MuscleMeat

bold test kuur 5weken?

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
HalLo

Een vriend van mij is nu bezig met bold /test e kuur xijn 1e kuur. En zijn leverancier zei dat die dat maar 5 weken hoefde te doen, dat is wel erg kort lijkt me aangezien die er pas rond week 4 .

Hij zet van beide 500mg

2x pw 250 van beide

het is beter om het te verlegen na 10 weken lijkt me?
 
Laatst bewerkt:
Waarom bold? Test klapt er niet in, de effecten zijn pas goed merkbaar in de 3e a 4e week.
 
Als je de zoekfunctie gebruikt kom je er achter dat een kuur van 5 weken met test of bold inderdaad nergens op slaat. Test heeft verschillende producten (esters, lang en kortwerkend) maar dit is in alle gevallen een te korte kuur lijkt me.

10 weken lijkt me een prima uitgangspunt, maar mag zelfs wat langer met bold, dit schijnt vanaf 12 weken pas echt tot zijn recht te komen.
 
Waarom bold? Test klapt er niet in, de effecten zijn pas goed merkbaar in de 3e a 4e week.

waarom die bold heb geen iedee . Zijn leverancier deed het zelfde kuurtje dus dat zal wel de rede geweest zijn

Als je de zoekfunctie gebruikt kom je er achter dat een kuur van 5 weken met test of bold inderdaad nergens op slaat. Test heeft verschillende producten (esters, lang en kortwerkend) maar dit is in alle gevallen een te korte kuur lijkt me.

10 weken lijkt me een prima uitgangspunt, maar mag zelfs wat langer met bold, dit schijnt vanaf 12 weken pas echt tot zijn recht te komen.

Ja heb opgezocht daarom zei ik ook dat die het moest verlenge na 10 weke mininaal ,hij heeft van allebij maar 1 flesjes dus wil de kuur verlengen is het dan beter om bold te vervangen door iets effectiever?
 
Test doortrekken naar 10 weken en de bold achterwege laten. Bold moet je echt wel op een week of 16 pakken al wil je er fatsoenlijk resultaat van zien. En 16 weken kuren in een eerste kuur lijkt me ook niet verstandig. Eerst maar eens kijken hoe je van 10 weken kuren hersteld.
 
Test doortrekken naar 10 weken en de bold achterwege laten. Bold moet je echt wel op een week of 16 pakken al wil je er fatsoenlijk resultaat van zien. En 16 weken kuren in een eerste kuur lijkt me ook niet verstandig. Eerst maar eens kijken hoe je van 10 weken kuren hersteld.

Oke zal het hem zege Bedankt!. Heb opgezocht wat de werking van bold nou precies is maar word daar niet echt wijzer van.
 
Test doortrekken naar 10 weken en de bold achterwege laten. Bold moet je echt wel op een week of 16 pakken al wil je er fatsoenlijk resultaat van zien. En 16 weken kuren in een eerste kuur lijkt me ook niet verstandig. Eerst maar eens kijken hoe je van 10 weken kuren hersteld.

Dat 16wk verhaal ben ik het niet helemaal mee eens. Het grootste probleem waardoor men massaal denkt dat het zolang genomen moet worden is omdat men niet hoog genoeg frontload/het frontloaden verhaal overrated vindt. Er zijn namelijk een boel ervaren AAS gebruikers op int. boards die hele goede resultaten behalen met 10wk bold, alleen gebruiken een frontload de eerste week van 2.5x (soms wel 3x) hun wekelijkse dosis (toegegeven, dit is wel veel). Ik denk dat dit ten onrechte veel wordt afgedaan als overrated of niet-merkbaar, maar ik denk dat het een redelijk aannemelijk verhaal is. Zeker als je nagaat dat mensen het vooral graag zo hoog mogelijk stacken en je geregeld 800-1000mg EW doses voorbij ziet komen. Toegegeven, het is een wat mildere compound, maar ik heb het gevoel (niet de ervaring vooralsnog) dat doses van 200 a 400mg EW ten onrechte worden afgedaan als zinloos.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond de resultaten van 1000mg bold heel erg tegen vallen. Zo ken ik nog een aantal jongens die dezelfde ervaring hebben. Aan de andere kant ken ik ook mensen die zeggen dat de veterinaire bold van 50mg/ml op 400mg echt knalt.
Of beter gezegd..knalDE want deze is nog maar moeilijk te vinden
 
Mijn eerste kennismaking met bold was ook niet denderend. Maar wie weet krijgt het ooit nog een keer een kans.
 
Dat 16wk verhaal ben ik het niet helemaal mee eens. Het grootste probleem waardoor men massaal denkt dat het zolang genomen moet worden is omdat men niet hoog genoeg frontload/het frontloaden verhaal overrated vindt. Er zijn namelijk een boel ervaren AAS gebruikers op int. boards die hele goede resultaten behalen met 10wk bold, alleen gebruiken een frontload de eerste week van 2.5x (soms wel 3x) hun wekelijkse dosis (toegegeven, dit is wel veel). Ik denk dat dit ten onrechte veel wordt afgedaan als overrated of niet-merkbaar, maar ik denk dat het een redelijk aannemelijk verhaal is. Zeker als je nagaat dat mensen het vooral graag zo hoog mogelijk stacken en je geregeld 800-1000mg EW doses voorbij ziet komen. Toegegeven, het is een wat mildere compound, maar ik heb het gevoel (niet de ervaring vooralsnog) dat doses van 200 a 400mg EW ten onrechte worden afgedaan als zinloos.
Nou ja, ik zeg niet dat het zinloos is. Ik heb zelf bold gedaan op 1200mg per week met 1000mg test en vond het niet bepaald voor herhaling vatbaar. Tuurlijk, bold geeft uiteindelijk wel kwaliteitsmassa, maar dan moet je het echt wel wat langer gebruiken en vrij hoog doseren. Maar misschien dat ze in de US betere bold hebben dan wij. In elk geval zijn er hier veel potentere middelen beschikbaar.
 
Nouja hij houd het bij 10weken en omnou zoveel flesjes te kopen om zo hoog te doseren lijkt mij ook zonde van het geld als ik dit moet lezen. Dan zijn er wat ik lees i derdaad betere steriods die je kan pakken.
 
Back
Naar boven