MuscleMeat

Breaking News Gratis geld (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
-
 
Laatst bewerkt:
2nk7m0.png



doneee :D:D:D:D:D:D:D:D
 
Je moet sowieso meer dan 80 euro bestellen. Kreeg een foutmelding dat cadeaubon te veel waarde had over bestelling
 
Geloof dat dit al eerder gebeurde bij Alternate en andere webshops, dacht niet dat die orders toen verwerkt werden.
 
Geloof dat dit al eerder gebeurde bij Alternate en andere webshops, dacht niet dat die orders toen verwerkt werden.

niet geschoten is altijd mis ;)
 
hier lukt het niet
 
Geloof dat dit al eerder gebeurde bij Alternate en andere webshops, dacht niet dat die orders toen verwerkt werden.

Hmm, weet niet of het zo werkt. Misschien het aspect van de kortingscode die er verandering in brengt, maar ik heb ooit (pre whey-gate) op de site van B&F 3 potten WP+3 dozen perfection bars voor 12 euro per stuk gekocht.

Dit hebben ze toen ook snel aangepast, maar ze zeiden dat ze wettelijk verplicht waren om te leveren.
 
Voor 4.90 1tb externe hardeschijf gekocht.
Kan je die code vaker gebruiken? brb ff die shop leegkopen.
 
Geloof dat dit al eerder gebeurde bij Alternate en andere webshops, dacht niet dat die orders toen verwerkt werden.

laatst met die crossfit schoenen voor 12 euro die kreeg ik gewoon geleverd :)
 
Hmm, weet niet of het zo werkt. Misschien het aspect van de kortingscode die er verandering in brengt, maar ik heb ooit (pre whey-gate) op de site van B&F 3 potten WP+3 dozen perfection bars voor 12 euro per stuk gekocht.

Dit hebben ze toen ook snel aangepast, maar ze zeiden dat ze wettelijk verplicht waren om te leveren.

ja. Alleen als je als klant redelijkerwijs kan verwachten dat het een glitch is niet.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

laatst met die crossfit schoenen voor 12 euro die kreeg ik gewoon geleverd :)

dit was vermoedelijk gewoon een marketing stunt :P
 
bestelde artikel(en):

Product artikelnummer aantal prijs per stuk totaal prijs
my passport ultra, 1 tb externe harde schijf
levering tussen wo. 25 en do. 26 maart aauwlh 1 € 84,90* € 84,90*
cadeaubon code: Tweakers abonnee actie toshiba € -80,-*

verzendkosten:

Verzendkosten via post nl: € 0,-*
rembourstoeslag: € 0,-*
betaalwijze: Ideal
totaalprijs: € 4,90*
berekende btw. (21%): € 14,73

:d
 
[/COLOR]

dit was vermoedelijk gewoon een marketing stunt :P

weet ik

wie zegt dat het dat bij alternate nu niet was? Ik had er nog nooit van gehoord in ieder geval, nu wel
 
je lijkt hem ook meerdere keren te kunnen inwisselen
 
Lol

Me broertje heeft ook effe 8gb 2133mhz ram gehaald.
 
Dank u vriendelijk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ey wat is goede ssd voor me pc dan
 
3tb hdd besteld voor 52,15
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven