XXL Nutrition

gyno of vet (klonterig)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
hallo

Hoe herken ik gyno het beste?
Ja ik weet dat je gevoelige tepels kan krijgen en bultje/schijf achter je tepel kan krijgen., Maar door dat ik eerst wat steviger was enige tijd heb ik nu voor dat ik begon met me kuur al bultjes en schijfjes (best veel,van klein tot wat groter)

maar hoe kan ik dan het beste kijke of ik het nu heb of niet? Het vet is ook hard dus verschiil ga je niet voele, heb onder bij me buik bij het beetje vel ect zelfde bultjes.

Wil namelijk niet ineens bitchtits krijge.
 
Ga dan eerst cutten tot 8% of 9%, als het dan nog zo erg is zal het wel gyno zijn.
 
Ga dan eerst cutten tot 8% of 9%, als het dan nog zo erg is zal het wel gyno zijn.


Zit nu op 13% en ben nu 2.5 week bezig met bulk kuur (niet extreem hoog 500/650+)vind zonde in eerste kuur te gaan cutten. Laagste was 10% en toen voelde ik het ook , ook nog beetje bij me buik dus vandaar mijn vraag
 
Echte gyno merk je wel op. Er is een verschil tussen puffy nipples en gyno. Gyno is dat harde plekje achter de tepel, puffy nipples krijg je onder andere door vet maar je tepels kunnen ook wat voller worden tijdens een test kuur maar zolang het geen gyno is trekt het na de kuur gewoon weer recht (bij mij althans).

Het belangrijkste is denk ik dat je zorgt dat je meteen ingrijpt als je iets hards voelt, als je dat niet vrij snel behandeld met nolva / aromasin / arimidex dan blijft het.
 
Gevoeligheid, pijnlijke nippels, schijfje achter tepel die toch redelijk hard is.
 
Echte gyno merk je wel op. Er is een verschil tussen puffy nipples en gyno. Gyno is dat harde plekje achter de tepel, puffy nipples krijg je onder andere door vet maar je tepels kunnen ook wat voller worden tijdens een test kuur maar zolang het geen gyno is trekt het na de kuur gewoon weer recht (bij mij althans).

Het belangrijkste is denk ik dat je zorgt dat je meteen ingrijpt als je iets hards voelt, als je dat niet vrij snel behandeld met nolva / aromasin / arimidex dan blijft het.

bedankt voor je uitleg, dat is het juist beetje ben bang dat als ik gyno begin te krijgen ik denk dat het vet is. want had voor de kuur al vet achter me tepel wat als bultjes voelt. Maja bultjes voele exact het zelfde aan als op mijn buik

Tepel stond gister onder de douche dacht ik ook meer in een puntje. Maar kan ook zijn dat ik dat nu ga inbeelden door dingen wat ik overal lees haha

Gevoeligheid, pijnlijke nippels, schijfje achter tepel die toch redelijk hard is.

Heb geen pijnlijke of gevoelige tepels
 
Zijn vetbulten.
 
Ja klopt voel je duidelijk verschil tussen velt bulten en gyno?

Ja maar ik weet niet hoe je dat uit kan leggen. Gyno herkent je als je echt gyno hebt, dan weet gewoon zeker dat het raak is. Alle keren dat ik twijfelde is het van zelf weggetrokken. Vet, een geïrriteerder klier of wat dan ook voelt toch anders.
 
bedankt voor je uitleg, dat is het juist beetje ben bang dat als ik gyno begin te krijgen ik denk dat het vet is. want had voor de kuur al vet achter me tepel wat als bultjes voelt. Maja bultjes voele exact het zelfde aan als op mijn buik Tepel stond gister onder de douche dacht ik ook meer in een puntje. Maar kan ook zijn dat ik dat nu ga inbeelden door dingen wat ik overal lees haha Heb geen pijnlijke of gevoelige tepels

Belangrijkste regel, bij twijfel gewoon nolva pakken. Gyno wil je gewoon niet hebben, als je gyno eenmaal hebt kan het alleen operatief verwijderd worden.
 
Belangrijkste regel, bij twijfel gewoon nolva pakken. Gyno wil je gewoon niet hebben, als je gyno eenmaal hebt kan het alleen operatief verwijderd worden.

dit heb ik gevonde
Gyno=>10mg nolva
Gyno weggetrokken=>stoppen
Gyno blijft=>10mg verhogen na 20mg
Gyno blijf met 20mg=>aromatiserende aas verlsgen nolva blijven slikken dat gyno weg is

Klopt dit ? houd dat niet de testeron tegen? Dan groei je ook niet meer lijkt me?

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Ja maar ik weet niet hoe je dat uit kan leggen. Gyno herkent je als je echt gyno hebt, dan weet gewoon zeker dat het raak is. Alle keren dat ik twijfelde is het van zelf weggetrokken. Vet, een geïrriteerder klier of wat dan ook voelt toch anders.

Ja voel elke dag wel als er ineens iets zit wat anders is dan slik ik gelijk nolva
 
Back
Naar boven