AndroidHealthClinic

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik was net in omgeving Lunetstraat in Breda mijn hond aan het uitlaten toen ik opmerkte dat een schavuit de poep van zijn hond niet opraapte. Dit had ernstige gevolgen kunnen hebben, mijn oude moedertje had kunnen uitglijden in de poep met een waarschijnlijk onvermijdelijke dood tot gevolg. Zijn er toevallig mensen die nu op dit forum zitten die in die straat wonen en die toevallig net op dat punt naar buiten keken en een signalement van de dader kunnen doorgeven. Kusjes, AAB

ik was net buiten aan het poepen en toen kwam er een mongool langsrijden die 30 km per uur aan het rijden was en hij veroorzaakte bijna een ongeluk. :mad:
 
Wat geniet ik toch van yasmine's topics :roflol:
 
Ik vraag niet waarom, ik vraag wat je ermee opschiet.

''Ik schiet er mannelijkheid mee op'', is niet echt een logisch antwoord.

Is ter preventie dat deze persoon het opnieuw zou doen, ontradend effect.
Juist hetzelfde als flitscontroles bvb, ga je daar ook zeggen "wat schiet je ermee op"?

Misschien als deze door zijn werkgever even gemeld wordt dat hij een beetje keurig met zijn firmawagen moet autorijden, dat deze dan wel iets voorzichtiger wordt.

Ik heb ook nogal eens de neiging om het bedrijf te mailen met nummerplaat, incident en tijdstip van een bepaalde firmawagen. Onlangs nog zo een BMW gehad welke de oprit opreed en blijkbaar niet door had dat hij het verkeer niet mag hinderen en mij bijna aanreed.

Bij de politie moet je daarvoor idd niet zijn, mailtje naar de werkgever is meestal doeltreffender.
 
Is ter preventie dat deze persoon het opnieuw zou doen, ontradend effect.
Juist hetzelfde als flitscontroles bvb, ga je daar ook zeggen "wat schiet je ermee op"?

Misschien als deze door zijn werkgever even gemeld wordt dat hij een beetje keurig met zijn firmawagen moet autorijden, dat deze dan wel iets voorzichtiger wordt.

Ik heb ook nogal eens de neiging om het bedrijf te mailen met nummerplaat, incident en tijdstip van een bepaalde firmawagen. Onlangs nog zo een BMW gehad welke de oprit opreed en blijkbaar niet door had dat hij het verkeer niet mag hinderen en mij bijna aanreed.

Bij de politie moet je daarvoor idd niet zijn, mailtje naar de werkgever is meestal doeltreffender.

Idd
 
Is ook fijn om als werkgever te weten dat je personeel zo achterlijk doet onder jouw naam. Prima reden voor ontslag ook, en daarmee een incentive voor die kerel om zich niet zo achterlijk meer te gedragen. En dan is Yasmine denk ook tevréè
 
Is ter preventie dat deze persoon het opnieuw zou doen, ontradend effect.
Juist hetzelfde als flitscontroles bvb, ga je daar ook zeggen "wat schiet je ermee op"?

Misschien als deze door zijn werkgever even gemeld wordt dat hij een beetje keurig met zijn firmawagen moet autorijden, dat deze dan wel iets voorzichtiger wordt.

Ik heb ook nogal eens de neiging om het bedrijf te mailen met nummerplaat, incident en tijdstip van een bepaalde firmawagen. Onlangs nog zo een BMW gehad welke de oprit opreed en blijkbaar niet door had dat hij het verkeer niet mag hinderen en mij bijna aanreed.

Bij de politie moet je daarvoor idd niet zijn, mailtje naar de werkgever is meestal doeltreffender.

Dat kan ik zeker begrijpen, als dat Yasmine zijn bedoeling ook is, maar gezien zijn (bijna) laatste zin lijkt het meer om wraak te gaan dan om ándere mensen ervoor te behoeden.

Vandaar mijn vraag naar hem toe, wat je ermee opschiet om, vooral, dan zelf ''iets minder prettige maatregelen te ondernemen''.

inb4 dan doet hij het ook niet nog een keer :p
 
zijn gewoon even de emoties die opspelen na zoiets hellsma, dat bedaart wel weer.
 
idioten in het verkeer meteen handen afhakken.
 

Interessant maar er zijn een aantal verschillen:
in het filmpje gaat het om twee gelijkaardige wagens met identiek gewicht met identieke snelheid.
In ijn geval ging het om een grote bestelwagen, die moderner en zwaarder is, dan mijn kleine, oudere lichtere rover die 40 km per uur trager reed. Dus in mijn geval zouden wij veel harder naar achteren vliegen, want we hebben tevens minder moderne "kreukelzones".
Je moet geen genie zijn om te weten dat als een bestelwagen van 2000 kilo aan 70 km per uur frontaal tegen een rover 416 van 1200 kilo (die rijdt aan 30 km per uur) de rover enorm zou wegvliegen en wellicht de hele voorste helft plat zou zijn.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Dit lijkt me iets vergelijkbaarder:

https://www.youtube.com/watch?v=HCecdOBCFjI
 
Ga gewoon emotioneel naar dat bedrijf toe met je kind ipv te mailen
 
Stel je niet zo fucking aan man, met je kinderachtige bedreigingen ook. Het heeft helemaal niets te maken met waar hij werkt of wat voor werk hij doet, dus waar slaat dit op? En dan die kansloze praat ook 'minder prettige maatregelen'.

Alsjeblieft zeg.
 
Stel je niet zo fucking aan man, met je kinderachtige bedreigingen ook. Het heeft helemaal niets te maken met waar hij werkt of wat voor werk hij doet, dus waar slaat dit op? En dan die kansloze praat ook 'minder prettige maatregelen'.

Alsjeblieft zeg.

Mensen worden jaren vast gezet als ze te hard rijden en iemand vermoorden. Wat mij betreft pakken ze zijn rijbewijs af en mag die 5 jaar niet meer rijden, al is niemand gewond geraakt.

Nu snap ik alleen niet waarom er een topic wordt aangemaakt op DBB. Als er getuigen waren moest je die gewoon face-to-face- aanspreken. Als er geen getuigen waren zijn die er ook niet op DBB, tenzij je ze wilt betalen.
 
Is het daar in Buggenhout nog geen Big Brother staat geworden?
Tegenwoordig hangt het overal vol met camera's. Dashcam plaatsen is ook nog een idee, is toch een hype aan het worden.
 
Mensen worden jaren vast gezet als ze te hard rijden en iemand vermoorden. Wat mij betreft pakken ze zijn rijbewijs af en mag die 5 jaar niet meer rijden, al is niemand gewond geraakt.

Nu snap ik alleen niet waarom er een topic wordt aangemaakt op DBB. Als er getuigen waren moest je die gewoon face-to-face- aanspreken. Als er geen getuigen waren zijn die er ook niet op DBB, tenzij je ze wilt betalen.

Kunnen we dan ook aangifte doen van ''bijna iemand in elkaar slaan'' na een ruzie, die uit de hond kon lopen, maar waarbij dat niet is gebeurd? Want tja, ALS hij iemand in elkaar sloeg, nou, dan was hij misschien wel dood geweest !!1122!!!2211!!!
 
Dit is wel een heel oud plaatje. Het wordt tijd voor nieuw materiaal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit, Dbb, why you screw up my pic ?
 
Back
Naar boven