XXL Nutrition

Fruit wegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fikky

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 sep 2012
Berichten
847
Waardering
228
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hoe wegen jullie bijvoorbeeld je banaan? Met of zonder schil? Zelfde geld voor sinaasappels e.d.
 
waarom zou je een banaan of sinaasappel willen wegen? Eet het gewoon op
 
waarom zou je een banaan of sinaasappel willen wegen? Eet het gewoon op

Als je alles perfect kan wegen in je voedingsschema behalve fruit? Vooral als je aan het cutten bent is 50kcal niet niks als je het goed wilt doen, zeker als je het afzet tegen dat kleine beetje extra moeite.
 
Als je alles perfect kan wegen in je voedingsschema behalve fruit? Vooral als je aan het cutten bent is 50kcal niet niks als je het goed wilt doen, zeker als je het afzet tegen dat kleine beetje extra moeite.
ja okee, misschien dan maar alsnog zal het heel veel uitmaken of je de helft op eet of helemaal. Je gaat er niet opeens een kilo zwaarder van worden.
 
ja okee, misschien dan maar alsnog zal het heel veel uitmaken of je de helft op eet of helemaal. Je gaat er niet opeens een kilo zwaarder van worden.

Een banaan met schil is toch al gauw 30 a 40 gram zwaarder. Ik weeg nu met schil, neem ik mee in MFP. De schil ik eet natuurlijk niet op, dus zijn grammen die ik niet binnen krijg dan? Dus zonder schil wegen?
 
Gewoon de voedingswaarde van een banaan opzoeken? Deze zal niet zo heel veel afwijken tenzij je hele kleine/grote koopt.
 
Een banaan met schil is toch al gauw 30 a 40 gram zwaarder. Ik weeg nu met schil, neem ik mee in MFP. De schil ik eet natuurlijk niet op, dus zijn grammen die ik niet binnen krijg dan? Dus zonder schil wegen?

Wat denk je zelf :roflol: Ben je aan het trollen of wat
 
Wtf.. een banaan zonder uiteraard. Of eet je de schil soms ook op? wtf..
 
Je kan toch 1 keer wegen en dan altijd dezelfde grootte halen?
 
waarom zo moeilijk doen :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Als je het persee zo nauwkeurig wil doen: ja, zonder schil wegen, hetzelfde geld voor alle andere fruit.

Of weeg jij de verpakking van je pot pindakaas ook mee? :D
 
Ik zou het wegen man, als je elke dah 2 gram te veel suiker eet moet je meteen paar weken cutten
 
Weeg de banaan. Eet hem op. Weeg de schil. A-b= voila tadaaa wowow so smart much wisdom
 
WTF! Je fruit wegen want anders eet je misschien 50kcal teveel. :roflol:

De voedingswaarde kan je nooit zo precies uitrekenen man, slechts benaderen.
 
WTF! Je fruit wegen want anders eet je misschien 50kcal teveel. :roflol:

De voedingswaarde kan je nooit zo precies uitrekenen man, slechts benaderen.

ja maar wat nou als je die vegan dude bent die 20 bananen op een dag eet??????
 
Ik snap het wel, als je die mentaliteit bij alle voeding hebt van oh het is maar 50 kcal, maakt niet uit,
dan kan je op een dag met 6 maaltijden 6x 50 teveel of te weinig zitten, dat telt allemaal op
 
"Die mentaliteit" :Roflol:
 
banaan is 125 gram dacht ik een "normale" banaan geen zwarte
 
Back
Naar boven