AndroidHealthClinic

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Analytic, Ik zie op jullie site bij de bespreking toekomstige testen dat onze Perfect Whey Protein hier tussen staat en dat de whey ook al is aangeschaft. Ik heb niets te verbergen met onze whey en wil als net als PS en SF het gehele bedrag doneren voor een test op perfect whey protein. Zelf test ik ook met enige regelmaat onze producten dus dan heb ik meteen weer een mooie steekproef. Ik hoor graag hoe dit in zijn werk gaat. Opmerking: Ik vind het goed om te zien dat jullie de producten nu aankopen voordat ze op een nominatielijst komen voor toekomstige testen. Zelf zou ik in de toekomst uitkijken met het shops/merken die een product getest willen hebben wat jullie nog niet hebben aangekocht. Als een shop dan zelf doneert zijn er veel mogelijkheden tot het beïnvloeden van het nog aan te kopen product door de shop/merk. Dit is overigens geen steek onder water naar PS of SF maar meer een waarschuwing voor shops met minder zuivere bedoelingen ;)

Dit leek ons ook een interessant product om te testen en geeft jullie ook de mogelijkheid zelf te doneren zoals de andere firma's.

U kan het de donatie via PayPal doen met als opmerking het product in kwestie. Wij zien natuurlijk aan het bedrag dat dit van jullie komt, maar het is altijd handig ter bevestiging. Eenmaal de donatie ontvangen is wordt het product naar het lab gestuurd voor een volledige analyse. De totaalprijs is 465 € incl PayPal-, aankoop- en verzendkosten.

Vooraleer een product op de lijst komt worden de producten vanaf nu op voorhand aangekocht om inderdaad te voorkomen dat batchen aangepast worden hiervoor. Voor Myprotein, Bulkpowders en eerder geteste producten hadden wij dit al gedaan.

Als u en andere firma's het logo (supplement)labtest.com en de naam supplementenlabtest.com bij geteste producten wilt gebruiken (op jullie site) dan kan dit na een vooraf afgesproken bedrag. Dit helpt ons bij het onderhoud van de site en aankoop van producten op voorhand.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Er staat een plaatje van MP bij de test

Aangepast ;)
 
Dit leek ons ook een interessant product om te testen en geeft jullie ook de mogelijkheid zelf te doneren zoals de andere firma's.

U kan het de donatie via PayPal doen met als opmerking het product in kwestie. Wij zien natuurlijk aan het bedrag dat dit van jullie komt, maar het is altijd handig ter bevestiging. Eenmaal de donatie ontvangen is wordt het product naar het lab gestuurd voor een volledige analyse. De totaalprijs is 465 € incl PayPal-, aankoop- en verzendkosten.

Vooraleer een product op de lijst komt worden de producten vanaf nu op voorhand aangekocht om inderdaad te voorkomen dat batchen aangepast worden hiervoor. Voor Myprotein, Bulkpowders en eerder geteste producten hadden wij dit al gedaan.

Als u en andere firma's het logo (supplement)labtest.com en de naam supplementenlabtest.com bij geteste producten wilt gebruiken (op jullie site) dan kan dit na een vooraf afgesproken bedrag. Dit helpt ons bij het onderhoud van de site en aankoop van producten op voorhand.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------



Aangepast ;)

Duidelijk!

Ik laat het maandag in orde maken via PayPal. Dat met het gebruik maken van jullie logo's is reeds via de email geregeld en ik vind dat ook begrijpelijk.
 
Duidelijk! Ik laat het maandag in orde maken via PayPal. Dat met het gebruik maken van jullie logo's is reeds via de email geregeld en ik vind dat ook begrijpelijk.

Goed bezig René!
 
Denk niet dat b&f zelf zal doneren :p Ze zijn niet zo van onafhankelijke testen.

Maar toch, voor een bedrijf met de omzet van een B&F kost zo'n test bijna niks en is het een goede manier om het imago weer wat te herstellen. Als B&F vertrouwen heeft in haar eigen kwaliteit, is zo'n test zelf bekostigen bijna een 'no brainer'.
 
Maar toch, voor een bedrijf met de omzet van een B&F kost zo'n test bijna niks en is het een goede manier om het imago weer wat te herstellen. Als B&F vertrouwen heeft in haar eigen kwaliteit, is zo'n test zelf bekostigen bijna een 'no brainer'.

Dat imago kan nooit meer hersteld worden. Het blijven leugenaars die nog steeds liegen. Dus er valt niets op te lossen behalve rectaal whey capsules inbrengen.
 
smart protein van B&F testeN??
word toch niets. Wat cools zegt klopt. Body en fit doet aan dit soort dingen niet mee. Als ze nou eens slim waren en het wel lieten doen. sterker nog: ze hebben hun receptuur al van de smart protein aangepast. In plaats van honderd kcal per shakes, nu 85. lijkt me duidelijk dat ze de formule nu ook aangepast hebben.
 
XXL Nutrition heeft het gehele bedrag gedoneerd voor hun eigen Perfect Whey Protein, smaak Vanille te laten testen. Het product is verzonden naar het labo voor een volledige analyse (eiwit, aminozuren, koolhydraten en suikers).

Donatiepagina

Aankondiging test
 
word toch niets. Wat cools zegt klopt. Body en fit doet aan dit soort dingen niet mee. Als ze nou eens slim waren en het wel lieten doen. sterker nog: ze hebben hun receptuur al van de smart protein aangepast. In plaats van honderd kcal per shakes, nu 85. lijkt me duidelijk dat ze de formule nu ook aangepast hebben.

En ALS ze dit al zouden doen, zullen ze waarschijnlijk ervoor zorgen dat een pot wordt opgestuurd die een speciale behandeling heeft ondergaan, als je snapt wat ik bedoel...
Inbefore dergelijk geteste Smart Protein bevat net zoveel eiwitten als zuiver isolaat.
 
Zag enige tijd geleden de impact whey bij jullie ertussen staan om getest te worden, maar deze is nu verdwenen. Word deze momenteel getest of word dit nog gedaan?
 
Hoe staat het met de test van Perfect Whey?
 
Hierboven staat een banner met als je wil doneren. Maar welk prduct word als volgende getest?
 
Back
Naar boven