MuscleMeat

Test/deca massakuur

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Heeft er iemand hier weleens test/deca gedaan van 1 gram elk?

Wou dit als bulkkuur doen maar twijfel er evt eraan omdat ik met 1 g test heel de dag moe was en wou slapen
 
Ben je zeker dat het door de test komt dat je constant moe Was ?
Welke AI gebruikte je
 
Waarom een hele gram deca? Ik heb dit nog nooit gelezen van iemand, ook niet op US fora. Zou een gram test opzich niet gewoon zat zijn of met evt 400mg deca.....

Ik zou dan nog eerder tren test deca doen in normale dosis dan jou voorstel.
 
Waarom een hele gram deca? Ik heb dit nog nooit gelezen van iemand, ook niet op US fora. Zou een gram test opzich niet gewoon zat zijn of met evt 400mg deca..... Ik zou dan nog eerder tren test deca doen in normale dosis dan jou voorstel.
Big ramy zou 2 gram gebruiken offseason ^^
 
die kerel heeft er ook een shitload aan hgh naast lopen:o
Zen hele offseason cycle volgens bronnen
Test e 5gram ew
Deca 2 gram ew
Tren e 3 gram ew
Eq 3 gram ew
Dbol 100mg ED
Anadrol 300mg ED
36iu hgh
Miostatin blockers
Letro 2,5mg ED
Alles Pharma
Intressant ^^
 
Zen hele offseason cycle volgens bronnen
Test e 5gram ew
Deca 2 gram ew
Tren e 3 gram ew
Eq 3 gram ew
Dbol 100mg ED
Anadrol 300mg ED
36iu hgh
Miostatin blockers
Letro 2,5mg ED
Alles Pharma
Intressant ^^

lekker! alleen zou ik er zelf niet aan moeten denken...:eek:
 
Dus niemand die high deca heeft gedaan?


3 gram tren en 300 mg anadrol LOL
 
Zen hele offseason cycle volgens bronnen
Test e 5gram ew
Deca 2 gram ew
Tren e 3 gram ew
Eq 3 gram ew
Dbol 100mg ED
Anadrol 300mg ED
36iu hgh
Miostatin blockers
Letro 2,5mg ED
Alles Pharma
Intressant ^^

Ben er toch altijd heel benieuwd naar, dit is echt niet normaal man. Ff 15 gram aan roids wegwerken lading letro wat niet echt gezond is, HGH op zo'n dosis is dat ook niet en dan ook nog die myostatin shit. Ook nieuwsgierig waarom er geen Slin in zit.


Verder zijn er zat die 1 gram test en 1 gram deca pakken. Zul je ook vast lekker op groeien.
 
Ben er toch altijd heel benieuwd naar, dit is echt niet normaal man. Ff 15 gram aan roids wegwerken lading letro wat niet echt gezond is, HGH op zo'n dosis is dat ook niet en dan ook nog die myostatin shit. Ook nieuwsgierig waarom er geen Slin in zit. Verder zijn er zat die 1 gram test en 1 gram deca pakken. Zul je ook vast lekker op groeien.
die myostatin word idd nog getest is wat ze in die buffe koeien steken :P
 
Heeft er iemand hier weleens test/deca gedaan van 1 gram elk?

Wou dit als bulkkuur doen maar twijfel er evt eraan omdat ik met 1 g test heel de dag moe was en wou slapen

Te hoge bloeddruk, hield je veel vocht vast?
 
Ja precies. Die koeien hebben brute massa maar fuck dat, ik hoef die shit niet :roflol:
haha was laats een docu over geloof ik om in de toekomst mensen op een 'veilige' manier genetisch te manipuleren met wat ze op de koeien testen

prijs zou 1200 euro per mg zijn momenteel
 
Ik zet 600mg deca naast 1000mg test. Hoger lijkt me met onze massa nergens voor nodig.
 
Zen hele offseason cycle volgens bronnen
Test e 5gram ew
Deca 2 gram ew
Tren e 3 gram ew
Eq 3 gram ew
Dbol 100mg ED
Anadrol 300mg ED
36iu hgh
Miostatin blockers
Letro 2,5mg ED
Alles Pharma
Intressant ^^


is dit srs?

zoveel heeft toch helemaal geen zin meer?
 
Me trainingspartner zijn laatste blast was 1200mg test + 1000mg Deca. Achteraf gezien was zijn gevoel dat iets minder gear waarschijnlijk niet noemenswaardig minder massa op zou leveren.
 
is dit srs? zoveel heeft toch helemaal geen zin meer?
Ja zou zen 2015 bulking cycle zijn zijn meer mensen bv bostin loyd die 16 gram aas zet hgh en een hoop peptides en slin zijn wel een stuk of 8 injecties per dag ^ ug dan wel
 
Ja zou zen 2015 bulking cycle zijn zijn meer mensen bv bostin loyd die 16 gram aas zet hgh en een hoop peptides en slin zijn wel een stuk of 8 injecties per dag ^ ug dan wel

bostin zet toch helemaal geen 16 gram?

ik dacht dat hij het in zijn super transformatie had over 3.5 gram ofzo, en toen al het probleem had dat hij geen injectiespots meer had.
 
Back
Naar boven