AndroidHealthClinic

Creatine en Pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eindjebrakka

Novice
Lid geworden
11 mrt 2015
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Hey ik ben 15 jaar ik heb van een vriend van me vader creatine, protein, pre workout. gekregen allemaal van bodylab, maar ik heb een vraagje. is Creatine en pre workout wel een goed idee als ik 15 ben ik train al 5 maanden ik weeg 70kg.

bedankt
 
Als je je aan de aanbevolen dosis houdt zou er niet veel fout kunnen gaan.

Zou met pre-workout wel eerst even wat experimenten aangezien het voor beginners best hevig spul kan zijn. Vooral als je zo jong bent.
 
Als je je aan de aanbevolen dosis houdt zou er niet veel fout kunnen gaan.

Zou met pre-workout wel eerst even wat experimenten aangezien het voor beginners best hevig spul kan zijn. Vooral als je zo jong bent.
Vandaag heb ik voor het eerst getrained met creatine en pre workout

Creatine om 8 uur genomen (5 gram) daarna om 12 uur (5gram) daarna uurtje voor het trainen om 3 uur 5(gram)
toen heb ik om half 4 pre workout genomen en was ik in de gym om 4 uur. ik zeg je eerlijk ik heb niks gemerk van die pre workout. ik heb 2 schepjes genomen van de pre workout
 
Dat is goed mogelijk.

pre workouts bevatten verschillende stoffen die per persoon verschillend zijn in hun werking. Als je cafeïnegevoelig bent kun je ontzettend gaan stuiteren, anderen merken er weinig van.

Je moet behoorlijk wat pre workouts testen tot je echt die ene vindt die op jou is afgestemd, over het algemeen komt het weinig voor dat je er niks van merkt.

Maar pre workouts zijn absoluut geen must, dat even vooropstellend.
 
Ja klopt maar ja ik heb een goeie voeding ik train genoeg 6 keer per week + kickboksen en ik ben na 5 maanden nog steeds bij 12 kg met halters. ik kom met niks eigelijk vooruit. ik train ongeveer ander half uur
Maandag: borst bicep
Dinsdag: Tricep rug
Woensdag: Schouders buik
Donderdag: Borst bicep
Vrijdag: Kickbox
Zaterdag: Tricep rug
Zondag: Been buik

Als ik train haal ik het er maxium eruit 3 sets 8x ik begin laag dan steeds zo hoog mogelijk
 
Ik ga nu toevallig net zelf trainen, ben met 11 uur pas terug. Dan zal jij al wel op bed liggen (tenminste, mag ik hopen :p). Ik kom er morgen wel op terug man. Als je nog vragen hebt stel ze gerust, dan zal ik proberen ze te beantwoorden. Hoewel ik verder geen expert ben.
 
Ik ga nu toevallig net zelf trainen, ben met 11 uur pas terug. Dan zal jij al wel op bed liggen (tenminste, mag ik hopen :p). Ik kom er morgen wel op terug man. Als je nog vragen hebt stel ze gerust, dan zal ik proberen ze te beantwoorden. Hoewel ik verder geen expert ben.
11 uur ben ik er nog ;) ik refresh hem wel ff om 11 uur om tekijken als je heb gereageerd dan pm ik je wel ;)
 
Ten eerste je split dan, ik zie dat je borst en biceps op 1 dag doet en rug triceps op de andere.
Je kan dit beter omwisselen, nl; rug+biceps en borst+triceps. Gezien deze spiergroepen bij veel oefeningen beiden worden geactiveerd. Verder weet ik niet of je je onderarmen traint, dit kan ik ook zeker aanraden anders gaat het er mettertijd raar uitzien.

Ten tweede is het een klassieke beginnersfout om je te bekommeren om het gewicht dat je gebruikt. Ik neem aan dat je doel is om een goed lichaam te krijgen, de gewonnen kracht is leuk maar heeft geen prioriteit in deze tak van de sport. Zolang je nog progressie ziet met de huidige oefeningen en het gewicht dat je erbij gebruikt moet je je daar echt niks van aantrekken. Zodra je merkt dat het gewicht steeds makkelijker gaat kun je het gaan verhogen, tot die tijd kun je beter wat minder gewicht pakken en de oefening fatsoenlijk uitvoeren.

Hoop dat je hier wat mee kunt.
 
Nee man ik train inderdaad geen onderarm, nooit geleerd man. vanaf nu zal ik dat wel doen man bedankt!

bedankt steen steen voor je info ;)
 
Ten eerste je split dan, ik zie dat je borst en biceps op 1 dag doet en rug triceps op de andere. Je kan dit beter omwisselen, nl; rug+biceps en borst+triceps. Gezien deze spiergroepen bij veel oefeningen beiden worden geactiveerd.

Wat? Hij is een beginner en moet voorlopig lekker weg blijven van bro-splits. Lekker full body gaan knallen op een compound schema en kracht en massa pakken.
 
ik zie dat je elke dag sport, misschien verstandig om 1 dag rust te houden zodat je spieren kunnen herstellen ?
 
Misschien verstandig om een verstandig schema te gaan volgen.
 
Ik ga nu toevallig net zelf trainen, ben met 11 uur pas terug. Dan zal jij al wel op bed liggen (tenminste, mag ik hopen :p). Ik kom er morgen wel op terug man. Als je nog vragen hebt stel ze gerust, dan zal ik proberen ze te beantwoorden. Hoewel ik verder geen expert ben.

Misschien verstandig om een verstandig schema te gaan volgen.

bijvoorbeeld? wat is er verkeerd aan de mijne
 
zou idd ook fullbody 3x per week of zo gaan doen :)
 
dus wat ik doe is verkeerd?
 
niet verkeerd, maar full body trainen gaat je nu meer opleveren aan gainz
 
Zoek eens naar starting strength, ice cream fitness 5x5 of een ander beginnersschema
 
Jij zei dat jij een goeie voeding hebt en je komt 5 maanden lang niks vooruit? dat betekent geen goed voeding!
Tenzij je toch wel goed voeding hebt, maar dan alsnog te weinig eet.

Slaap beter.
Eet meer.
Voldoende rust.
Train zonder ego!
 
Jij zei dat jij een goeie voeding hebt en je komt 5 maanden lang niks vooruit? dat betekent geen goed voeding!
Tenzij je toch wel goed voeding hebt, maar dan alsnog te weinig eet.

Slaap beter.
Eet meer.
Voldoende rust.
Train zonder ego!

ik at niet gelijk in het begin goed de laaste twee weken ben ik begonnen met een goeie voeding
 
Back
Naar boven