MuscleMeat

DBB meet Haefland sport september/oktober 2015 (1 bezoeker)

Voorkeursdatum


  • Totaal stemmers
    14
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

enkelvoud nog wel? en dan denken dat ik het naïeve meiske ben :cool:

nee schat, mijn bed is reeds bezet ;)


grijns, I know.
Reikt je lijntje überhaupt zo ver dat je alleen naar Limburg mag Neus??
Would be awesome!!
September zijn de meiden weer een half jaar ouder he, het wordt allemaal steeds makkelijker. In september begint mijn master of science aan de SOMT, dus weet nu nog niet hoe ik dan in mijn tijd zit. :(

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

vanuit zeeland is alles verweg

behalve zeeland
Zeeuws Vlaanderen is dan nog steeds ver hoor. :P
 
wel gezellig en leerzaam als je met yvn komt :cool:

September zijn de meiden weer een half jaar ouder he, het wordt allemaal steeds makkelijker. In september begint mijn master of science aan de SOMT, dus weet nu nog niet hoe ik dan in mijn tijd zit. :(

ik zet je op de misschien-lijst.

ja sorry heb al shotgun

:cool:
:lol:

Nicky valt niet op knulletjes. :cool:
true story
 
Gooi mij maar op de misschien lijst, kan werktechnisch nog niks zeggen [emoji14]
 
bruh
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vanuit zeeland is alles verweg

behalve zeeland

Zeeland is groter dan je dienkt

Van bresjes naar Tholen ben je rustig anderhalf uur onderweg bvb
 
Is zeker te doen qua afstand, maar weet nog niet of ik dan kan.
 
Goede gym....ik rij er 1 tot 2 keer in de week ook ongeveer 30 min voor (heen en terug) om hier te kunnen trainen. Gyms in Limburg zijn drama, vooral Roermond en omgeving.
 
Goede gym....ik rij er 1 tot 2 keer in de week ook ongeveer 30 min voor (heen en terug) om hier te kunnen trainen. Gyms in Limburg zijn drama, vooral Roermond en omgeving.

Daarom heb ik al 3 jaar een homegym idd :)
 
Vette gym daar. Heeft het onlangs een facelift gekregen? Blauwe led licht was er in 2012 nog niet vlgs mij.
 
Vette gym daar. Heeft het onlangs een facelift gekregen? Blauwe led licht was er in 2012 nog niet vlgs mij.
Blauwe led is er bij de balie al een tijdje en bij de spiegels sinds kort.
Er komt sowieso zo nu en dan wel eens wat bij.
 
enkelvoud nog wel? en dan denken dat ik het naïeve meiske ben :cool:

nee schat, mijn bed is reeds bezet ;)


grijns, I know.
Reikt je lijntje überhaupt zo ver dat je alleen naar Limburg mag Neus??
Would be awesome!!
:roflol:

September zijn de meiden weer een half jaar ouder he, het wordt allemaal steeds makkelijker. In september begint mijn master of science aan de SOMT, dus weet nu nog niet hoe ik dan in mijn tijd zit. :(

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------


Zeeuws Vlaanderen is dan nog steeds ver hoor. :P

Heb je nog niet genoeg stress :roflol:
 
Back
Naar boven