Fitness Seller

malay tiger clenbuterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

b0ykaa

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2013
Berichten
140
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
83kg
Vandaag 1 ste dag 1 tab genomen stuiter en shake ik als een gek .. Hartslag van 120 in rust dus de clen is real..
maar heb somige rare bijwerking..
mijn ogen voelden alsof ik een joint had gerookt ik was enorm moe heb dit nog nooit ervaren van clenbuterol.
iemand die iets meer weet hierover? precies of er nog andere stuff indie tabs zit

1425763664073-85073259.jpg
 
TS zegt 1 tab te hebben genomen (40 mcg) en te stuiteren als een gek. Gaat jou theorie niet helemaal op.

Tuurlijk wel. Als zijn voorgaande UG doseringen maar 20mcg bevatten zit hij nu toch dubbel zo hoog. Als mensen zeggen met HG Clen op te bouwen naar 80-100 en je ziet in UG clen logjes alleen maar doseringen opbouwen naar 140-200, dan is dat toch gek?

Maar ik heb ze niet gehad, ga het merk wel eens proberen om een oordeel te kunnen vellen.
 
TS zegt 1 tab te hebben genomen (40 mcg) en te stuiteren als een gek. Gaat jou theorie niet helemaal op.

Tuurlijk wel. Als de grote gasten al opbouwen naar 80 mcg Clen en hij meteen op 40 begint is het niet gek dat dat aanslaat toch?
 
Even serieus haha die Clen is echt af te raden.. Niet raar opkijken als je alles onder kotst en je je de hele dag slecht voelt en in elkaar gekropen op de bank gaat liggen hopen dat het voorbij gaat :roflol: test maar eens een tabje voor de lol :p
 
Ik dacht ook eventjes dat ik dood ging had energie tot en met maar voelde me ook moe en bagger soms ook misselijkheid dus ik nu ga ik eventjes door met een kwart tab want die zijn echt zwaar en lichtjes opbouwen geen speelgoed deze tabs.. echt opletten anders had ik altijd die sopharma clen en daar mee kon ik op het gemak de 1ste dag 60mcg pakken maar met deze was 40 mcg al te veel ofwel was de sopharma niet goed ofwel is deze van malay tiger te zwaar overdosed
 
Ik dacht ook eventjes dat ik dood ging had energie tot en met maar voelde me ook moe en bagger soms ook misselijkheid dus ik nu ga ik eventjes door met een kwart tab want die zijn echt zwaar en lichtjes opbouwen geen speelgoed deze tabs.. echt opletten anders had ik altijd die sopharma clen en daar mee kon ik op het gemak de 1ste dag 60mcg pakken maar met deze was 40 mcg al te veel ofwel was de sopharma niet goed ofwel is deze van malay tiger te zwaar overdosed

Beide haha sopharma is de meest ondergedoseerd die ik ooit heb gehad en de Mt de meest overgedoseerde. Clen van shree vind ik ook geen aanrader terwijl het wel een goede naam heeft wonder boven wonder
 
Beide haha sopharma is de meest ondergedoseerd die ik ooit heb gehad en de Mt de meest overgedoseerde. Clen van shree vind ik ook geen aanrader terwijl het wel een goede naam heeft wonder boven wonder

Haha good 2 know had al een paar kuurtjes gedaan in het verleden met die clen en dacht dat ik er goed tegen kon tot ik deze had vandaag gaat et goed met een kwart van MT lichtjes opbouwen denk wel dat ik maar max tot 80 mcg ga gaan eens ik het gewend ben ben wel eens benieuw of de andere tabs zoals winstrol dbol enz ook zo hoog gedoseerd zijn
 
Even serieus haha die Clen is echt af te raden.. Niet raar opkijken als je alles onder kotst en je je de hele dag slecht voelt en in elkaar gekropen op de bank gaat liggen hopen dat het voorbij gaat :roflol: test maar eens een tabje voor de lol :p

Lol zat ook na 6 uur stom op te bank te liggen.
Daarvoor nog een gesprek gehad, kon me niet eens verwoorden.
 
En hoe zit dat met andere producten van malay? zoals test en deca ?
 
Ik gebruik de Bold van MT en word na 3 weken ziek koorts hoesten,dit heb ik nooit gehad met andere merken.
 
Ik gebruik de Bold van MT en word na 3 weken ziek koorts hoesten,dit heb ik nooit gehad met andere merken.

Heb dit ook gehad maar gebruike Bold van een ander merk, nu ik klaar ben niet meer ziek opeens. Weet niet of het door de Bold komt maar ik heb nooit zo lang met keelpijn gelopen en zo vaak achter elkaar griep gehad. Hangen dit jaar heel wat vreemde virussen je de lucht.
 
lijkt me sterk dat het van de boldenone komt
 
lijkt me sterk dat het van de boldenone komt

Denk het ook niet. Volgens mij verlaagt exogeen testosteron je weerstand als ik het goed heb gelezen, denk dat dit icm met veel Bold en alle griepjes in de lucht gewoon teveel was. Ben in 16 weken 3 keer ziek geweest en heb de hele periode keelpijn gehad. Nou zijn er wel meer mensen die de afgelope periode 2-3 keer ziek zijn geweest dus lijkt me niet speciaal van de Bold.
 
Denk het ook niet. Volgens mij verlaagt exogeen testosteron je weerstand als ik het goed heb gelezen, denk dat dit icm met veel Bold en alle griepjes in de lucht gewoon teveel was. Ben in 16 weken 3 keer ziek geweest en heb de hele periode keelpijn gehad. Nou zijn er wel meer mensen die de afgelope periode 2-3 keer ziek zijn geweest dus lijkt me niet speciaal van de Bold.

hoe ging je op de bold? en hoeveel nam je?

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Ik gebruik de Bold van MT en word na 3 weken ziek koorts hoesten,dit heb ik nooit gehad met andere merken.

hoe ging jij op de bold van mt?
 
hoe ging je op de bold? en hoeveel nam je?

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------



hoe ging jij op de bold van mt?

Ik ging niet op Bold, nam 4ml en dat was bij dit merk een gram. Niet de moeite waard.
Had UP dus daar kan het niet aan liggen.
 
Ik gebruik de Bold van MT en word na 3 weken ziek koorts hoesten,dit heb ik nooit gehad met andere merken.

Exact hetzelfde gehad een week terug.. Ook bold van MT en week 3.. Maar zegt niks natuurlijk en lijkt me niet aan een merk te koppelen
 
Clenox sterk spul. Aan te raden om met halve tab te beginnen per dag en een hele te slikken wanneer je er klaar voor bent. Na een week kunnen de meesten twee tabs wel aan.
 
Klopt is idd sterk spul. In het begin is het even schrikken. Toch wen je hier wel aan na bijvoorbeeld een week gebruik.
MT is verder goed. Vooral de olie die ze gebruiken zorgt voor minimale pip.
 
Ik heb altijd ondergedoseerde schijtclen, hoe kom je aan deze ? :D
 
Godverdomme, wat werkt dat spul!
Net 1 tab naar binnen gewerkt voor het trainen, heerlijke energie tijdens mn training, sta nu wel te trillen als een rietje :D
 
Back
Naar boven