunt daar ook gemakkelijk de producten van bodyenfitshop er uit filteren ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-bodylab-bodyenfitshop-and-sportfood-375995/
 
Goedkoopgroeien heb je niks meer aan want die houden geen rekening mee met de slechtere kwaliteit van B&F ---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ---------- Hier in deze post heb ik een excel bestand waarin je prijzen van producten kunt vergelijken. Je kunt daar ook gemakkelijk de producten van bodyenfitshop er uit filteren ;) http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-bodylab-bodyenfitshop-and-sportfood-375995/


Ze hebben nieuwe testen op hun website laatst geplaatst en ze kloppen nu gewoon? waarom zo biased?
 
Ze hebben nieuwe testen op hun website laatst geplaatst en ze kloppen nu gewoon? waarom zo biased?

Sinds die nieuwe testen zijn ze opnieuw onafhankelijk getest en zijn ze wederom door de mand gevallen.
Waarom zo fanboy?
 
Sinds die nieuwe testen zijn ze opnieuw onafhankelijk getest en zijn ze wederom door de mand gevallen. Waarom zo fanboy?

Post een link dan. Het betreft alleen oude batches. De nieuwe batches zijn helemaal prima. Jullie willen deze feit gewoon niet door je hoofd knallen en steeds leugens verspreiden.

Ik gebruik WP al heel lang dus ik zie geen reden om te veranderen.
 
1. Dit feit*
2. Het betrof wel degelijk de nieuwe batches.
3. Je kan inderdaad duidelijk zien dat je in die tijd flink resultaat hebt geboekt.
 
Post een link dan, dit mongool.
 
Back
Naar boven