Fitness Seller

Breaking News Gratis geld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat dit kan in Nederland!
 
Vandaag bij undercover in Nederland:
Een wel te noemen ''internetbende'' probeert webwinkels op te lichten door kortingscodes te gebruiken.
We hebben vandaag zo'n kortingscode losgelaten op het internet en al snel zien we actie op o.a. forums waar deze criminelen contact houden met elkaar.
Er worden toetsenborden,harde schijven en telefoons in rap tempo bestelt die net de waarde van de kortingscode overstijgen waardoor deze producten gekocht kunnen worden voor enkele euro's.
De bestellingen gaan zo hard dat de webshop de input al niet meer aankan.
We denken dan ook dat deze bendes bestaan uit mogelijk 100'n internetcriminelen.
Wanneer de bestelling geleverd wordt kom ik ze verassen, ik doe een nep snor en een petje op en hoop dat deze ''levensgevaarlijke'' criminelen mij niet herkennen.
Ik ben Alberto Stegeman en u kijkt naar undercover in Nederland!

etazar.jpg
 
Zijn er ook mensen die iets aangekocht hebben wat meteen beschikbaar is voor verzending? Zag dat meeste 9 dagen wachten was.
 
Zijn er ook mensen die iets aangekocht hebben wat meteen beschikbaar is voor verzending? Zag dat meeste 9 dagen wachten was.

Ja heb ook nog een geheugen kaartje besteld:

Ultra microSDXC 128GB, Class 10 UHS-I
Levering tussen di. 17 en wo. 18 maart
 
Hoe rechtsgeldig is een foutief toegepaste kortingscode?
http://blog.iusmentis.com/2014/12/18/hoe-rechtsgeldig-een-foutief-toegepaste-kortingscode/

---------- Toegevoegd om 01:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:08 ----------

Ja heb ook nog een geheugen kaartje besteld:

Ultra microSDXC 128GB, Class 10 UHS-I
Levering tussen di. 17 en wo. 18 maart

Succes :p Ik ga even verder huilen dat ik te laat was. Nog een beetje vloeken op mijn laptop vanwege zijn ontzettende traagheid.

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------

Dit is trouwens al sinds deze middag aan de gang :p

http://www.budgetgaming.nl/forum.ph...&topic_id=13605&start=4&start=1&show=&action=
 
Bij mij was alles direct leverbaar, dus binnen 48 uur zullen we het weten
 
Red, 3 TB harde schijf
Levering tussen di. 17 en wo. 18 maart
 
Mijn ontvangen mails:





---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------



[Link niet meer beschikbaar]

Wat er feitelijk gebeurt is niet perse in overeenstemming met de juridische werkelijkheid. Retard

---------- Toegevoegd om 07:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

De verkoopprijs is 85euro, dus die is correct. Daar is de verkoper in beschermd.

Maar de kortingscode geeft 80euro korting, dus dit is correct en de verkoper wordt hierin beschermd.

Je poot waar je op staat is je factuur per mail wat een geldige verkoopovereenkomst is zonder fouten op de site.

Het valt onder nalatigheid van de verkoper in principe waar de koper niets aan kan doen.

3:35 nooit gelezen?
 
Wat staat daar dan?

http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-3/artikel35 Tegen hem die eens anders verklaring of gedraging, overeenkomstig de zin die hij daaraan onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijze mocht toekennen, heeft opgevat als een door die ander tot hem gerichte verklaring van een bepaalde strekking, kan geen beroep worden gedaan op het ontbreken van een met deze verklaring overeenstemmende wil.
 
Heb 250gb ssd besteld, komt morgen of woensdag.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Wanneer komt deze? :o
 
Jammer dat ik dit net miste. Had mezelf graag een nieuwe routert cadeau gedaan.
 
nu ineens een broek ja, niet te hebberig worden he

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee joh, was sowieso maar een grapje.
Zelfs al lukt het hoef ik er niets voor terug hoor :o
 
wist niet dat ze ook zoveel telefoon hadden :roflol:


had eigenlijk nieuwe pokkie moeten kopen :sad:
 
Shit zeg, ook gemist.. :(
Ben benieuwd of jullie alles gaan ontvangen, een goede deal dan! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven