XXL Nutrition

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yasmine volgende

1.. aangifte gedaan ?
2.. bedijf gebeld en verhaal verteld ??
3 .. ontslag geëist werknemer ??

en als de werkgever zegt oke ik geef hem ontslag hoe denk jij dit ooit te weten ??? gaan ze jou zijn ontslag op papier toesturen ??
of ga je elke dag voor de poort staan of hij er nog werkt ??

en zo ja dan komt jou knokploeg in actie zoals je in het begin al aangaf

opa

Als iemand ontslagen wordt, dan moet die terug op zoek naar werk; Wil die echter een uitkering genieten, dan moet die zich inschrijven bij de VDAB, en via mijn werk heb ik op legale wijze toegang tot deze databank.

PS: ik ken ondertussen zijn naam, nummerplaat, zijn werkgever is op de hoogte en heeft een fax van het proces-verbaal ontvangen.
De politieagent zei trouwens eerst: "ik vind hem niet terug... ah toch wel... er zijn al meerdere meldingen geweest blijkbaar". Maar niemand die de tijd had genomen stappen te ondernemen.
 
yasmine volgende

1.. aangifte gedaan ?
2.. bedijf gebeld en verhaal verteld ??
3 .. ontslag geëist werknemer ??

en als de werkgever zegt oke ik geef hem ontslag hoe denk jij dit ooit te weten ??? gaan ze jou zijn ontslag op papier toesturen ??
of ga je elke dag voor de poort staan of hij er nog werkt ??

en zo ja dan komt jou knokploeg in actie zoals je in het begin al aangaf

opa

Aangifte waarvan lol
 
Wie zegt dat die man altijd zo rijd? Daar wel eens aan gedacht.
Is een moment opname droplul, kan je zo moeilijk over doen als je wilt, maar het slaat nergens op.

Overtreding van de regels. De rode kaart komt er aan.
 
Dat doe ik 3 a 4 keer per week. Moet je maar eens mijn log bezoeken.

Lol, je zei dat je aan techniek ging werken en een week later probeer je al weer een pr te zetten :o en je failed.
 
Lijkt me leuk als zo'n momentopname je platwalst.

Amen. Ik kan het niet genoeg bevestigen. Was ik niet op een fractie van een seconde de berm ingevlogen, dan had dit fataal kunnen aflopen. Maar hier vinden sommigen dit blijkbaar niet zo erg.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Lol, je zei dat je aan techniek ging werken en een week later probeer je al weer een pr te zetten :o en je failed.

Ik heb zeer hard aan de techniek gewerkt en dat is ook zichtbaar. Alleen kon ik de poging 1 x 112.5 niet weerstaan.

Maar gaan we nu over alles beginnen lullen en trollen?
 
yasmine is weer aan het ontsporen de oude yasmine is terug.
 
  • Like
Waarderingen: mat
yasmine volgende

1.. aangifte gedaan ?
2.. bedijf gebeld en verhaal verteld ??
3 .. ontslag geëist werknemer ??

en als de werkgever zegt oke ik geef hem ontslag hoe denk jij dit ooit te weten ??? gaan ze jou zijn ontslag op papier toesturen ??
of ga je elke dag voor de poort staan of hij er nog werkt ??

en zo ja dan komt jou knokploeg in actie zoals je in het begin al aangaf

opa

Ik heb nooit gesproken over een knokploeg maar over "minder prettige maatregelen".
 
Amen. Ik kan het niet genoeg bevestigen. Was ik niet op een fractie van een seconde de berm ingevlogen, dan had dit fataal kunnen aflopen. Maar hier vinden sommigen dit blijkbaar niet zo erg.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------



Ik heb zeer hard aan de techniek gewerkt en dat is ook zichtbaar. Alleen kon ik de poging 1 x 112.5 niet weerstaan.

Maar gaan we nu over alles beginnen lullen en trollen?

Haha hoe mooi zou het zijn als jij zelf loopt te trollen en heel dbb fucked :D
Dan stem ik zeker op jou als er een "de grootste troll van dbb 2015" prijs komt!
 
Een klein groepje verziekt het hele forum voor iedereen. Willen jullie grappen, trollen; provoceren, beledigen ga dan naar een ander deel van het forum.
Eigenlijk verneukt iedereen het voor een klein groepje, dus misschien kunnen we beter voor dat klein groepje een deel van het forum maken.
 
klein groepje en wie is dat groepje dan precies?

laat me raden.

iedereen behalve jijzelf
 
Ik heb nooit iemand op dit forum serieus genomen, allemaal eikels hier.
 
Knokploeg nigga please, moet je in mijn buurt doen. Hoor je alleen maar krakraakraaaaa
 
Andere vergelijking.
waargebeurd

Door een fout van een werknemer bij een betonbedrijf, knalde een vrachtwagen met zijn beton lading tegen een betonnen viaduct. De brokstukken van beton vlogen overal heen, zo ook op mijn auto.
SCHANDALIGGGGGG, wat nou als een stuk door mijn voorruit ging, zo op mij? Dan was ik wel dood geweest ja!

Had ik die werknemers daar moeten opsporen om ze te laten ontslaan?
Of overdrijf ik dan? Aangezien alleen de auto schade had en ik verder niet (wat overigens gewoon dmv verzekering is opgelost verder), lijkt het me onnodig om die mensen dan nog op te sporen want ik had dood KUNNEN zijn.

Waarschijnlijk was die man dan president van de VS geworden.
Maar dit is weer wat anders, een ongeluk tegen expres 40 km per uur te hard rijden.
 
Knokploeg nigga please, moet je in mijn buurt doen. Hoor je alleen maar krakraakraaaaa

Pas maar op, yasmine popt niggas in the back with AK's
 
hij heeft geen ak nodig hij kan 6 verschillende oosterse vechtkunsten en als dat niet werkt kan hij het nog altijd vertalen in het arabisch.
 
Dit topic gaat nu over bezems

Dit is mijn favoriete bezem

REISSTRO_BEZEM.gif


Wat is jullie favoriete bezem?
 
Back
Naar boven