AndroidHealthClinic

Shredz log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Project Shredz

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2015
Berichten
69
Waardering
3
Hallo iedereen,

Ik heb besloten mijn aankomende kuur te loggen, niet alleen voor mezelf om alles netjes bij te houden maar ook om mijn ervaring met jullie te delen.

De blast ziet er als volgt uit:

1-12 test e 250mg
1-10 tren e 600mg
1-10 mast e 400mg

Hcg laat ik meelopen op 250iu eod.

Ook zal ik t3 laten meelopen in de blast. Dit laat ik rustig opbouwen tot max 75mcg pd.

Ook zal ik kijken hoe de test tren mast radio bevalt en mogelijk dat hier nog kleine veranderingen aan gedaan zullen worden zodra de blast bezig is.

Pct nog niet over nagedacht gezien ik niet weet of er een blast achteraan komt. Alles is verder wel in huis.

Ik kan nog niet vertellen of er een cruise achteraan komt gevolgt door een blast. Dit bedenk ik aan het einde van de blast.

Tevens zal ik voor en halverwege bloedwerk laten testen en in de log vermelden.

Schema:

Ma: borst triceps buik
Di: rug biceps
Wo: quads calves buik
Do: rust
Vrij: shoulders trapz
Zat: armen buik
Zo: hams calves / cardio

Stats:

94 kg
10% vp
182 cm

Voeding:
Begin met 2500kcal pd. Daarna kijken wat alles gaat doen.


Bloedwerk voor de blast:

TSH 1,5
PROLACTINE 0,398
LUTEINIZEREND HORMOON 2,9
FOLLIKELSTIMULEREND HORMOON 4,6
OESTRODIAL <110
NATRIUM 142
KALIUM 4,8
CHLORIDE 103
KREATININE 98
eGFR 87
BILIRUBINE 12
ALKALISCHE FOSFATASE 62
GAMMA GT 12
ASAT 79
ALAT 41
LDH 216
CHOLESTEROL TOT 4,4
TRIGLYCERIDEN 0,9
HDL-CHOLESTEROL 1,23
LDL-CHOLESTEROL 2,8
CHOLESTEROL/HDL-CHOLESTEROL RATIO 3,56

Injecties dagen:

Ma: test 125mg, tren 300mg, mast 200mg
Vrij: test 125mg, tren 300mg, mast 200mg

Overige Supplementen:

Omega 3
Multi vit
Calc magn
Biergist
D3

Voor de gene die zich afvragen of er fotos geplaatst worden. Ja dit ben ik van plan. Ik maak elke week een foto. Zelfde muur zelfde tijdstip etc etc. Deze worden in de laatste week in de log geplaatst waarschijnlijk.

Verder zijn alle tips en ervaringen welkom.
 
Laatst bewerkt:
Stats zonder lengte zeggen niks ;)

Dit wordt bulk? Op 2500?
 
Je traint veel buik, vechtsport?
Iig ik ben in! Succes
 
Injectiedagen maandag en vrijdag? Je zou dit voor het mooie nog een dag kunnen verplaatsen voor een betere verdeling (ma - do of di - vrij). Succes!
 
Stats zonder lengte zeggen niks ;)

Dit wordt bulk? Op 2500?

Dit word een cut cycle. Stuk droger uitkomen als nu. Vanwaar dacht je dat het een bulk was of een gokje?

Ben trouwens 183cm

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Je traint veel buik, vechtsport?
Iig ik ben in! Succes

Thanks man! Buik train ik veel puur omdat ik absoluut geen aanleg voor zichtbare buikspieren heb. Hoop dat op deze manier wel te krijgen!

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Injectiedagen maandag en vrijdag? Je zou dit voor het mooie nog een dag kunnen verplaatsen voor een betere verdeling (ma - do of di - vrij). Succes!

Hee thanks voor je input. Mag ik vragen waarom jij het een dag zou verplaatsen? Week heeft toch 7 dagen en zal altijd 3 om 4 dagen zijn. Hoor graag van je
 
Dit word een cut cycle. Stuk droger uitkomen als nu. Vanwaar dacht je dat het een bulk was of een gokje? Ben trouwens 183cm ---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ---------- Thanks man! Buik train ik veel puur omdat ik absoluut geen aanleg voor zichtbare buikspieren heb. Hoop dat op deze manier wel te krijgen! ---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ---------- Hee thanks voor je input. Mag ik vragen waarom jij het een dag zou verplaatsen? Week heeft toch 7 dagen en zal altijd 3 om 4 dagen zijn. Hoor graag van je

Exact wat je zegt, om de 3,4 dagen. Dat zou dus betekenen maandag en donderdag :)
 
Exact wat je zegt, om de 3,4 dagen. Dat zou dus betekenen maandag en donderdag :)

Ooh wacht zie nu wat je bedoeld!! Dacht dat je bedoelde dat ik beter op bv maandag en donderdag kon zetten of dinsdag op vrijdag. Maar inderdaad voor de stabiliteit wel een goed plan. Echter eerder een test tren gezet lange ester maar toen ook 2 maal per week op de eerder genoemde manier. Toen had ik er geen last van.
 
Alle gear incl. T3 is underground?
 
Ik ben benieuwd en naar de foto's!
 
Ik ben benieuwd en naar de foto's!

Foto's worden elke week genomen zodat er aan het einde een rijtje komt met mooie vergelijkingen.
Ben zelf ook rete benieuwd vooral hoe ik reageer op de mast...
 
Foto's worden elke week genomen zodat er aan het einde een rijtje komt met mooie vergelijkingen.
Ben zelf ook rete benieuwd vooral hoe ik reageer op de mast...

De tren bedoel je?
 
Echt zichtbaar effect zal je niet op de mast krijgen, eerder mentaal / minder Side effects van de tren. T3 er naast zetten zou nog mooier zijn!
 
Echt zichtbaar effect zal je niet op de mast krijgen, eerder mentaal / minder Side effects van de tren. T3 er naast zetten zou nog mooier zijn!


Hij gaat ook t3 nemen, staat in zijn eerste post ;)
 
Echt zichtbaar effect zal je niet op de mast krijgen, eerder mentaal / minder Side effects van de tren. T3 er naast zetten zou nog mooier zijn!

T3 zet ik er inderdaad naast!

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Hij gaat ook t3 nemen, staat in zijn eerste post ;)

:rolleyes:
 
Beetje te snel gelezen :o
 
Beetje te snel gelezen :o

Krijgt toch geen gehaast gevoel van je halo! :cool:

Btw zou vandaag naar de huisarts om bloed te trekken. Had alleen de wekker vergeten te zetten dus nu word het woensdag...
 
In leuke openingspost!
Mis enkel nog een beginpicje ;)

Ben ongeveer met zelfde bezig

test 250
tren 600
kick met anavar 70mg

Zit nu in week 7 je kan gerust m'n logje vinden id kuurlogs,
Bevalt me heerlijk tot hiertoe, wel geen mast/t3 naast gezet
dus benieuwd naar de meerwaarde hiervan voor jou (extra hardheid, nog minder sides tren enz enz)
 
In leuke openingspost!
Mis enkel nog een beginpicje ;)

Ben ongeveer met zelfde bezig

test 250
tren 600
kick met anavar 70mg

Zit nu in week 7 je kan gerust m'n logje vinden id kuurlogs,
Bevalt me heerlijk tot hiertoe, wel geen mast/t3 naast gezet
dus benieuwd naar de meerwaarde hiervan voor jou (extra hardheid, nog minder sides tren enz enz)

Thanks bro! Leuk dat je meeleest.

Heb zelf nog nooit anavar geprobeerd wel winny als kickstart. Zal jullie nauwkeurig op de hoogte houden. Ook wat mijn menig is over mast naast tren. Heb ervaring met tren dus zal het verschil vanzelf merken.

Als de cycle begint zal ik een begin pic maken. Of ik deze direct op de topic zet of aan het einde met elke week 1 pic ben ik nog niet over uit.

Hoe bevalt bij jou de high tren naast test? En merk je veel van de anavar? Zal zo eens je log beginnen te lezen!
 
Back
Naar boven