AndroidHealthClinic

Creatine en Pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eindjebrakka

Novice
Lid geworden
11 mrt 2015
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Hey ik ben 15 jaar ik heb van een vriend van me vader creatine, protein, pre workout. gekregen allemaal van bodylab, maar ik heb een vraagje. is Creatine en pre workout wel een goed idee als ik 15 ben ik train al 5 maanden ik weeg 70kg.

bedankt
 
Als je je aan de aanbevolen dosis houdt zou er niet veel fout kunnen gaan.

Zou met pre-workout wel eerst even wat experimenten aangezien het voor beginners best hevig spul kan zijn. Vooral als je zo jong bent.
 
Als je je aan de aanbevolen dosis houdt zou er niet veel fout kunnen gaan.

Zou met pre-workout wel eerst even wat experimenten aangezien het voor beginners best hevig spul kan zijn. Vooral als je zo jong bent.
Vandaag heb ik voor het eerst getrained met creatine en pre workout

Creatine om 8 uur genomen (5 gram) daarna om 12 uur (5gram) daarna uurtje voor het trainen om 3 uur 5(gram)
toen heb ik om half 4 pre workout genomen en was ik in de gym om 4 uur. ik zeg je eerlijk ik heb niks gemerk van die pre workout. ik heb 2 schepjes genomen van de pre workout
 
Dat is goed mogelijk.

pre workouts bevatten verschillende stoffen die per persoon verschillend zijn in hun werking. Als je cafeïnegevoelig bent kun je ontzettend gaan stuiteren, anderen merken er weinig van.

Je moet behoorlijk wat pre workouts testen tot je echt die ene vindt die op jou is afgestemd, over het algemeen komt het weinig voor dat je er niks van merkt.

Maar pre workouts zijn absoluut geen must, dat even vooropstellend.
 
Ja klopt maar ja ik heb een goeie voeding ik train genoeg 6 keer per week + kickboksen en ik ben na 5 maanden nog steeds bij 12 kg met halters. ik kom met niks eigelijk vooruit. ik train ongeveer ander half uur
Maandag: borst bicep
Dinsdag: Tricep rug
Woensdag: Schouders buik
Donderdag: Borst bicep
Vrijdag: Kickbox
Zaterdag: Tricep rug