XXL Nutrition

Pwo's dag van vandaag (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

3qdef

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2008
Berichten
59
Waardering
0
Hoi DBB'ers

Wat zijn de dag van vandaag gelijkaardige vervangers voor jack3D (oude forumule), noxipro,..
Ik weet het zelf niet meer na het voorval met unstoppable en er even tussenuit geweest te zijn.

Jack & noxi bezorgde mij een roes waardoor ik gefocust bleef met hopen energie en een stevige pomp als gevolg natuurlijk ;)

Graag jullie mening en advies!
 
ehhm ja unstoppeble is nog wel te krijgen die heeft het.

een vergelijkbaar product is AMP HCL van sportpoeders.( wel ff weegschaaltje bij halen anders weet je niet hoeveel je neemt)
 
Ik denk dat als je echt het "oude" gevoel terug wilt dat je beter op internet naar wat 1,3 DMAA kunt zoeken en dat aan je PWO toevoegen ;).
 
via ebay uit polen kun je nog noxipro kopen.
 
De no xplode 3.0 is in iedergeval een stuk minder dan de 2.0
 
Gameday bevat nog AMP citrate wat ongeveer gelijk staat aan het DMAA gevoel. Verder kun je op marktplaats kijken, staan vaak nog pre-workouts op met een oude formule o.i.d.
 
vind defcon1 erg goed van platinumlabs doet zeker niet onder de sups met 1.3.
en is gewoon in nl te bestellen ik heb hem uit een winkel uit emmen
 
Gameday bevat nog AMP citrate wat ongeveer gelijk staat aan het DMAA gevoel. Verder kun je op marktplaats kijken, staan vaak nog pre-workouts op met een oude formule o.i.d.

kennelijk heb jij nog nooit dmaa gehad.. is echt wel anders dan amp kerel :p
 
White heat is amp en unstoppable dmba als het goed is. en ja komt wel in de buurt maar echt niet te vergelijken met die dmaa pre workouts
 
Kunt DMAA iig nog makkelijk online verkrijgen, wel zorgvuldig doseren natuurlijk ;).
 
Noxipro was voor mij de ultieme topper.

Nu vindt ik SAW van trec nutrition en assualt tot de beste behoren.
 
ehhm ja unstoppeble is nog wel te krijgen die heeft het.

een vergelijkbaar product is AMP HCL van sportpoeders.( wel ff weegschaaltje bij halen anders weet je niet hoeveel je neemt)

Vanaf 5 gr. zit er trouwens een micropscoop bij ;) ook los te koop..
 
Heb zelf altijd noxi pro ouder formule gehad. Heb nu 1rm zonder dmaa enzo. Deze geeft me vooral een positieve trainingsmood en een hoop energie! Bijna met so goed als dmaa maar ook per persoon een wereld van verschil!
 
Heb een tijdje T5 fatburner gehad, kon er bijna niet van slapen.. Toen overgestapt naar Assault pwo van MP. In het begin begon ik met 1 scoop en voelde mezelf echt stuiteren. Eigenlijk ben ik aansluitend te lang door gegaan met Assault aangezien ik op een bepaald moment het gevoel pas kreeg bij 2 scoops (tintelend voorhoofd).

Ik heb sinds een weekje RL White heat, en neem 1,5scoop. In verhouding tot Assault heb ik nog niet echt een boost gevoel, meer een lichte "opleving" oid. Overigens voel ik wel ietwat meer pomp. Wel slaap ik wat onrustiger door White heat.

Vooralsnog, ik blijft het even aanhouden en kijken wat het doet :cool:
 
Snuif dan gewoon wat pep als je dat gevoel zoekt, damn junkies ;)
 
White heat is amp en unstoppable dmba als het goed is. en ja komt wel in de buurt maar echt niet te vergelijken met die dmaa pre workouts

amp=dmba, de -citrate en -hcl verschillen
 
Game day vind ik zelf de beste momenteel. Redline white heat 1x geprobeerd, zat helaas nog in bespreking toen het begon te werken.. Dacht serieus dat ik doodging! Flatline was een betere benaming geweest :eek:
 
Allen bedankt voor de feedback!
 
Back
Naar boven