MuscleMeat

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stunna is goed in bezem stelen
 
Stunna is goed in bezem stelen

Een klein groepje verziekt het hele forum voor iedereen. Willen jullie grappen, trollen; provoceren, beledigen ga dan naar een ander deel van het forum.
 
Een klein groepje verziekt het hele forum voor iedereen. Willen jullie grappen, trollen; provoceren, beledigen ga dan naar een ander deel van het forum.

Ja, ga maar naar de allerlei sectie ofzo, want daar gebeurt dat constant.. Huh, wacht...
 
is de dader al ontslagen?
 
Als iemand ontslagen wordt, dan moet die terug op zoek naar werk; Wil die echter een uitkering genieten, dan moet die zich inschrijven bij de VDAB, en via mijn werk heb ik op legale wijze toegang tot deze databank.

PS: ik ken ondertussen zijn naam, nummerplaat, zijn werkgever is op de hoogte en heeft een fax van het proces-verbaal ontvangen.
De politieagent zei trouwens eerst: "ik vind hem niet terug... ah toch wel... er zijn al meerdere meldingen geweest blijkbaar". Maar niemand die de tijd had genomen stappen te ondernemen.


Dus jij maakt misbruik van je functie binnen je bedrijf om privé gegevens van andere te achterhalen voor persoonlijke doeleinde. Misschien moet dit een keer aan jou werkgever worden gemeld want dit is een veel grotere reden voor ontslag dan iemand die een keer te hard rijd.
 
Dus jij maakt misbruik van je functie binnen je bedrijf om privé gegevens van andere te achterhalen voor persoonlijke doeleinde. Misschien moet dit een keer aan jou werkgever worden gemeld want dit is een veel grotere reden voor ontslag dan iemand die een keer te hard rijd.

Nee, ik zal hem, om professionele redenen contacteren om hem een job aan te bieden; :p

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

hij heeft geen ak nodig hij kan 6 verschillende oosterse vechtkunsten en als dat niet werkt kan hij het nog altijd vertalen in het arabisch.

Vechten vertalen in het Arabisch? Besef jij wel wat voor een onzin jij neerpent?
En ik ken geen 6 oosterse vechtkunsten; ik heb 8 jaar gebokst, en twee jaar krav maga gedaan. Liegen over iemand anders is tegen de regels;

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Dus jij maakt misbruik van je functie binnen je bedrijf om privé gegevens van andere te achterhalen voor persoonlijke doeleinde. Misschien moet dit een keer aan jou werkgever worden gemeld want dit is een veel grotere reden voor ontslag dan iemand die een keer te hard rijd.

"... een keer te hard rijdt''??? Lees jij wel wat er is gebeurd? Begrijpend lezen is een kunst, niet waar?
 
Man man man, wat een topic. Waarom zie ik dat toch altijd pas zo laat
 
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

[/COLOR]

"... een keer te hard rijdt''??? Lees jij wel wat er is gebeurd? Begrijpend lezen is een kunst, niet waar?[/QUOTE]

Het verhaal is heel duidelijk. Jij rijd op een smalle weg. Er komt een tegenligger aan. Jij wil niet aan de kant. De tegenligger ook niet. Op het laatste moment poep je in je broek en kies je ervoor om de berm in te rijden. Door je kleine piemeltje heb je een enorm minderwaardigheid complex wat je probeert te compenseren door wraak te nemen op deze man.
 
Dat zei mijn vrouw ook. Maar daar ben ik het niet mee eens. Deze kerel is voor zijn werk 8 iuur per dag op de baan. Als die zo rijdt dan is het slechts een kwestie van tijd dat die iemand doodrijdt;

Wil je iets voor elkaar krijgen?

Neem dan gelijk contact op met de hoogste instantie van de betrokken partij.

Als politie niet mee wil of kan werken/helpen dan neem je contact op met een hoogeplaatst persoon binnen Sodexo. Of de verantwoordelijke manager in jouw regio.

In de meeste gevallen (als je een geldige punt hebt) gaan ze gelijk over tot actie. (Als de grote man boven bang/boos is zullen de mannetjes onder hem hard hun best doen om hem tevreden te houden)

Soms moet je gewoon accepteren hoe de dingen in het leven zijn en gaan. Niet onnodig vechten of moeilijk doen. Pak je vrede/rust en wees gelukkig!!
 
Laatst bewerkt:
TheDeen heeft gesproken.
 
Allah(swt) straft de persoon in kwestie wel en zal hem even op z'n vingertjes tikken in het hiernamaals wegens dit gedrag.
 
Allah(swt) straft de persoon in kwestie wel en zal hem even op z'n vingertjes tikken in het hiernamaals wegens dit gedrag.

Als hij daarvoor in dit leven niet wordt gestraft dan zal hij in het hiernamaals ervoor worden gestraft.

Allah (swt) knows best.
 
Soms is Allah echt wel een coole gast
 
waarom moeten mensen altijd gestraft worden slaat helemaal nergens op weer.
 
waarom moeten mensen altijd gestraft worden slaat helemaal nergens op weer.

Er stroomt een goddelijk machtsgevoel door heel me lichaam als ik iemand straf.
Heerlijk om eens iemand op z'n plek te zetten en te laten zien weer hier de alpha male is.

en natuurlijk om te leren van je fouten! sinds ik een boete heb gekregen voor te hard rijden, houd ik me keurig aan de snelheidslimiet. :engel:
 
Ik heb me gisteravond kostelijk vermaakt door dit topic. Yasmine, je hebt echt issues gast. Als het mij was overkomen was ik ook pissed geweest over wat had kunnen gebeuren (heb zelf 3 kinderen). Maar om dan op een forum zo kansloos los te gaan, man man man.

Had gewoon aangifte gedaan en zijn werkgever gebeld, klaar. Niks eisen of wat ook, laat de betreffende mensen dat zelf bepalen. Ik weet onder andere van managers bij bijv busbedrijven dat ze misdragingen in het verkeer van hun personeel graag te horen krijgen.
 
Back
Naar boven